Historik
Föregående · 85 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi vinner medans någon av Linköping eller OIK torskar, då är vi klara.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hoppas att Leksand tar enbart 2 pinnar på sista 7 😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är ju precis det du håller på med.
Som sagt, ta en paus, gör några härliga groggar till torsdag. Då brukar ju gå bra för Brynäs. Alla behöver ibland ta en paus från HS, även du
Som sagt, ta en paus, gör några härliga groggar till torsdag. Då brukar ju gå bra för Brynäs. Alla behöver ibland ta en paus från HS, även du
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag börjar fundera på hur gammal du är. Du sitter här inne 24-7 och tjatar om samma förbannade saker. Pinsamt!
Ett råd, ta en paus
Ett råd, ta en paus
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Samtidigt så är domarna lika usla som vanligt. Dom har en tendens att se alla förseelser Örebro gör
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Tveksam med Scott i första och Birger har jag svårt att se utvecklingspotential i. Han står och stampar någonstans mellan HA och SHL standard. Tror att han skulle ha stort glädje av att spela i HA där han kan få en större roll
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag hejar vi på Örebro och Växjö utav helvete. Vi ska till play in ❤🖤💛
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om vissa här inne gör annat än sitter framför skärmen och skrivet inlägg på HS?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Undrar om vad det hade stått om Viktor A stod i målet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Alltså, Danielsson är helt slut. Hoppas verkligen att inte får nytt kontrakt
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag har inte påstått att vi är mätta eller viker ner oss, dock att vi blir utspelade. Däremot så vill jag inte erkänna att vi är sämre lag, aldrig. Vi har alltid haft lätt uppe i Skellefteå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Så vi ska lägga ner oss och vara nöjda? Alltså med din resonemang är vi ett skitlag
+ 3
Föregående · 85 · Nästa