lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 96 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det finns en som är nöjd, antar jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Men snälla, det är gubbarna på isen som inte följer matchplanen och inte tar ansvar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Börja med att sparka Danielsson! Så jävla ansvarslöst och egoistiskts beteende!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Brynäs BP känns lite som att man lirar 3:5. Vi är nog det sämsta lag i SHL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Jäklar, visste inte ens att Danielsson var med idag? Det säger väl en del?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Undrar om vilket lag som är sämst av Brynäs och Timrå?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det känns som många längtar till speluppehåll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fuck, fuck, fuck,…. helvete… Är det någon som skriver att vi gjort bra match då jävlar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Om man verkligen göra skillnad i Brynäs tills nästa år (i fall vi spelar kvar i SHL) så ska vi absolut inte förlänga med gamla gubbar som Danielsson, Genoway, Scott samt dom andra som har utgående kontrakt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Tror knappast att din kommentar hjälper Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Tycker Eklind som vi har berömt så mycket har gjort ett par riktigt dåliga matcher. Han har fysik och styrka och borde kunna klara av att gå in mycket tuffare i duellerna. Han ser osäker och obekväm ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stuffbon: Va i helvete, hade det varit tvärtom så hade målet blivit UNDERKÄNT

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Så jävla illa att åka ut på sånt…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Scott är slut som artist. Pension nästa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Och? Mår du bra? Du är motsatsen till Huge. Så jävla negativa och korkade kommentarer

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Alltså, hur många mål gör Danielsson på alla sina skott? Så jävla kåt på att skjuta

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Konstig, det ska vara mål

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Klasskillnad i spel 5:4.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Och domarna är ute och cyklar rejält i kväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Eklind har fått mycket beröm men i kväll ställer han till rejält. Kanske vila lite extra?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Otroligt att vi inte klarar av att göra mål i 5:3

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Inte många som hittar till pizzerian idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Qvarre: Undrar om Hedberg har kristallsjukan idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Nu fokusera vi på matchen, grabbar och tjejer. Strunta i att tjafsa med varandra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltså den som värvade Björk, K. Berglund m. fler måste vara en soffcoach

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Genoway levererar som vanligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu tycker jag att vi ska lägga fokus på hockey och inget annat. Det blir alldeles för många onödiga inlägg/kommentarer. Det gäller även mig själv!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Även om spolaisen skriver många konstiga inlägg/kommentarer så är kontentan av sportchefernas bristfälliga bedömning att vi nu får hysteriskt jaga lag som är villiga att ta över dessa överbetalda spelare som inte platsar i Brynäs. Vilken kompetent sportchef förlänger kontrakt med en spelare som Mannberg men vad vet jag, jag är bara en soffcoach 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Mycket märkligt att vissa zebror inte tagit pension ?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Häääärligt!!! Det var ett laginsats men extra plus till Eklind!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Tycker att Gunler bör skickas norrut efter matchen... Lat och bekväm

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Erkänn att du har Brynäs tröjan på?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Geno..........way!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kollar Rögles match… Ängelholmarna (publiken) gnäller på ta mig fan i allt…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Om någon rik Brynäs anhängare kunde bidra med ett antal miljoner kan vi värva alla tre 😂😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Dessa jävla journalister som lever på skandalen och uttalar sig om saker och utan att ha fakta. Att döma ut folk på detta vis bör vara straffbart, jävla tomtar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Märkligt resonemang, Genoway ser till själv att hamna i jobbiga situationer, slarvar med pucken, passningar, m.m. Menar du att Genoway ska ha en spelare bredvid som städar undan det han ställt till med?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Text TV 328???
Uppladdat:

500x0-screenshot20211029-103121texttv.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Låt junissen ta straffen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Där satt den!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: En reflektion. Kan det vara så att Brynäs få betala en del av Nybergs och Mannbergs löner? Då frigörs ju pengar till en ny lirare, en ny back antar jag….

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Inget att oroa sig för. Mannberg kommer säkert att leverera i Modo. Bra med miljöombyte

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Bra för Brynäs och bra för Mannberg. Nu är det bara Björk, Berglund, Petersson kvar att skicka iväg och förresten, glömde Andren

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Brynäs har en ”vision”….

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ante08: Kloka ord av Manner gällande Andersén.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Och du tror att alla gamlingar som har lirat i Brynäs kommer göra skillnad? Det luktar lite bakåtsträvande av dina inlägg

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Viitakoski: Hoppas inte

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brown ass IF: Sluta ”Tjata” om Andersén

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Håller helt och hållet med. Man får intryck att killarna vill bara spela av matchen så fort det bara går och sen åka hem. Den mentala ligger i botten och bättre blir det inte för varje match man torskar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 3 pinnar av 24 möjliga på senaste 8 matcher. Otur Huge???

· 96 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE