lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 95 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Nej, såklart inte men som lag ska man alltid sträva av att vinna oavsett vilka man möter.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Och? Ska vi lägga ner oss och säga ” Vi förlorade mot ett topplag”? Man vinner inga matcher om man resonerar så.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tack Mylläri

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Alldeles för få ”kvalificerade skott” på mål.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Våran 34-an gör bort sig rejält

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Håller med. Varför strävar folk efter lirare som har varit bra en gång i tiden? Vi tackar Ryan, Andersén med fler för allt dom har gjort för Brynäs men vi behöver yngre spelare med potential.
Klart Ryan vill inte stänga dörren till Brynäs, hans flickvän är ju från Gävle

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Håller helt med, viktigt med en bra start. Brynäs får inte upprepa det man gjorde mot Luleå i första perioden.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vino: Inget för Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det kan man tala om fingertoppskänsla av en sportchef

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tycker att coacherna behöver ta en rejäl snack med Genoway. Han gör många enkla misstag och sätter laget i skiten. Idiot utvisningar samt avgörande misstag i förlängningen är inte alls ok. Sämsta backen igår.
Sedan undrar jag om hur man tänker när man sätter in Björk i PP

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Tima är det bästa spelare Brynäs värvat på väldigt lä.....nge

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Zebran med mustasch är inte min favorit just nu

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Pulsen är hög

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Domarna är asholes

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Samma som dömde i Luleå, jävla domare

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Utvisning? På vad?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Tima är extrem bra lirare men alldeles för ensam i sin femma

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Molin ska enbart lira PP och inget annat. Killen hänger inte med i huvudtaget

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Ja, han ser ut som han kommer att somna vilkens sekund som helst

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Med Danielsson på blå 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Håller med.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Men Tima är grym värvning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT: Skit publik

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hank81: Varför spelar Björk i huvudtaget?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Zebrorna är självklart påverkade av hemmapublikens gnäll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Klantarsle!!!!! Om jag vore tränaren så skulle jag straffa sånt beteende. Det är både respektlöst mot föreningen och sina medspelare

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Blodsmak i munnen efter varje byte i stället för att åka runt och tro att man är världsmästare bara för man vunnit två raka.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Fyran snart? Andre in?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jäklar, vad Palve /Danielsson slarvar i egen zon

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja men då måste man gå in i matchen med rätt inställning vilket jag tycker Brynäs inte gör

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Två vinster och då är man nöjd några veckor framåt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bif4life: Eller hur…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Håller med, Danielsson på blå innebär stora risker. Han är skjutglad men det resulterar tyvärr sällan till något.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ja, det är ju många som undrar. Björk är usel i PP

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ja, men känslan är att vi haft mycket skador de senaste åren

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Visst är det typiskt Brynäs. Hoppas att Sal (lami) nen är tillbaks snart 👍🇫🇮

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: Vad ska han säga? Ingen vill ha mig längre, eller? Han har lång kontrakt och tjänar bra just nu så han har det bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Total överkörning! Det bästa jag sett på väldigt, väldigt länge

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wasp77: Alltså, har man inte lärt sig något i Brynäs av alla misstag man gjort? Hoppas att detta inte stämmer för då är mitt förtroende för team Alcén/Grahm borta.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{Axle Så många timmar innan ??

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Danielsson kommer att steppa upp några omgångar innan serien tar slut för att få ett nytt kontrakt. I mina ögon är han slut som artist och då skulle jag vilja satsa hellre på en yngre förmåga med utvecklingspotential

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Bryggman är inte en spelare som kan förändra något/göra skillnad. Jag är väl medveten att många här inne har sina favoriter runt omkring Sverige och världen samt sina kompisar i f.d. Brynäs spelare som har sett sina bästa dagar men för en gångs skull, vi måste vara realister och se till lagets bästa. Att ersätta exemp K. Berglund med en annan som är i stort sett lika instabil är som att skjuta sig själv i foten. Många sportchefer har även en tendens att värva sina f.d. lagkompisar eller spelare från ett lag där dom har haft sin tidigare anställning trots att dessa inte kan bidra med något nytt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vino: Har följt tråden gällande diverse önskemål ang. nyförvärv och kan säga att jag skulle inte vilja ha någon av alla dessa namn ni nämnt i Brynäs (på sin höjd Dansk. För det första så är vi i behov av en målvakt och minst en back och då ska det vara väletablerade namn som kan verkligen höja spelkvalitén annars kan vi lika gärna behålla det vi har idag. Tar vi in en ny spelare som inte levererar men har fortfarande en viss del av lönen som ska betalas för den som lämnat oss så har vi verkligen gjort bort oss……. igen. Vi har inte längre råd att chansa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Gissar på ytterligare en finne. Manner har ju precis varit i Finland.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: 😂🤡

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Nu har du tagit något igen, Rödin är generellt våran bästa spelare. Problemet för Rödin att övriga i laget hänger inte med i samma tempo och spelskicklighet.
Tänk dig Zlatan tillsammans med Bellander på topp…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asterix: Och varför ska Brynäs ha så hög löneomsättning? Jo, misslyckade värvningar, sparkade tränare, med mera. Det är exakt som du skriver, något är uppåt väggarna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Exakt, "psykologi" är ordet, Timrå har tolv raka förluster mot "bättre" lag... Att du inte kan inse att vi alla vill Brynäs bästa och att skillnaden oss emellan är att vi andra (de flesta) ser Brynäs svagheter. Man får inga poäng för heders förluster, Huge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Huge, du är precis som en sämre partner i en relation. Du har alltid en ursäkt och förklaring till allt trots att du har fel i det mesta

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: 😂

· 95 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE