Historik
Föregående · 90 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Fats en smart och någorlunda intelligent individ kan väl se skillnad mellan persika och nektarin. En mindre begåvad person ser ju knappast skillnad mellan päron och äpple vilket har resulterat i det som hände igår. Hur många i Sverige i yngre ålder vet att Kalinka är en rysk folksång?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Danielsson blå? Vad har du tagit för starka grejer? T.o.m fåglarna utanför ERP arenan har lärt sig att Danielsson är livsfarlig på blå, tappar pucken vilket det resulterar i baklängesmål. Du och dina laguppställningar?.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifsydväst: Är det någon jävel här inne som försvarar Brynäs efter denna parodi då är den individen totalt okunnig soffcoach.
Danielsson var nöjd efter första perioden och tyckte att man följde matchplanen. Jävla tomte
Danielsson var nöjd efter första perioden och tyckte att man följde matchplanen. Jävla tomte
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det vore intressant att se statistiken om hur lång tid vi tillbringat vid sargerna i den offensiva zon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Alltså, det är faktiskt ofattbart att alla lag bryter sina trender när dom möter just Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Alldeles för mycket kladd av Rödin & Co. Vi måste gå oftare på skott/retur. Även skjuta högt som sagts
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Har du glömt en sak? De flesta lag bryter sina trender när dom möte Brynäs. Nu hoppas jag att du får rätt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Om vi inte kan framföra kritik mot ledningen, spelare och vissa andra med anknytning till Brynäs, om vi inte kan komma med egna åsikter om olika saker, varför tror du att Hockeysnacket är skapad för? Att ösa beröm över JAEG, Brynäs spelare, slicka röven på alla som har något med föreningen att göra? Då har du hamnat hel fel Huge. Vi måste kunna ge både beröm och kritik, det gör vi även i ett förhållande, i ett äktenskap, till sina vänner och bekantar, till arbetskollegor m fler. Ingen här inne har kränkt någon spelare eller ledare utan riktat kritik om hur man utför sitt arbete och det gör man inte för att vara elak.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Håller med. I så fall har man inte lärt sig något av alla misstag man gjort i Brynäs. Vem som helst fattar (även vi ?soffcoacher?) att vi behöver ?förstärka? truppen med fler rutinerade spelare. De flesta av oss fattar att firman JAEG kommer förlänga men ett antal spelare vilket gör det ännu viktigare med rutin.
Vad har Brynäs för målsättning framöver? Hålla sig kvar? Klättra uppåt? Att locka till sig namn handlar även om att vara ett attraktiv förening som har en målsättning, m.m.
Vad har Brynäs för målsättning framöver? Hålla sig kvar? Klättra uppåt? Att locka till sig namn handlar även om att vara ett attraktiv förening som har en målsättning, m.m.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Även om Molin gör ett par bra matcher/säsong så räcker inte det, ska man spela i SHL ska man kunna leverera på en mera jämnare nivå. Som sagt, det är inte bara Molin utan det är fler spelare som jag inte skulle vilja ha kvar framöver. Varken Birgersson eller Kvist håller, Hedberg har varit bra och har potential, Pettersson har inte gjort större väsen av sig, Danielsson har också sett sina bästa dagar (hänger inte med). Jag är besviken på Olesen som måste börja leverera likaså Eklind.
Björk tror jag på, han är bara 24 och kommer blir bättre. Dessutom så tycker jag att han tagit för sig i det offensiva spelet de senaste matcherna. Han ska dock inte lira i PP.
Björk tror jag på, han är bara 24 och kommer blir bättre. Dessutom så tycker jag att han tagit för sig i det offensiva spelet de senaste matcherna. Han ska dock inte lira i PP.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: 7 av 15 pinnar hittills i februari är inte godkänt. Vi slarvar bort vinster i tredje perioder, spelar betydligt sämre hockey när Manner inte är på plats.
Låna ut Molin, han tillför ingenting. Ser väldigt trött ut, nästan nyvaken
Låna ut Molin, han tillför ingenting. Ser väldigt trött ut, nästan nyvaken
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Undrar om vart de fina spelet tagit vägen? Manner tog den med sig till OS...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Går lite för sakta i PP. Spelarna borde rotera runt mera för att skapa ytor för varandra i stället för att vara statiska
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Nja, vi verkar inte vara taggade i kväll. Jag tror att Manner har större inflytande på spelarna
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
GAMEDAY!!! En extrem viktigt vecka som kan få oss att klättra rejält. I tre av fyra matcher möter vi lagen nedanför oss.
Kämpa Brynäs 💪
Kämpa Brynäs 💪
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Jag anser att coachningen i avgörande skede i gårdagens match var bristfällig. PP resten av matchen och spelarna tar det lugnt, bevakar resultatet, fel spelare inne i PP m.m. Normalt så ska man satsa på att gå in och stänga matchen men det klarar man inte i Brynäs. Nu hoppas jag att Manner är tillbaks så fort som möjligt och tar över rodret.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nu hoppas vi att Tima inte blir avstängd med tanken på nästkommande matcher
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker att coachningen är under all kritik. Man väljer att fokusera på defensiven i spel 5:5 i stället för att gå för vinst. Att man inte har lärt sig efter alla år....? Vi förlorar 2 matcher i rad mot ett Växjö som är betydligt sämre än vi är. Det svider utav helvete
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Kolla på reprisen. Betydligt värre än Timas utv
+ 2
Föregående · 90 · Nästa