Inlägg: 2306426
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Antingen skjuter vi högt, missar målet eller rakt i famnen på målisen
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Märkligt att hockeyligan tillåter SHL-matcher i den där ”arenan”. Ser ut som en sån där hockeylada där man spelar träningsmatcher.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Hatar att möta detta lajban lag. Herregud vilken Hawaii hockey de vill lira. Sjukt hur fötterna försvinner när klubban är uppe på handskarna för övrigt
+ 1