Historik
Föregående · 81 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Även om det är bara träningsmatch så kan det vara viktigt att vinna. Det höjer killarnas självförtroende och visar att man gör rätt ifrån sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Håller med kommentator gällande tröjorna. Hade gärna sett Brynäs spela i svarta tröjor
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Förstår men jag gillar den inte. Skitsamma, det viktigaste är att vi levererar på isen och nu gäller det att jobba hårt i den tredje perioden.
Brynäs IF > Sv: Nytt omklädningsrum
Min grabb som för övrigt älskar sommar och värme sa i morse: "Det bästa med hösten är att hockey kommer igång, det ska bli väldigt spännande att följa Brynäs i år".
Ja, det är han inte ensam om
Ja, det är han inte ensam om
+ 12
Brynäs IF > Sv: Nytt omklädningsrum
JohnnyBotox: Signifikativt för Brynäs. Man blir extremt positivt när man ser om hur många som är engagerade i Brynäs runt omkring hela landet och även utanför men varför är man inte mera transparent gentemot sina fans. Man sänder fel signaler, mycket amatörmässigt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och själv ligger man med akut ischias. Fy fan, hade hellre gått med på en tackling av Granström än att ha såhär.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Om jag inte minns fel så misslyckades man även förra gången.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Håller med men det ser onekligen mycket bättre ut än på många år. Nu ser jag verkligen fram emot hockey 💪
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: När mitt företag sponsrade Brynäs för ca 20 års sedan (reklam på sargen) då fick man aldrig något tillbaks utöver reklamskylten. När vi kontaktade Brynäs med diverse förfrågningar om olika jippon fick vi svar att man inte har tid med sånt. Om ett företag eller en privatperson bidrar ekonomisk så förväntar man sig något tillbaks. Nu är det så att vi gjorde det för att hjälpa föreningen självklart...
Jag tror att man jobbar fel, man anses vara ett varumärke där sponsorer ska slåss om och inte behöva ge något tillbaks. Jag kanske har fel, inte vet jag.
Jag fortsätter dock bidra trots allt.
Jag tror att man jobbar fel, man anses vara ett varumärke där sponsorer ska slåss om och inte behöva ge något tillbaks. Jag kanske har fel, inte vet jag.
Jag fortsätter dock bidra trots allt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Exakt. Å andra sidan får dom ha vilka tröjor som helst bara spelet fungerar och man vinner matcherna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ytterst tveksam till att Kvist, Ljungkrantz kan ta så stor steg i utvecklingen. Jag personligen ser inte potential i dessa grabbar, tyvärr.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Tror snarare att man inväntar på dom som inte får plats i NHL lag och trötta på att lira i AHL samt eventuellt någon som vill hem men där ser det rätt så mörkt ut.
Minst två rutinerade forwards måste värvas annars kan det finnas risk att vi fortsätter kriga i nedre halvan av tabellen.
Minst två rutinerade forwards måste värvas annars kan det finnas risk att vi fortsätter kriga i nedre halvan av tabellen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Brynäsare finns överallt, t.o.m utanför gränser 👏
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dagisnivå på HS idag, då loggar jag ut tills pojkarna kommer med något mera vettigt 😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Det som jag tycker är drygt är all tjat om återvändare. Hur ofta vänder spelare som har tagit plats i NHL hem bara så där om fet inte finns andra orsaker som te.x att man vantrivs eller har andra personliga aspekter att ta hänsyn till.
Håller också med att vi måste tacka Manner för en del nyförvärv men Alcen är fortfarande ung och så fungerar det också i andra föreningar. Tränarna lockar med sig några av sina gamla spelare.
Nu får vi hoppas att vi signar ett par riktig vassa forwards, då blir jag och de flesta nöjda antar jag.
Ha en trevlig fortsatt helg/lördag
Håller också med att vi måste tacka Manner för en del nyförvärv men Alcen är fortfarande ung och så fungerar det också i andra föreningar. Tränarna lockar med sig några av sina gamla spelare.
Nu får vi hoppas att vi signar ett par riktig vassa forwards, då blir jag och de flesta nöjda antar jag.
Ha en trevlig fortsatt helg/lördag
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Lägger inte mera krut på att tjafsa med dig. Har viktigare saker att göra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Du verkar vara en av dom som är inte så smarta. Om du läser mitt inlägg så var det inte inriktad mot just dig. Man har tjatat om Larsson i flera månader.
Jag säger som Huge "Problem med läsförståelsen"?
Jag säger som Huge "Problem med läsförståelsen"?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Och varför fortsätta tjata om Larsson när de flesta här inne vet att Johan har ambitionen att ta en plats overthere. Det handlar självklart inte enbart om att spela i världens bästa ligan utan även om ekonomi då spelarnas inkomster tar slut efter karriären i fall man inte hittar på något annat att göra alt jobba inom hockey. Jag skulle tänka exakt lika som Johan gör. Enkel matematik
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Låt folk spekulera, det är därför vi har Hockeysnack till. Sedan så måste det finnas någon slags relevans i det man skriver, anser jag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Såg Oskar häromdagen, har växt till sig rejält. Handlade möbler tillsammans med sin tjej, kanske sugen att komma hem även om jag inte tror det
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: A Boqvist förlänger med Columbus, treårskontrakt värt 7,8 miljoner dollar. Grattis Adam 💪
+ 20
Föregående · 81 · Nästa