Historik
Föregående · 83 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Jag är precis som jag skrivit ett antal gånger tidigare rädd att mr JA jobbar med att förlänga så många han bara kan och kanske ta in ett par nya. Vi måste låta honom bevisa vad han går för innan vi dömer ut helt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Antar att första nyhet kommer att handla om en förlängning av kontraktet för Danielsson och Salinen. Det skulle inte förvåna mig i alla fall.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag tycker att vi gräver ner oss med samma tjat om samma spelare som med all sannolikhet inte kommer vilja byta NHL mot SHL. Dessutom som det har nämnts så är han 30 snart och vid en eventuell flytt till Brynäs och med vetskap att NHL är långt borta är det heller inte säkert att Johan kommer ha samma motivation att leverera men visst, det finns mycket erfarenhet och Johan är en spelare som skulle självklart bidra till ett bättre Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Extrem amatörmässigt agerande av coacher och föreningen. Att tro att SM guldet är klar är det dummaste man kan göra.
Minns att Modo herrar gjorde samma sak en gång i tiden och det slutade som tur det var med Brynäs guld. Svartvadet sa igår på radion att han varit i Gävle väldigt mycket de senaste veckorna och letat efter guldet. Han sa: citerar ?Ove Molin har gömt det för oss?
Minns att Modo herrar gjorde samma sak en gång i tiden och det slutade som tur det var med Brynäs guld. Svartvadet sa igår på radion att han varit i Gävle väldigt mycket de senaste veckorna och letat efter guldet. Han sa: citerar ?Ove Molin har gömt det för oss?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Dålig coachning när det gäller den mentala. Många har skitit på sig när dom såg så måna på läktarna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså, Lena måste vara singel. Hon är med varenda j...a dag numera
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Kollar damerna. Jäklar vad backarna i Brynäs är dåliga. Extrem osäkra och slarviga samt har svårt i den offensiva zon.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{9630}: Saknar du både självinsikt och verklighetsförankring? Stor i käften efter att precis spelat kval som kunde gått åt andra hållet om Djurgårn haft samma form som för ca fyra veckor. Det var en lika begåvad Timråit (om det nu inte är så att du är han/hon/hen med nytt konto) som skrev redan i höstas att Brynäs skulle spela kval.
Hur korkad får man vara??? Det finns tillfällen då det är bättre att vara tyst.
Hur korkad får man vara??? Det finns tillfällen då det är bättre att vara tyst.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tgl: År efter år har våra konkurrenter varit före oss. Man har oftast gått ut och sagt ?Vi avvaktar tills vi får se om han får plats i NHL eller marknaden är död, eller vi får många namnförslag men det ska kännas rätt eller vi tror på att det finns utvecklingspotential så vi förlänger eller Vi ser att han har mera att ge och kan tänka sig gå ner i lön och då väljer vi att skriva 1+1, m.m.?.
Alltid samma argumenterar, samma ursäkter och ändå ligger vi i topp när det gäller spelarnas löner.
Ekvationen går inte ihop för min del.
Väljer man att inte rensa rubbet nu när chansen finns så bevisar man ytterligare en gång att vi saknar kompetens i klubben.
Alltid samma argumenterar, samma ursäkter och ändå ligger vi i topp när det gäller spelarnas löner.
Ekvationen går inte ihop för min del.
Väljer man att inte rensa rubbet nu när chansen finns så bevisar man ytterligare en gång att vi saknar kompetens i klubben.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Japp, jämför lönerna mellan OIK och Brynäs? Vi betalar skjorta för en del lirare som knappast platsar i HA och en del kompisar till SC-er
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
munkas: Brodecki kontra Dima = Dag och natt!
Brodecki är mera lik Lööke än Dima. Dima har enorm kapacitet och med bättre spelare hade han garanterat levererat betydligt fler poäng.
Sedan kan jag håla med om dom övriga du nämner, dom ska inte till oss.
Brodecki är mera lik Lööke än Dima. Dima har enorm kapacitet och med bättre spelare hade han garanterat levererat betydligt fler poäng.
Sedan kan jag håla med om dom övriga du nämner, dom ska inte till oss.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Forsberg 1978: Ja men vad är det för idiot som dömer och inte ser detta trots att han står enbart några meter ifrån? Vilken domar kurs har han gått på? Kurs för dummies!!!
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Ibland så känns det som enda anledningen till varför man vill ha en individ i laget är att man känner personen i frågan. Det är så det har fungerat i Brynäs under många år vilket är en av anledningarna till varför vi ligger i botten och en anledning till att ekonomi är i botten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Malken: Som sagt så är Danielsson duktig på att snacka och en trevlig prick men ute på isen så är Danielsson slut. Han har visserligen gjort att par bra matcher på slutet men om Brynäs ska och vill satsa då måste vi använda medel till en spelare med utvecklingspotential.
Vi ska inte lägga krafter på att förlänga massor med kontrakt utan vi behöver förändringar
Vi ska inte lägga krafter på att förlänga massor med kontrakt utan vi behöver förändringar
+ 7
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Alltså, undrar om jag överlever matchen. Jag skojar inte
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen: Oavsett om vi torskar så kan vi vara nöjda med spelet.
+ 1
Föregående · 83 · Nästa
