lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 99 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Helt sjukt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Det spelar ingen roll om man värvar en ny spelare. Brynäs trupp är generellt dålig och det är inte lätt för Manner att coacha dessa individer. Scott och Rödin har heller inte kommit igång och Ölunds utvecklingskurvan pekar åt fel håll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Skillnaden mellan lagen är att Växjö har målskyttar


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Det är mycket skriverier kring PB och eventuella ersättare m.m. Att man förmodligen inte väljer att ersätta honom beror (tror jag) på att Brynäs har extrem dålig ekonomi. Så länge intäkterna inte ökar har man ett krav på sig att spela med dom namn man har och inget annat. Visar det sig att publiksnittet ökar (utifrån budgeterade) efter att restriktionerna upphört så kanske man värvar framöver. Mina åsikter och nu väljer jag att avsluta diskussioner kring detta

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Jag t.o.m kollade tabellen innan DIF reducerade, jag var säker på att vi skulle ta 3 pinnar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hörru mina vänner, forumet handlar om det sportsliga och inget annat. Ha en fortsatt trevlig helg

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jalapeno: Du skriver massor med skit. Om ni inte hade en speciell individ som lägger massor med klöver till föreningen så hade ni spelat fortfarande i HA. Däremot så ser jag hellre Leksand i SHL än Timrå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Tyvärr så har han kontrakt och sånt händer


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Så onödigt, ska vi skänka bort matchen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Så jävla pinsamt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Sitter du fortfarande och kollar på Oddsen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Nej, nu har du fel. Vi försöker bara skriva att ingen är vinnaren innan matchen är färdigtspelat

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Då behöver inte du ens titta på matcher framöver, räcker för dig att läsa oddsen 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Jag är inte alls negativ. Jag är heller inte naiv och tror att bara för att vi vunnit första matchen vinner allt framöver. Jag bara skriver att vi måste vara ödmjuka (analysera, heter det) och fortsätta jobba hårt mot ett lag som vill vinna efter att man förlorat sin första match efter återkomsten till den högsta serien. Hoppas naturligtvis på vinsten!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Och du tror på det??? Bara för att vi överraskade Frölunda (helt underbart) betyder inte att vi vinner mot Timrå. Dessutom så har Timrå torskat den första matchen och är ute efter revansch. Håller med Brad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Skönt! Nu kan man koppla av resten av veckan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Hemmadomare

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Lite svårt att trolla för vilken som helst tränare med tanken på den trupp Brynäs har idag. Jag tror och hoppas att vi värvar (vet att ekonomi är i botten men vet också att det blir dyrare att åka ur) en ersättare till PB som jag är tveksam kommer att spela mera elithockey… En etablerad forward behöv alla dagar i veckan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: HA lagen klarar inte av att hänga med i alla tre perioder men jag ska vara ärlig och erkänna att jag var orolig efter första två.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Ja, vad ska man säga…. Ser bedrövligt ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Mycket som liknar 2020/2021

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vem som helst fattar att vi behöver ersätta PB då vi i dagsläget inte vet om och när han eventuellt kommer tillbaks. Antar att han inte kommer spela något mera i Brynäs, min spontana gissning.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scerban: Visst men du glömde att Malmö saknade nio spelare

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Frågan är, vem ska göra mål i Brynäs??? Jag är orolig.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Svårt att svara på. Hoppas att han höjer sig ett par steg

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Ja, så kan det vara

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Har sett Brynäs alla matcher men utan att vara negativ på något sett ser man tydligt samma tendenser som ifjol. Enkla misstag, spelare med dåligt självförtroende, brist på att komma på avslut i offensiven, stora problem i försvaret, m.m. Hoppas att det blir bättre framöver men just nu känns det inte så bra.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Tack men jag klarar mig säkert. Det finns tyvärr många där ute som har mycket tuffare än vi har och behöver allt stöd man kan få.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Jag har också översvämmad källare. Kan ni starta insamling till mig med 😢? En natt som man kommer sent att glömma 😔

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Bra! Vi behöver individer som har driv och tänker företag=vinst

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Långben: Var inte så j..a kaxig. Jag ska påminna dig om detta nästa år när ni spelar i HA

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Alltså, Andrén måste vara den sämsta målvakten i klubbens historia. Han skulle ta mig fan i inte ens klara av att fånga en basketboll. För övrigt så syns det att det var första matchen men man såg även lite tendenser av fjolårets spel.

Brynäs IF > Sv: Tror vi på flera nyförvärv?
bradberry: Vem är PA 😁?

Brynäs IF > Sv: Tror vi på flera nyförvärv?
spolaisen: Du skriver så mycket märkliga saker

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ditt svar tyder mera på din frustration än något annat Huge.

Om du hade hängt med i tråden och i det som har hänt och händer i Brynäs så hade du ”kanske” fattat bättre.
Ingen av oss här inne tror att Alcén haft något med värvningen av den nye målvakten att göra.

Att du kallar folk för ena och det andra visar ytterligare på dåligt omdöme och brist på fakta.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ditt svar var inget nytt för någon sv oss i tråden. Du har blivit gammal och kör om och om med samma argument Huge. Det håller inte längre

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Trots att du hängt med i tråden i stort sett varje dag förvånar mig att du inte fattat att Alcén inte har ett dugg med värvningen att göra… Du låter nästan lite som Huge brukar göra ibland när han inte har tänkt igenom. Jag vet att du kan bättre än så

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Det finns något i det du skriver. Det finns även coacher som har lyckas få en grupp att prestera trots att man inte hade samma namn pappret


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Din skojare ?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Brynäs fans har i stort sett alltid varit lyriska när något nytt namn dyker upp, en nyförvärv, ny sportchef m.m. Jag är ytterst tveksam när det gäller val av Alcen, mycket tveksam

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Håller fullständigt med. Hur i helvete kan man skriva kontrakt på hela fyra år? En individ ska ge sig i något som han aldrig hållit på med tidigare på den högsta nivå och får ett så långt kontrakt. Hur f….g korkade människor i Gävle är? Vem ska betala hans återstående tid i fall han får sparken efter typ två år ovh vem skulle vilja ta över hans kontrakt när han inte har dom meriter inom SC rollen? Jag hoppades att man lärt sig något av tidigare misstag med icke sa nicke, det blir ju ta mig fan i bara värre och värre.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Att konsulterna väljer plötsligt att lämna Brynäs kan tyda på stor turbulens i klubben med många starka åsikter vilket försvårar konsulternas arbete. Brynäs skulle må bäst att ta in helt nya namn överlag som inte har någon anknytning till klubben.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Antar att INGEN vågar öppna käft och säga något mot det som har hänt och ifrågasätta styrelsens arbete

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, förlåt ?. Man förstå ju att Unionen granskar klubben för misstankar om dålig arbetsmiljö. Man vet ju inte ens om man har access till att komma in i byggen eller är anställd längre när man ska till ?jobbet?.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det verkar vara så rörigt i klubben så anställda vet ju inte ens vilken befattning dom har längre. De ena dagen är man spelare, nästa spelutvecklare, nästa sportchef på deltid, nästa har man fått sparken… Det ser ju värre ut än i riksdagen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Exakt, man behöver inte vara Einstein för att förstå att det är så och har varit så. Så länge kompisarna styr klubben kommer det inte bli bättre.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Det är lekstugan utan dess like. Att anställa Alcen som sportchef är bara ett stort skämt och inget annat. Man gör samma idiotiska misstag år efter år tills man kör klubben i botten om det nu går komma längre ner än det man är idag….

· 99 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE