Historik
Föregående · 87 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I kväll har framförallt Eklind haft det tufft. Undrar om han gjort något rätt?
Rödin får godkänd
Rödin får godkänd
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Märkligt, Timashov har tappat allt de senaste matcherna. Däremot kan jag inte förstå tanken med att ha Danielsson i laget. Han har nog sett sina bästa dagar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nästa år är det omvända roller då Holmqvist sköter deras defensiva spelet
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Känns som vi skulle kunna spela tio perioder att göra mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Rödin har ingen att spela med, får driva själv väldigt ofta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Antingen skjuter vi högt, missar målet eller rakt i famnen på målisen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Men om du tar ett par av dina berömda groggar vinner Brynäs.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag håller med. Det behöver rensas rejält tills nästa säsong.
Veini tycker jag ska vara kvar.
Danielsson, Pettersson, Kvist ska man inte förlänga med. Danielsson har gjort sitt, tycker jag. Han tillför ingenting på isen, att vara duktig på att snacka hjälper inte.
När det gäller backarna så är det enbart Bertil som får godkänt av mig.
Scott har gjort det bra emellanåt men även han börjar komma till åren och det går inte så snabbt. Fick antagligen förnyat kontrakt med stöd av Rödda.
Veini tycker jag ska vara kvar.
Danielsson, Pettersson, Kvist ska man inte förlänga med. Danielsson har gjort sitt, tycker jag. Han tillför ingenting på isen, att vara duktig på att snacka hjälper inte.
När det gäller backarna så är det enbart Bertil som får godkänt av mig.
Scott har gjort det bra emellanåt men även han börjar komma till åren och det går inte så snabbt. Fick antagligen förnyat kontrakt med stöd av Rödda.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Ja, vi har haft en tendens att värva småväxta backar igenom åren.
Tror att VV blir kvar så länge Manner är kvar men med förutsättning att Brynäs satsar nästa säsong. Sedan är det kört för VV när det gäller spelet i KHL utifrån det som händer i Ukraina.
Tror att VV blir kvar så länge Manner är kvar men med förutsättning att Brynäs satsar nästa säsong. Sedan är det kört för VV när det gäller spelet i KHL utifrån det som händer i Ukraina.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Danielsson är ta mig fan i sämst i Brynäs de senaste tiden
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Oavsett på vad du tycker i denna frågan så tror inte jag att laget skulle tjäna på att JUST NU byta lagkapten. Det skulle t.o.m kunna vara negativt för både spelet och arbetsro bland spelarna. Tycker man ska spela färdigt och sedan utvärdera frågan...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu är du ute och cyklar men du bara trampar utan att komma någonstans. Jag måste faktiskt citera Huges mening "Du saknar läsförståelse".
Jag skrev att även solen har fläckar vilket innebär att hans roll som lagkapten i ett lag med många spelare som inte håller SHL standard är inte enkelt och att även Rödin kan göra fel, det är mänskligt. Att vara lagkapten gör även att pressen ökar och risken när övriga i laget och femman inte levererar och frustrationen växer. Alla vi som har hållit på med någon slags idrott känner igen oss.
Jag skrev att även solen har fläckar vilket innebär att hans roll som lagkapten i ett lag med många spelare som inte håller SHL standard är inte enkelt och att även Rödin kan göra fel, det är mänskligt. Att vara lagkapten gör även att pressen ökar och risken när övriga i laget och femman inte levererar och frustrationen växer. Alla vi som har hållit på med någon slags idrott känner igen oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Du snackar skit. Så du menar att han är oduglig, platsar inte i Brynäs, m.m... För bara ett par veckor sedan spelade Brynäs ett fantastisk hockey och då var även DU lyrisk. Att vara lagkapten är inte lätt, även solen har fläckar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Och? Jag torskar hellre men kämpar och sliter för mitt lag utifrån det jag klarar av än lägger mig platt som många överbetalda individer gör. Många här inne glömmer tiden när Rödin var skadad och folk skrek och längtade efter hans comeback. Lägg av med skitsnacket
+ 1
Föregående · 87 · Nästa
Orkar inte med ytterligare ett kval