Historik
Föregående · 86 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: ”Tror inte att Manner vill göra sig av med hårt jobbande och lojala spelare som Sallinen, Pettersson och Molin”
Både Molin och Pettersson har haft det extremt tufft framförallt Molin. Att behålla de flesta innebär att vi kommer fortsatt ligga i botten inte minst med tanken på det rådande situationen i Ukraina då det kommer krylla av kompetenta spelare och många lag i SHL kommer ta vara på möjligheten att värva spelare från KHL. Vi måste också hänga med på tåget
Både Molin och Pettersson har haft det extremt tufft framförallt Molin. Att behålla de flesta innebär att vi kommer fortsatt ligga i botten inte minst med tanken på det rådande situationen i Ukraina då det kommer krylla av kompetenta spelare och många lag i SHL kommer ta vara på möjligheten att värva spelare från KHL. Vi måste också hänga med på tåget
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Fattar inte att vissa här inne tror att pengarna växer på träd. Det är bara att sparka och ta in nya sportchefer, spelare, bl.a… Det är ju gratis.
Lägg net snacket om att sparka folk till höger och vänster. Låt klubben arbeta i lugn och ro nu när kontraktet är säkrad.
Hoppas däremot att vi inte gör bort oss genom att förlänga så många kontrakt det bara går. Då kommer även jag ifrågasatta Alcens kompetens och Brynäs strävan att bli ett topplag i SHL.
Många KHL lirare kommer bli lediga och många lag kommet passa på och förstärka rejält vilket även vi måste göra.
Lägg net snacket om att sparka folk till höger och vänster. Låt klubben arbeta i lugn och ro nu när kontraktet är säkrad.
Hoppas däremot att vi inte gör bort oss genom att förlänga så många kontrakt det bara går. Då kommer även jag ifrågasatta Alcens kompetens och Brynäs strävan att bli ett topplag i SHL.
Många KHL lirare kommer bli lediga och många lag kommet passa på och förstärka rejält vilket även vi måste göra.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Nja, vi behöver lite mera produktiva spelare på backpositioner. Det har visat sig gång på gång att det är en enorm skillnad mellan SHL och HA. Bernhardt skulle eventuellt ha svårt. Dessutom har han lirat i SHL tidigare och inte gjort större intryck. Laleggia har fått hoppa runt en del vilket kan tyda på brister men visst, han har gjort det bra i Timrå.
Rattie tar jag gärna, mycket bra lirare.
Sedan är jag tveksam till Lööke.
Vi har i och med många avhopp KHL guldläge att knyta till oss många bra spelare.
Rattie tar jag gärna, mycket bra lirare.
Sedan är jag tveksam till Lööke.
Vi har i och med många avhopp KHL guldläge att knyta till oss många bra spelare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Under en period när Brynäs spelade riktigt bra offensiv spel i spets med Timashov vågade man gå mera rakt på mål men det är klart, när det inte fungerar bra och man inte är ett spelförande lag blir det mera dumpa pucken och jaga.
Det viktigaste
är att vi nu tagit nödvändiga poäng och säkrat kontraktet.
Nu kan laget putsa på den offensiva spelet och allt kan hända i fall vi får spela vidare.
Det viktigaste
är att vi nu tagit nödvändiga poäng och säkrat kontraktet.
Nu kan laget putsa på den offensiva spelet och allt kan hända i fall vi får spela vidare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Om Brynäs gör som man oftast gjort så kommer man garanterat förlänga med fler spelare än man borde. Övertygad att Björk, Danielsson, Genoway och Sallinen blir kvar. Salinnen och Björk som jag tycker har gjort det ändå ok i jämförelse med förra säsongen kan jag tänka mig ha kvar men dom andra har inget att tillföra oss längre. Danielsson är slut, Berglund och Molin platsar inte.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Såg Linköping matchen igår och tyckte att dom såg starka ut (i alla fall då). Kommer bli en rysare om sista playoff platsen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vart har dom som gnällt på Rödin tagit vägen? Rödin är Kung, en med stort Brynäs hjärta!!!
+ 24
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Fattar inte om vad vi ska upp i sarghörnor att göra hela jävla tiden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Synd att han inte kan se till att få till samma utveckling på sin grabb
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
VV var riktig bra idag. Det var en kämpainsats som bäddade för vinst. Nu spöar vi OIK i morgon och då är vi på säker mark
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle inte förvåna mig om Palve får en två minuters
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Hahaha, så pinsamt... Hur fan kan detta vara en utvisning?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det går bra för Viktor Stråhle i Björklöven... han och hans usla statistik coachning... Löjligt
Undrar om hur länge han blir kvar där?
Undrar om hur länge han blir kvar där?
Föregående · 86 · Nästa