Historik
Föregående · 84 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Davey85: Petter är en bitter man, en misslyckad period i Brynäs slutade med att han kickades och nu slänger han massor med skit på allt och alla som har med Brynäs att göra. Så beter sig bara korkade och mindre begåvade individer.
+ 10
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Metalman: Vi ska vara glada att vi slapp spela kval, allt annat är jättebonus! Tror knappast någon här inne tror om ett SM guld men folk lever för hockey och Brynäs och gläds extra mycket i kväll även om morgondagens match kan vara den sista denna säsong.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Vilken super match vi gör idag! Stor kämpainsats rakt igenom. Extra plus till hel laget!!!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Domarna kompenserar från förra matchen, känns det som
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Treklövern1912: Vem har sagt att jag eller någon annan på HS gillar eller favoriserar Putin. HS är inte ett forum där man ska hålla på med sina politiskt värderingar utan här håller vi på med idrottssnack men det kanske du inte fattar. Jag blir bara ledsen och förbannad med sådana s.k. mindre begåvade individer. Jag är en Brynäs anhängare och vill enbart kommentera idrott och du.... jag stödjer absolut inte krig. Dina kommentarer och ditt beteende gör mig verkligen ledsen.
Och dom som gillar dina kommentar är inte mycket bättre än du är.
Och dom som gillar dina kommentar är inte mycket bättre än du är.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Wilhelmsson: Och Berglund har gjort en efterlängtad poäng fast åt fel håll
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen: Nu krävs det rejäl rensning JAEG. Många håller inte måttet vilket man ser tydligt i just sådana matcher.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Det skulle inte förvåna om även han får avsluta sin karriär i Brynäs, fy fan
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Ständig: Man ska inte överdriva med att klaga på domarna, det är inte lätt att se allt men när man struntar i en solklar utvisning på en Örebroare för att sedan skicka ut en Brynäs spelare för en bagatell. Det skulle inte förvåna mig om man plockar ut ytterligare en Brynäs spelare snart.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Alltså, domarna är under all kritik. Att inte ta självklara utvisningar, inte blåsa för offside, m.m. visar tydligt på nivå på svenska ishockey domarna
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Alltså, jag har kollat om avgörande målet av Rödda hur många ggr som helst under dagen med hög ljud och jag ryser varje gång jag ser videon.
Älskar publikens jubel, älskar att se spelarnas glädje men framförallt älskar att att stänga käften på alla dom som har snackat skit om våran ”El captain”!
I morgon kör vi vidare utan krav, utan tunga axlar, allt kan hända i ett slutspel men oavsett så har vi gjort det fantastiskt bra!!!!
Älskar publikens jubel, älskar att se spelarnas glädje men framförallt älskar att att stänga käften på alla dom som har snackat skit om våran ”El captain”!
I morgon kör vi vidare utan krav, utan tunga axlar, allt kan hända i ett slutspel men oavsett så har vi gjort det fantastiskt bra!!!!
+ 28
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja, antar att många i Brynäs är piggare än jag är just nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi är inte värda att gå vidare. Att släppa 4:0 är under all kritik. Mycket dålig coachning i andra och tredje
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Känns som det ska mycket till om vi ska få en utv med oss
Föregående · 84 · Nästa