lapad

6179 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 93 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Billig utvisning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: T.o.m. Björk gör mål

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Lär dröja 😆

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, du har säkert rätt. Rädd att både Palve och Dima försvinner men med lite bättre betald kan man kanske behålla dessa två. Kvist platsar inte i SHL och ska enligt mina åsikter lira i HA. Adam Pettersson är en besvikels

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag tror tyvärr att Alcén kommer förlänga ett antal spelare. Sundlöv var ju mästare på det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Även om Molin spelat bra i PP så är han i övrigt helt osynlig. Håller dock med att det finns fler i laget som inte är sämre än Molin men jag tror att han skulle må bra av att byta miljö, kan bli en ny tändning.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Jävlar, våran nya målvakt ser hög ut, hahahahaha
En glad prick

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Äntligen vinst! Bra målvaktsspel av Gud…..i. Extra plus till Dima, Scott, Genoway och Rödin

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Kvist är inte på hugget i kväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Jaaaaaaaaaaa, fyfannnnnnn, ja

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Faaaaan, kan vi aldrig glädjas

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Den var billig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Bra domaren

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Kan bli matchstraff

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Snacka om otur men även ineffektivitet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Var en spelare i målgården enligt repris bilderna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Mmmmm… lätt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Apropå spelare så har jag funderar kring Rödins spel de senaste matcherna. Jag får en känsla av att Rödin försöker kopiera Timas sätt att spela och det skulle inte alls förvåna mig då Rödin kanske känner att han inte är nr ett längre. Jag kanske har fel men bara min känsla. Sedan så kan jag tycka att Tima saknar lite samma ödmjukhet som han haft de första matcherna. I vissa situationer och framförallt i PP har han en förmåga att överarbeta lite i stället för att spela enkelt. Ett behov av att glänsa kan straffas.
Om man kollar lagen som levererar i PP då ser man tydligt att man siktar på att spela enkelt och gå på avslut så fort det bara går. Att spela (som någon uttryckte sig igår) gammal sovjet hockey klarar inte Brynäs av med de spelare man har.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Gårdagens roligaste kommentar ”Varför inte försöka värva tillbaka Mannberg,”? Alltså, det var faktiskt länge sen jag skrattade så gott. Tack Axle San 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Depression: Alltså, vi har torskat 8 av 9 senaste mot Färjestad. I år har vi tagit NOLL av 12 möjliga pinnar mot ett lag som inte imponerat med sitt spel. Vi har mycket bättre spel än ifjol men poängmässigt ligger vi på samma nivå. Två ångestfyllda matcher kvar denna vecka, kammar vi noll så är vi tillbaks på ruta.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LKV: Vi saknar spelaren som kan avgöra matchen, vi saknar en back som har ett bra skott och kan vara den som gör skillnaden i PP

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LKV: Manner är en trevlig prick men i kväll gjorde han bort sig rejält när han spelade Björk i PP plus sista minuten. Idioti, milt sagt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, helt överlägsna men lik väl förbannad torskar vi matchen. Eklund, vilken flopp. Och när har Brynäs vunnit en match med Lena som kommentator???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Hahaha, domarjävel

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Fattar inte att vi inte går snabbare på avslut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Hahahahaha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Bänka Gunnler

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Undrar om FBK bryter trenden efter några dåliga matcher i PP spelet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Hahaha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Björk i PP, hål i huvudet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
GAMEDAY, ELLER??? Vågar man tro på det?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Hur korkad är man när man väljer att öppna upp under jul- och nyårshelgerna, sportlovsveckorna, m.m. för att sedan stänga allt? Inte undra på att man aldrig blir av med smittspridningen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, så är det men vi får hoppas att föreningar får lite hjälp av staten för förlorade intäkter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Blir svårt, det räcker inte att ett antal länder gör sitt yttersta för att förhindra virusspridningen när det finns länder som varken har råd eller vaccinerar sin befolkning. Vi får nya virusvarianter och smittas lättare men det kanske är bara positivt och risken att bli svårt sjuk minskar. Inte vet jag… Ju längre tid vi lever med Covid eländet desto osäkrare man är kring allt som har med viruset, restriktioner, vaccineringen, m.m. att göra.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med dig Huge. Vi skulle ha avgjort innan Linköping kom in i matchen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Det var länge sen vi var så överlägsna under två perioder men trots detta torskade matchen. Pinsamt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Vi gav bort poäng till Linköping

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Gunnler = pinsamt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, domarna är totalt okompententa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Det var klass skillnad i två perioder. Linköping kommer in i matchen tack vare domarna men även tack vare idiot utvisningar men även pga ineffektivt Brynäs.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi ger bort matchen med lite hjälp av domarna.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Solklar utvisning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ibland behöver coachen bänka även dom som normalt levererar vilket Manner bör göra med Palve idag. Palve sitter kvar i bussen eller han är ju kvar hemma

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hank81: Palve ser trött ut idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: ????????

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Blev många kompensations utvisningar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Molin håller inte SHL standard

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ovanligt bra domare idag, nja…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SnowKing: Brynäs dominerar totalt, behöver dock få ytterligare utdelning för att vi ska känna oss säkra. Nu PP Linköping

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Ovanligt att just Björk åker ut

· 93 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE