Historik
Föregående · 96 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Men snälla, det är gubbarna på isen som inte följer matchplanen och inte tar ansvar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Brynäs BP känns lite som att man lirar 3:5. Vi är nog det sämsta lag i SHL
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Undrar om vilket lag som är sämst av Brynäs och Timrå?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fuck, fuck, fuck,…. helvete… Är det någon som skriver att vi gjort bra match då jävlar
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Om man verkligen göra skillnad i Brynäs tills nästa år (i fall vi spelar kvar i SHL) så ska vi absolut inte förlänga med gamla gubbar som Danielsson, Genoway, Scott samt dom andra som har utgående kontrakt.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Tycker Eklind som vi har berömt så mycket har gjort ett par riktigt dåliga matcher. Han har fysik och styrka och borde kunna klara av att gå in mycket tuffare i duellerna. Han ser osäker och obekväm ut
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Och? Mår du bra? Du är motsatsen till Huge. Så jävla negativa och korkade kommentarer
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Eklind har fått mycket beröm men i kväll ställer han till rejält. Kanske vila lite extra?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Otroligt att vi inte klarar av att göra mål i 5:3
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Nu fokusera vi på matchen, grabbar och tjejer. Strunta i att tjafsa med varandra
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltså den som värvade Björk, K. Berglund m. fler måste vara en soffcoach
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Även om spolaisen skriver många konstiga inlägg/kommentarer så är kontentan av sportchefernas bristfälliga bedömning att vi nu får hysteriskt jaga lag som är villiga att ta över dessa överbetalda spelare som inte platsar i Brynäs. Vilken kompetent sportchef förlänger kontrakt med en spelare som Mannberg men vad vet jag, jag är bara en soffcoach 😁
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Mycket märkligt att vissa zebror inte tagit pension ?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kollar Rögles match… Ängelholmarna (publiken) gnäller på ta mig fan i allt…
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Om någon rik Brynäs anhängare kunde bidra med ett antal miljoner kan vi värva alla tre 😂😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Märkligt resonemang, Genoway ser till själv att hamna i jobbiga situationer, slarvar med pucken, passningar, m.m. Menar du att Genoway ska ha en spelare bredvid som städar undan det han ställt till med?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Och du tror att alla gamlingar som har lirat i Brynäs kommer göra skillnad? Det luktar lite bakåtsträvande av dina inlägg
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 3 pinnar av 24 möjliga på senaste 8 matcher. Otur Huge???
+ 8
Föregående · 96 · Nästa
