Historik
Föregående · 95 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Nej, såklart inte men som lag ska man alltid sträva av att vinna oavsett vilka man möter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Håller med. Varför strävar folk efter lirare som har varit bra en gång i tiden? Vi tackar Ryan, Andersén med fler för allt dom har gjort för Brynäs men vi behöver yngre spelare med potential.
Klart Ryan vill inte stänga dörren till Brynäs, hans flickvän är ju från Gävle
Klart Ryan vill inte stänga dörren till Brynäs, hans flickvän är ju från Gävle
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Håller helt med, viktigt med en bra start. Brynäs får inte upprepa det man gjorde mot Luleå i första perioden.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tycker att coacherna behöver ta en rejäl snack med Genoway. Han gör många enkla misstag och sätter laget i skiten. Idiot utvisningar samt avgörande misstag i förlängningen är inte alls ok. Sämsta backen igår.
Sedan undrar jag om hur man tänker när man sätter in Björk i PP
Sedan undrar jag om hur man tänker när man sätter in Björk i PP
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Molin ska enbart lira PP och inget annat. Killen hänger inte med i huvudtaget
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jäklar, vad Palve /Danielsson slarvar i egen zon
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja men då måste man gå in i matchen med rätt inställning vilket jag tycker Brynäs inte gör
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Två vinster och då är man nöjd några veckor framåt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Håller med, Danielsson på blå innebär stora risker. Han är skjutglad men det resulterar tyvärr sällan till något.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Visst är det typiskt Brynäs. Hoppas att Sal (lami) nen är tillbaks snart 👍🇫🇮
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Total överkörning! Det bästa jag sett på väldigt, väldigt länge
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Danielsson kommer att steppa upp några omgångar innan serien tar slut för att få ett nytt kontrakt. I mina ögon är han slut som artist och då skulle jag vilja satsa hellre på en yngre förmåga med utvecklingspotential
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Bryggman är inte en spelare som kan förändra något/göra skillnad. Jag är väl medveten att många här inne har sina favoriter runt omkring Sverige och världen samt sina kompisar i f.d. Brynäs spelare som har sett sina bästa dagar men för en gångs skull, vi måste vara realister och se till lagets bästa. Att ersätta exemp K. Berglund med en annan som är i stort sett lika instabil är som att skjuta sig själv i foten. Många sportchefer har även en tendens att värva sina f.d. lagkompisar eller spelare från ett lag där dom har haft sin tidigare anställning trots att dessa inte kan bidra med något nytt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vino: Har följt tråden gällande diverse önskemål ang. nyförvärv och kan säga att jag skulle inte vilja ha någon av alla dessa namn ni nämnt i Brynäs (på sin höjd Dansk. För det första så är vi i behov av en målvakt och minst en back och då ska det vara väletablerade namn som kan verkligen höja spelkvalitén annars kan vi lika gärna behålla det vi har idag. Tar vi in en ny spelare som inte levererar men har fortfarande en viss del av lönen som ska betalas för den som lämnat oss så har vi verkligen gjort bort oss……. igen. Vi har inte längre råd att chansa
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Exakt, "psykologi" är ordet, Timrå har tolv raka förluster mot "bättre" lag... Att du inte kan inse att vi alla vill Brynäs bästa och att skillnaden oss emellan är att vi andra (de flesta) ser Brynäs svagheter. Man får inga poäng för heders förluster, Huge.
+ 5
Föregående · 95 · Nästa