Historik
Föregående · 88 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pjåtor: ...och det har du källa på? Gå och göm din någonstans så ingen ser dig.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tycker att folk är taskiga mot Rödin. Han har ett stort hjärta för Brynäs och att han åkte ut beror helt på att han ville så mycket. Efter att han kom in från utvisningsbåset spelade han riktigt bra men med en Scott som inte levererar är det inte alldeles för enkelt. Rödin skulle med all sannolikhet ligga i topp av SHL om han lirade i exempelvis Rögle. Det är snarare resten av Rödins femman som inte levererar.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu ska jag ta en whisky, brukar sällan dricka men känner att jag behöver lugna ner mig.
Vi kommer alltid oavsett med/motgångar vara här inne och berömma/såga Brynäs men hur som helst så kommer vi alltid vara Brynäsare!
Vi kommer alltid oavsett med/motgångar vara här inne och berömma/såga Brynäs men hur som helst så kommer vi alltid vara Brynäsare!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag tror snarare att folk är besvikna Huge, inget konstigt alls. Många lever för hockey och är förväntansfulla inför varje match.
Svar till ditt inlägg, hoppas att du har rätt annars kommer jag att påminna dig om det du skrev nu.
Ha en trevlig kväll
Svar till ditt inlägg, hoppas att du har rätt annars kommer jag att påminna dig om det du skrev nu.
Ha en trevlig kväll
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Håller med. Att vi inte hittat en meriterad spelare under transferfönstret är en gåta
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Om min fru inte bjuder folk i morgon eftermiddag blir jag skitsur
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Idag spelar Johansson sin bästa match på länge, någon son är överraskad?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Till skillnad från Brynäs skjuter Timrå så fort man har chansen. Vi kladdar utav helvete med pucken och det är bara Bertil som spelar fysiskt i Brynäs
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ett värdigt avslut
Peja: Fast nu låter du alldeles för saklig/diplomatisk men lite jävig i frågan. Om en individ raderar inlägg där det framförs kritik mot hans beteende och hans sätt att behandla övriga skribenter så strider detta i mina ögon mot reglerna. Vilken dåre som helst fattar väl att detta skulle ha gjorts av en annan moderat som ser saken och ting med andra mera neutrala ögon. Om det är tänkt att ett par individer ska styra och bedriva ett eget forum kommer medlemmarna lämna en efter en.
Det med Putin är dock inte OK.
Det med Putin är dock inte OK.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Undrar om hur många liknade mål har godkänts tidigare... Lättare att godkänna för hemmalaget
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Så jävla fegt och uselt av domarna. Scott hade ingen aning om var pucken var.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Om vi vinner i kväll så ska han in annars kommer tanten att lämna mig 😂
+ 2
Föregående · 88 · Nästa