Historik
Föregående · 89 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det är inget fel på min läsförståelse.
Du har nog blivit gammal och glömsk, Huge. Du är lite som en gammal grammofon skiva där nålen fastnat i innerspåret. Rannsaka dig själv, du har tappat tråden i dina inlägg, kanske dags att köra en omstart?
Du har nog blivit gammal och glömsk, Huge. Du är lite som en gammal grammofon skiva där nålen fastnat i innerspåret. Rannsaka dig själv, du har tappat tråden i dina inlägg, kanske dags att köra en omstart?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Hahaha, Huge… Du är så knepig med dina kommentarer. Den ena dagen är du så nöjd med det Alcen och Brynäs har åstadkommit och den andra är det plötsligt så att Rödin har ingen vidare omgivning och medspelarna håller inte måttet. Nu tycker jag att du måste bestämma dig om hur du vill ha det.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag har nu läst ”ett antal” av dina inlägg/kommentarer och man funderar om vad det är som rör sig i ditt huvudet, det måste tydligen vara något som har fastnat där uppe eftersom du inte förstår vad folk försöker tala om för dig. Det är inte bara att du inte fattar, nu för tiden så vägrar du ens att acceptera att folk tycker annorlunda än du gör.
Vi säger såhär, om Brynäs vore ett företag som ska leverera en viss produkt och ska klara av att konkurrera med andra företag men år efter år så har man tappat omsättningen och ligger i botten av försäljningssiffror menar du då att du går in och försvarar företagsledningen och är nöjd med deras arbete med argument ?Dom kan det bättre än andra, vi som arbetar på golvet är bara slavar och inkompetenta idiotier som kan sitta hemma i soffan och vänta på vår lilla lön den 25-e?? Nej Huge, så enkelt är det inte, även om många här inne inte är hockeyexperter så kan vi som medlemmar och bitna fans ha åsikter som ibland kan vara av nytta även för företagsledningen. Om man bara håller med allt ledningen gör så har man knappast något att tillföra och förvänta sig en förbättring.
Så med andra ord, konstruktiv kritik kan bara vara ett verktyg (så länge det tas emot på rätt sätt) till att förbättra resultatet vilket många av oss strävar efter.
Så ett tips, läs noga och begrunda individernas tankar och åsikter. Att är inte bara svart eller vit!
Ha en bra dag
Vi säger såhär, om Brynäs vore ett företag som ska leverera en viss produkt och ska klara av att konkurrera med andra företag men år efter år så har man tappat omsättningen och ligger i botten av försäljningssiffror menar du då att du går in och försvarar företagsledningen och är nöjd med deras arbete med argument ?Dom kan det bättre än andra, vi som arbetar på golvet är bara slavar och inkompetenta idiotier som kan sitta hemma i soffan och vänta på vår lilla lön den 25-e?? Nej Huge, så enkelt är det inte, även om många här inne inte är hockeyexperter så kan vi som medlemmar och bitna fans ha åsikter som ibland kan vara av nytta även för företagsledningen. Om man bara håller med allt ledningen gör så har man knappast något att tillföra och förvänta sig en förbättring.
Så med andra ord, konstruktiv kritik kan bara vara ett verktyg (så länge det tas emot på rätt sätt) till att förbättra resultatet vilket många av oss strävar efter.
Så ett tips, läs noga och begrunda individernas tankar och åsikter. Att är inte bara svart eller vit!
Ha en bra dag
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Danielssons enda styrka är prata och det tar det slut. Någonstans så tar ens karriär slut och Danielsson har inget att tillföra Brynäs om vi ska ha ett målsättning att ligga högre upp nästa år (i fall vi inte åker ur och då kanske Danielsson kan lira i tredje formationen).
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Lägg av, Danielsson är snarare en kandidat för att inte förlängas. Har studerat extra mycket hans spel de senaste veckorna och han är snarare en belastning än tillgång sedan kan det vara så att han är duktig att snacka i omklädningsrummet men det hjälper inte när han inte levererar på isen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Att byta tränare löser ingenting. Vi har nyligen under Manners frånvaro haft andra individer som ansvarade för coachning och kontenta ser vi nu. Som jag skrev tidigare så är det inte lönsamt att anställa en coach som har sidouppdrag. Manner är en bra coach och truppen har faktiskt visat tidigare att man kan lira bra hockey.
