lapad

6174 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 85 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Varför så negativ???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Slutat spela???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: 3:2 nu

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Besviken på Djurgården

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kom igen Frölunda

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: 2:0 OIK Faaan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jaaaaaa och 1:1 Frölundaaaa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Vi kan inte göra mera än så... Nu är det bara att hoppas att Djurgården och Frölunda vänder

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Tänkte på samma sak. Så ojämn nivå på domarna.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Solklar sparkrörelse

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Men 1:0 OIK

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Yeeessss

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Kom igen DIF och Frölunda

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Tänkte faktiskt på samma sak. Det är lite signifikativt för Brynäs sportchefer, förlänga är deras melodi

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi vinner medans någon av Linköping eller OIK torskar, då är vi klara.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Ja, sant

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Varför kan inte ni två ta er tjat i chatten? Det vore väldigt schysst mot oss andra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Hoppas att Leksand tar enbart 2 pinnar på sista 7 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tror att det vore hälsosamt för dig, ärligt talat

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är ju precis det du håller på med.
Som sagt, ta en paus, gör några härliga groggar till torsdag. Då brukar ju gå bra för Brynäs. Alla behöver ibland ta en paus från HS, även du

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag börjar fundera på hur gammal du är. Du sitter här inne 24-7 och tjatar om samma förbannade saker. Pinsamt!
Ett råd, ta en paus

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Samtidigt så är domarna lika usla som vanligt. Dom har en tendens att se alla förseelser Örebro gör

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Herregud vad ni tjatar om era 6 pinnar. Lägg ner

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Inte förvånad, Sören P gör allt för att jävlas med Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Hahahaha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Tveksam med Scott i första och Birger har jag svårt att se utvecklingspotential i. Han står och stampar någonstans mellan HA och SHL standard. Tror att han skulle ha stort glädje av att spela i HA där han kan få en större roll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag hejar vi på Örebro och Växjö utav helvete. Vi ska till play in ❤🖤💛

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om vissa här inne gör annat än sitter framför skärmen och skrivet inlägg på HS?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Faaaan, det är inte våran dag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Vilka jävla räddningar, så jävla onödigt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Tycker ändå att Rödin försökte men att spela tillsammans med en sömnig Molin och för dagen oinspirerad Scott blir svårt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Back: Idag får Rödin, Eklind och framförallt VV godkänt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Undrar om vad det hade stått om Viktor A stod i målet?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Tar Mikko aldrig TO?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Alltså, det skulle inte förvåna mig om han får ett år till. Tjänstefel i så fall av JA

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Alltså, Danielsson är helt slut. Hoppas verkligen att inte får nytt kontrakt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis: Fy fan domarna... Varför straffas vi så hårt av zebrorna år efter år?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Vad fan håller Björk på med?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Är det bara jag som saknar Timashov?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med. Vi skulle nog haft ett par till med oss

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det spelar ingen roll.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag har inte påstått att vi är mätta eller viker ner oss, dock att vi blir utspelade. Däremot så vill jag inte erkänna att vi är sämre lag, aldrig. Vi har alltid haft lätt uppe i Skellefteå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Du indirekt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Så vi ska lägga ner oss och vara nöjda? Alltså med din resonemang är vi ett skitlag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Ska vi gå till play in och ha en chans att komma långt ska vi väl kunna matcha SAIK... och inte vika ner oss.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Klasskillnad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Vi blir överkörda idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Fast å andra sidan gav Axle Suns groggande tur då Brynäs vann många matcher då. Självklart ska ha ta sig några glas nästkommande matcher och då ska vi garanterat spela play in, hahahaha

· 85 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE