Historik
Föregående · 82 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ros har aldrig haft rätt. Minns ett antal av hans gissningar där det blev totalt motsats. Fattar inte att han fortfarande har ett jobb som hockey kunnig journalist?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Har inte varit inne de senaste veckan. Har de hänt något nytt utom att Axle Sun tagit en grogg, Pettisbiff kommit med ett antal laguppställningar, m.m…..?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Garpenlöv är en usel coach, det har han bevisat även tidigare
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Helt rätt resonemang. Fattar inte om vad är det fel på folk som tjatar om samma saker dag in och dag ut. Man tjatar om Järnkrok, man tjatar om Larsson, man tjatar om Wännström, m.m Någonstans måste väl folk vara realistiska och leva här och nu. Vi får vara glada om vi får ett par till etablerade spelare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Ja, det behövs ytterligare 4-5 rutinerade spelare då många andra SHL lag förstärkt sina trupper rejält.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Kanon bra men när jag läser GD blir jag orolig. Man funderar på att ta in Wännström i fall Dima lämnar. Fattar inte om hur man tänker, man pratar om stor rensning men tar in äldre spelare samt förlänger med bl.a Kvist som jag anser har fastnat totalt och behöver miljö ombyten. Man funderar även att förlänga med Pettersson vilket jag inte kan förstå alls. Det måste finnas bättre spelare för samma peng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det får vi se. Tror inte han tar nästa steg men jag kanske har fel. Det är som du skriver, han stod mest och stampade.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Håller med, ser inte någon utvecklingspotential i Kvist
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Har Brynäs gått tillbaka till att skriva kompis kontrakter? Honken är visst en individ med ett stort Brynäs hjärta men det känns som Alcén med Co inte tänkt igenom noga där då det handlar en hel del om ekonomi. Jag kanske har fel men det återstår att se
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Folk är alltid extra hysteriska när det gäller gamla Brynäs spelare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag håller med, fattar inte all hysteri kring Wännström. Jag hade förstått om det var Järnkrok, Larsson eller någon annan med större meriter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Du är en gammal gubbe som har med tiden blivit en bakåtsträvande individ. Skulle Alcén/Brynäs välja att behålla alla dom du nämner så skulle du antagligen skriva "Vi är bara soffcoacher dom kan det bättre än vi"... Antar (om du arbetar fortfarande) att du är en sån som tycker att oavsett vilka beslut ledningen tar så sitter du där och håller med för dom är kunniga yrkesmän.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag gråter inte utan konstaterar bara att jag är rädd att man väljer behålla fler än det behövs. Dessutom har arbetet våra fd sportchefer gjort (eller inte) inte varit direkt succé när det gäller att bygga truppen. Nu hoppas jag att det blir annorlunda i år och det är ju klart att det kan ta tid.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Jag tror inte Manner är beredd att kämpa och kriga i botten i ytterligare en säsong. Han har, antar jag en hel del att säga till om när det gäller truppen.
Jag hoppas dock att man tar chansen och rensar i truppen annars finns det risk att fans och sponsorer (som kräver resultat) tröttnar vilket skulle kunna medföra ekonomiska konsekvenser.
Vi kan inte ha spelarna i truppen bara för att dom älskar Brynäs.
Jag hoppas dock att man tar chansen och rensar i truppen annars finns det risk att fans och sponsorer (som kräver resultat) tröttnar vilket skulle kunna medföra ekonomiska konsekvenser.
Vi kan inte ha spelarna i truppen bara för att dom älskar Brynäs.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Domarna har en tendens att favorisera topplagen vilket visar tydligt på en svaghet och brist på kompetensen. Ledningsmålet var frukten av ett sådant beslut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det handlar inte om det. Jag och många andra gynnar underdogs och Oskarshamn får gärna slå ut ...ögle
+ 3
Föregående · 82 · Nästa