Vi har precis som många nämnt en rejäl svacka just nu.
Nu får vi hoppas att grabbarna släpper loss och kommer först- och främst tillbaks till grunderna i spelet.
Vi har precis som många nämnt en rejäl svacka just nu.
Nu får vi hoppas att grabbarna släpper loss och kommer först- och främst tillbaks till grunderna i spelet.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det hjälper inte att Manner tar
skulden för förlusten, det är ju trots allt spelarna ute på isen som gör jobbet eller snarare sagt borde göra det. Sedan så har det låst sig mentalt och det tar tid att komma igång igen. Tyvärr fel tajming, vi behövde ta fler poäng för att komma på trygg mark.
skulden för förlusten, det är ju trots allt spelarna ute på isen som gör jobbet eller snarare sagt borde göra det. Sedan så har det låst sig mentalt och det tar tid att komma igång igen. Tyvärr fel tajming, vi behövde ta fler poäng för att komma på trygg mark.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kalle Kamel: 219 minuter och 29 sekunder utan att göra mål (!)… Det kan man tala om svackan vilket jag påpekat redan innan matchen i torsdags. Det ska vara förbjudet att spela längst sarghörnen nästa match annars blir det ingen förbättring.
Sedan så undrar jag om hur fan har man lyckats förstöra så mycket under tiden Manner var borta??? Vi ska inte skriva kontrakt med tränarna som måste vara frånvarande pga andra uppdrag annars tappar vi kontinuitet.
Sedan så undrar jag om hur fan har man lyckats förstöra så mycket under tiden Manner var borta??? Vi ska inte skriva kontrakt med tränarna som måste vara frånvarande pga andra uppdrag annars tappar vi kontinuitet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kan inte göra mål. Vad är det för rekord i SHL utan att göra mål? Är vi där snart?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Dags att bänka Danielsson, han gör ingenting rätt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja, man kan inte låta bli att titta. Man hoppas någonstans att det ska vända men med tanken på spelet men visat de senaste matcherna är det inget som tyder på det. Självförtroendet är på botten, grabbarna är rädda att misslyckas och det är svårt att bli av med på studsen.
Däremot så kan det vara så att Brynäs klarar sig bättre mot bättre lag då man inte är spelförande.
Märkligt dock att spelet försvann i och med Manners frånvaro, det säger en del om kompetensen på dom andra tränarna.
Däremot så kan det vara så att Brynäs klarar sig bättre mot bättre lag då man inte är spelförande.
Märkligt dock att spelet försvann i och med Manners frånvaro, det säger en del om kompetensen på dom andra tränarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har aldrig trott att jag skulle heja på Rögle men i kväll har man inget annat val
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag får be om ursäkt i fall jag kränkt någon, inte min mening. Jag är bara frustrerad 😪
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det kommer att gå över den dagen man slipper såna som dig och dina löjliga kommentarer
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: HELVETE, nu är jag skit iritterad.... Hela jävla veckan har varit skit
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hur många mål har vi gjort de senaste matcherna? 6 mål på drygt 13 perioder
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Samma tendens som förra matchen. Alldeles för mycket kladd med pucken i stället för att ta smällar och köra rakt på mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Möjligtvis kan jag tänka mig förlänga med Sallinen men dom övriga levererar inte tillräckligt för att spela kvar i SHL. Danielsson har möjligtvis en positiv påverkan på grabbarna i omklädningsrummet men mera än så är det inte.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kanske någon behöver tala om för bröderna Scott/Rödin att hockey går ut på att få in pucken i mål för att vinna matcher... Nej, jag tror definitivt att grabbarna gör sitt bästa men ibland låser det sig. Det vet alla vi som var hållit på med någon form av idrott. Ingen vill hellre än att vinna matcher.
Vi får hoppas att vi har en kortvarig svacka och att vi toppar formen lagom till slutspelet
Vi får hoppas att vi har en kortvarig svacka och att vi toppar formen lagom till slutspelet
Föregående · 89 · Nästa