Historik
Föregående · 94 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Skulle inte förvåna mig om man ställer in allt, utökar SHL med ytterligare två lag allt för att rädda Djurgårn… Vilket lag ska representera storstan om även DIF åker ur?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Risken att smittas verkar vara stor trots alla åtgärder. Förbannade pandemi
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Dags för Manner att bänka Kvist och Rödin är totalt ur balans
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Yes, jag nämnde inga namn men när du väl nämner ND så är han en av dom som har sågats hårt av många s.k. “supportrar”. Han har ett Brynäs hjärta men om han ska utses till C kan jag inte svara på då jag inte har en aning om hur han respekteras av övriga spelare i omklädningsrummet exemp Rödin som kanske skulle se detta som ett nederlag, inte vet jag men det är upp till tränarna att bestämma. Sedan så är det som du själv skriver upp till sportchefer att värdera om han enbart ses som utfyllnadsspelare eller en som kan lira i första alt andra femman men hans ålder talar inte direkt för detta. Sedan så har vi ytterligare en aspekt i del hela och det är frågan om Tima blir kvar eller inte för ND utan Tima är inte samma spelare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Fast då har du missförstått mitt inlägg.
Att supportar uttrycker sina känslor utifrån aktuella prestationer är inget konstigt alls men dubbelmoral kallar jag folk som ”gång efter gång” kallar en individ för oduglig, gammal, värdelös, m.m. för att plötsligt efter bara några bra prestationer vilja utse samma individ till lagkapten m.m. Det är i mina ögon ett dubbelmoraliskt beteende och våran definition av att vad som betraktas som dubbelmoral kan vara olika i sådana sammanhang. Jag skriver inte eller menar någonstans att man borde fortsätta såga denne individ men tycker att det är märkligt att man bara vänder kappan efter vinden vilket många supportrar är duktiga på. Alla vi individer är olika med olika värderingar och olika krav och förväntningar på oss själva och andra.
Att supportar uttrycker sina känslor utifrån aktuella prestationer är inget konstigt alls men dubbelmoral kallar jag folk som ”gång efter gång” kallar en individ för oduglig, gammal, värdelös, m.m. för att plötsligt efter bara några bra prestationer vilja utse samma individ till lagkapten m.m. Det är i mina ögon ett dubbelmoraliskt beteende och våran definition av att vad som betraktas som dubbelmoral kan vara olika i sådana sammanhang. Jag skriver inte eller menar någonstans att man borde fortsätta såga denne individ men tycker att det är märkligt att man bara vänder kappan efter vinden vilket många supportrar är duktiga på. Alla vi individer är olika med olika värderingar och olika krav och förväntningar på oss själva och andra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag är man extrem glad att vi tagit så många poäng på slutet.
Sitter och läser kommentarer på diverse sociala medier om Brynäs vinst. Ett exempel om hur folk kan ändra sina åsikter på så kort tid gör mig lite konfundersam och faktiskt förbannad. Kommentarerna handlar om individer/spelare som har gjort det bra på slutet som man skrivit tidigare om att ”dags att gå vidare”, ”Hoppas att man inte förlänger”, m.m.
Dubbelmoral är ta mig fan i det värsta jag vet!
Sitter och läser kommentarer på diverse sociala medier om Brynäs vinst. Ett exempel om hur folk kan ändra sina åsikter på så kort tid gör mig lite konfundersam och faktiskt förbannad. Kommentarerna handlar om individer/spelare som har gjort det bra på slutet som man skrivit tidigare om att ”dags att gå vidare”, ”Hoppas att man inte förlänger”, m.m.
Dubbelmoral är ta mig fan i det värsta jag vet!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Exakt! Ett tag hade vi fyra insläppta/match, vilken förändring. Att satsa på en målvakt är inte alls fel så länge denne orkar rent fysiskt/mentalt vilket jag tror Veini gör. Han har själv sagt att helst vill stå alla matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
God Jul alla Brynäs supportar men även till er andra 🎅🏼!
Hoppas att ni håller er friska och orkar heja fram ert lag till nya segrar. Livet är för kort för att lägga fokus på oväsentligheter.
Hoppas att ni håller er friska och orkar heja fram ert lag till nya segrar. Livet är för kort för att lägga fokus på oväsentligheter.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Att lita är ett stark ord men vad har du för alternativ? Låsa in alla ovaccinerade 😆
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Personligen så tror jag att regeringen har betydligt bättre koll/insyn om vad som är nödvändigt för att vi ska slippa smittspridningen. Visst blir inte många speciellt sjuka men vi måste ta hänsyn till dom äldre och riskgrupper. Många ser det även utifrån sina egna förutsättningar och behov. Sedan så finns det självklart folk som har ett behov rent hälsomässigt av att både utöva och vistas bland andra i olika idrotts sammanhang.
Hoppas att piss pandemi försvinner snart.
God Jul på Er
Hoppas att piss pandemi försvinner snart.
God Jul på Er
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Förlorad? Snarare så skulle jag säga ?Äntligen?.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Tyvärr har just kompis politiker gjort att vi är där vi är idag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Han är ju kompis med SC så en förlängning gissar jag på med text ”Molin vill ha revansch efter ett år med skador”…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Skönt med en söndag med en övertygande vinst i ryggen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DrCox: Det pågår och har pågått en ond cirkeln i Brynäs de senaste decennium bortsett från Silver generationen som visserligen ingen räknat med skulle gå hela vägen. Misslyckade byggen av truppen har kostat oss både ena och det andra, många timmar med irritation, dyra affärer, m.m.
Brynäs behöver ?En ny start? på isen och se till att pausa med att värva utfyllnads spelare som enbart kostar men sällan levererar. Jag skulle kunna skriva en lång lista med namn på misslyckade värvningar från oengagerade och trötta samt okompententa sportchefer. Självklart så har man också lyckats tagit in bra spelare men den lista med namn är väldigt fattig
Brynäs behöver ?En ny start? på isen och se till att pausa med att värva utfyllnads spelare som enbart kostar men sällan levererar. Jag skulle kunna skriva en lång lista med namn på misslyckade värvningar från oengagerade och trötta samt okompententa sportchefer. Självklart så har man också lyckats tagit in bra spelare men den lista med namn är väldigt fattig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Vill man bryta trenden ska man möta Brynäs. Nästa match mot en formstark Frölunda innebär noll pinnar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Så uselt av domarna. Ja, man är väl rädd att alla Stockholms lag åker ur
Föregående · 94 · Nästa