lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 98 ·
Brynäs IF > Sv: Gameday
Sportnisse: Ja, det har jag också tänkt på. Intressant fråga

Brynäs IF > Sv: Gameday
Brynäsgubbe: Jag hade stora förväntningar på VV men tyvärr så har han underpresterat. Två dåliga målvakter

Brynäs IF > Gameday
Ska vi tro på seger eller?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilket tjat om Wännström. Om jag inte minns fel så valde han Leksand före Brynäs och i mina ögon tar jag in hellre någon annan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle: Tveksam till Andersén, vi behöver någon med nytänk och inte någon som har varit med och slagits i botten i flera år i rad.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Vem som helst kan ersätta Andrén, han ju lånas ut tex till Strömsbro om nu inte deras målis håller högre klass

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Zzz: De senaste säsongerna har de flesta av våra målvakter haft svårt med just skott från blå. Felix, Ersson och nu VV?

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Skellefteå, 8 matcher 9 mål i baken
Brynäs, 9 matcher 34 insläppta
Det säger en hel del om defensiven och kvalitet på våra backar.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jugge: Det var en kommentator som sa att Björk har en riktigt hårt skott, det har i alla fal jag inte sett

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Peja: Förbannade jävla "Hockeysnack" som inte fungerar, inte Brynäs heller och inte jag heller numera. Är riktigt jävla iritterad just nu

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jugge: Det var en kommentator som sa att Björk har en riktigt hårt skott, det har i alla fal jag inte sett

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jobbocop: Vi har släppt in jädrans massa mål, fortsätter vi i samma takt så är vi upp i 200 när serien är slut.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Ove Myling: Gunler hänger som vanligt inte med i defensiven.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Peja: Faaan, vi måste sätta våra chanser annars är vi körda

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Forsberg 1978: Det går alldeles för sakta och alldeles för få skott

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Oj, förlåt att jag tacklade dig så vårdslöst men jag ser dåligt.
Om jag inte har fel så lirar han fortfarande men ser knappast något

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: I och med detta beslut så känns det som det är bara fritt fram att skada folk på isen. Har kollat om och om på video sekvensen på tacklingen och jag blir ärligt talat chockad och förvånad över beslutet att fria honom.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Sjukt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Blir väl någon från HA, skulle inte förvåna mig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Att dricka och skriva inlägg fungerar tydligen inte i ditt fall

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Även om vi skulle ha puckinnehav till 90 procent hjälper inte om man torskar en match… Vi behöver någon som kan trycka in puckar och vi behöver backar som har bättre spelförståelse och stake

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det spelar ingen roll om hur mycket vi äger pucken när vi har backar som är ”usla” och saknar forwards som kan göra mål.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Undrar om hur många mål Gunler gjort på frilägen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Brynäs äger andra perioden men vi saknar en målskytt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Timeout, utskällning, gör om och gör rätt! Manner kan inte match efter match skylla förluster på sig själv

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Man kan förstå om man vill… orkar inte lägga krafter att tjafsa med dig om mindre viktiga saker.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Löjligt svar av dig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Nej, men publiken i Gävle är bekväma och kräsna. Se bara stämningen på matcherna, liknar mera en begravning och inte en hockeymatch (siktar på publiken på sittplatserna).

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: TV apparater har blivit mycket bättre och man ser pucken klart och tydligt vilket gör att många väljer att stanna hemma och följa sitt lag liggande i soffan?tyvärr?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det bara jag som tycker att det är alldeles för långt mellan matcherna? Tisdag? Vad ska man göra där emellan?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vad händer med Bulans gäng?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Mikko Manner = en man med stort hjärta men en man som måste hålla sig vaken

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Absolut! Vi har dock släppt in alldeles för många mål. Vi behöver förstärka försvaret med ett par rutinerade spelare och skicka iväg ett par vilket antagligen är lika med omöjligt. Jag är heller inte imponerad av våran nye målvakt även om han är ljusår bättre än Andren och det säger ganska mycket.
I det hela så har vi trots detta mycket bättre spel och fortsatt bra effektivitet.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Va faaaan, hur kan man låta Björk slå straff? Rödin, Scott,…???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tack Björk

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Så jävla dåligt. Vi tar ledningen och ställer oss sedan i knät på målvakten

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Danielsson har varit grym idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Utvisningar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Bra analys! Andren behöver bytas ut mot en antingen mera lovande målvakt (yngre förmåga med utvecklingspotential) eller en mera rutinerad ”andra” målvakt. Som jag skrev igår så skapar en dålig målvakt osäkerhet hos övriga spelare och den lugna spelet förvandlas till stress och många dåliga beslut vilket leder till målchanser och med en målvakt som Andren blir det som det blev igår. Mylläri begår många misstag och påminner en hel del om K. Berglunds fjolårets spel. Fattar inte att man inte kunde hitta en bättre spelare men jag antar att han var inte så dyr.
Vi har släppt in 20 mål på 6 matcher dvs ett mål/period (drygt) vilket skulle innebära drygt 150 på 52 omgångar. Inget vidare

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: ”Ljuger”? Jag har inte nämnt några namn men om du backar bandet och läser diverse inlägg samt läser diverse inlägg inom de sociala media så får du svaret på mitt påstående. Att vi ska sitta framför skärmen och redan efter 5-6 omgångar skriva/prata om kval är löjligt omoget.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Kul med ”riktiga” Brynäs fans…. Vinst och så är det SM guldet som gäller och en förlust så snackas det direkt om kval.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Bra sammanfattning. Killarna känner sig onte lika trygga med Andren och detta skapar osäkerhet och stress hos spelarna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Hahaha, alltid samma gubbar som gör bort sig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: Tjänstefel att låta Andren stå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Fattar inte att han fortsätter släppa in skit puckar men fattar heller inte att man envisas med att låta honom spela. Många målvakter lirar 70-80 procent av matcherna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: RÖDIN KUNG!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jajajajajajajajaaaaaaaaa, hahahahahaha….

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Va faaaaan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Välförtjänt, Brynäs har slutat spela

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: 63-an har gjort några riktigt dåliga byten

· 98 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE