Historik
Föregående · 97 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Dom som har bäddat för detta är Sundlöv och Co. Inte lätt för Alcén m fler att sätta sin prägel på så kort tid då vi har massor med löner att betala inklusive alla sparkade som får sin lön av Brynäs.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Manner är inget fel på. Om man kollar vilka spelare vi ha så fattar man
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Vi har en första femma som har gjort några riktig bra matcher i början men sen tog det slut. Resterande femmor är totalt odugliga i mina ögon. Vem i Brynäs kan leverera? INGEN
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: Kanske även han får vingar och försvinner. Min rädsla är att Brynäs får betala en del av deras löner återstående tiden av kontraktet vilket skulle innebära ytterligare kostnader i fall vi tar in ersättare. Å andra sidan så får vi förhoppningsvis bättre resultat, fler som besöker Monitor arena och mera intäkter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Tänk om vi vunnit mot Timrå som de flesta andra och inte tappat matchen mot DIF då hade vi legat betydligt högre upp i tabellen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spajderman: Ett fall framåt, vi släpper inte in fyra baljor (i.o.f.s. inte klart än)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Håller med men ingen av våra backar levererar. Bertilsson kan ibland höja sig ett par snäpp men resten inklusive Genoway kan packa ihop och ”försöka” slå in sig i Strömsbros lag. Björk har varken skott, speluppfattning, killen har orienterings svårigheter…
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Där tycker jag Holmqvist bör ha något att säga till om. Om man har en spelare som har betydligt bättre +/- statistik och inte får spela kan bero på flera olika orsaker men minus statistiken kan också bero på antal minuter på isen vilket i och för sig jag inte har koll på så jag kan inte uttala mig om det. Holmqvist har sällan ifrågasatts men å andra sidan så har backbesättningen Brynäs värvat inte rosat marknaden innan heller…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ingen ide att spekulera. Att han blev eller var skadad går inte göra något åt nu utan vi får förlita oss på dom som ska försvara Brynäs färger idag.
Däremot så anser jag och antagligen resten av Brynäs supportar att minst en ny back (och då menar jag inte Andersen) och en ny målvakt behövs.
Däremot så anser jag och antagligen resten av Brynäs supportar att minst en ny back (och då menar jag inte Andersen) och en ny målvakt behövs.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tveksamt om alla dessa heller håller för SHL spel även om två sistnämnda är unga och hungriga killar men det har heller inte fungerat för övriga i laget så om man får igång spelet så kan även Kvist och Ljungkrantz få en annan utveckling.
Mannberg har dock gjort sitt i Brynäs, tycker jag
Mannberg har dock gjort sitt i Brynäs, tycker jag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Otroligt vad många fd Brynäs spelare nämnts de senaste dagarna. Nej och åter nej, vi behöver ta in yngre och hungriga spelare som har en utvecklings potential.
Jättekul med Dima, en ung spelare som vill ha speltid och är sugen på att leverera.
Jättekul med Dima, en ung spelare som vill ha speltid och är sugen på att leverera.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Visst kan en målvakt vinna matcher men i längden fungerar det inte med försvarare som inte kan hålla rent i egen zon.
Brynäs IF > Sv: Gameday
Tigerhjärta: Håller med. Man måste inse att förlusterna beror inte på tränaren utan det är som de flesta andra redan konstaterat en trupp som inte håller SHL standard. Räknar vi bort alla som inte skulle platsa i ett annat SHL lag så är det kanske 4-5 spelare kvar…
Tyvärr så är även ekonomi kört i botten, svaga resultat ger inga heller höga publiksiffror och ytterligare intäktförluster m.m.
Tyvärr så är även ekonomi kört i botten, svaga resultat ger inga heller höga publiksiffror och ytterligare intäktförluster m.m.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Gameday
Spock: Håller med! Och många härinne är på samma spår, tjatar om "gamla" lirare där bäst före datumet passerat för länge sen.
Ja, det är rätt så skönt och bekvämt att komma hem, lira lite hockey på "korpnivå" och tjäna pengar på samma gång. Nu är det inte så att alla misslyckats men väldigt många. In med friska namn och spelare som vill utvecklas och brinner för sin framtid som hockeyspelare
Ja, det är rätt så skönt och bekvämt att komma hem, lira lite hockey på "korpnivå" och tjäna pengar på samma gång. Nu är det inte så att alla misslyckats men väldigt många. In med friska namn och spelare som vill utvecklas och brinner för sin framtid som hockeyspelare
+ 4
Brynäs IF > Sv: Gameday
Huge: ”Du ser att vi är ett bottenlag men grinar och blir förvånad när vi emellanåt spelar som ett bottenlag och förmodligen kommer att få slåss för att undvika kvalspel.”
Huge, nu blir jag förvånad. Vad har hänt med dig? Det är inte ofta du erkänner att Brynäs är ett bottenlag… Jag tolkar det som du äntligen börjat titta på matcherna och inte följer resultaten via Text TV.
Ha en trevlig fredag och helg
Huge, nu blir jag förvånad. Vad har hänt med dig? Det är inte ofta du erkänner att Brynäs är ett bottenlag… Jag tolkar det som du äntligen börjat titta på matcherna och inte följer resultaten via Text TV.
Ha en trevlig fredag och helg
+ 3
Brynäs IF > Sv: Gameday
{2064}: Första 5 matcher levererade Rödins femman men nu är det ingen som sticker ut i laget.
Vi saknar bra backar i Brynäs. Målvakter ska vi inte ens nämna, katastrof… besvikelse,…
Den som såg till att Mannberg fick så lång kontrakt måste antingen vara hans nära vän eller en totalt inkompetent figur.
Vi saknar bra backar i Brynäs. Målvakter ska vi inte ens nämna, katastrof… besvikelse,…
Den som såg till att Mannberg fick så lång kontrakt måste antingen vara hans nära vän eller en totalt inkompetent figur.
+ 1
Föregående · 97 · Nästa