Historik
Föregående · 93 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Även om Molin spelat bra i PP så är han i övrigt helt osynlig. Håller dock med att det finns fler i laget som inte är sämre än Molin men jag tror att han skulle må bra av att byta miljö, kan bli en ny tändning.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Jävlar, våran nya målvakt ser hög ut, hahahahaha
En glad prick
En glad prick
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Äntligen vinst! Bra målvaktsspel av Gud…..i. Extra plus till Dima, Scott, Genoway och Rödin
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Apropå spelare så har jag funderar kring Rödins spel de senaste matcherna. Jag får en känsla av att Rödin försöker kopiera Timas sätt att spela och det skulle inte alls förvåna mig då Rödin kanske känner att han inte är nr ett längre. Jag kanske har fel men bara min känsla. Sedan så kan jag tycka att Tima saknar lite samma ödmjukhet som han haft de första matcherna. I vissa situationer och framförallt i PP har han en förmåga att överarbeta lite i stället för att spela enkelt. Ett behov av att glänsa kan straffas.
Om man kollar lagen som levererar i PP då ser man tydligt att man siktar på att spela enkelt och gå på avslut så fort det bara går. Att spela (som någon uttryckte sig igår) gammal sovjet hockey klarar inte Brynäs av med de spelare man har.
Om man kollar lagen som levererar i PP då ser man tydligt att man siktar på att spela enkelt och gå på avslut så fort det bara går. Att spela (som någon uttryckte sig igår) gammal sovjet hockey klarar inte Brynäs av med de spelare man har.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Gårdagens roligaste kommentar ”Varför inte försöka värva tillbaka Mannberg,”? Alltså, det var faktiskt länge sen jag skrattade så gott. Tack Axle San 😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Depression: Alltså, vi har torskat 8 av 9 senaste mot Färjestad. I år har vi tagit NOLL av 12 möjliga pinnar mot ett lag som inte imponerat med sitt spel. Vi har mycket bättre spel än ifjol men poängmässigt ligger vi på samma nivå. Två ångestfyllda matcher kvar denna vecka, kammar vi noll så är vi tillbaks på ruta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, helt överlägsna men lik väl förbannad torskar vi matchen. Eklund, vilken flopp. Och när har Brynäs vunnit en match med Lena som kommentator???
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Undrar om FBK bryter trenden efter några dåliga matcher i PP spelet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, så är det men vi får hoppas att föreningar får lite hjälp av staten för förlorade intäkter
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Blir svårt, det räcker inte att ett antal länder gör sitt yttersta för att förhindra virusspridningen när det finns länder som varken har råd eller vaccinerar sin befolkning. Vi får nya virusvarianter och smittas lättare men det kanske är bara positivt och risken att bli svårt sjuk minskar. Inte vet jag… Ju längre tid vi lever med Covid eländet desto osäkrare man är kring allt som har med viruset, restriktioner, vaccineringen, m.m. att göra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Det var länge sen vi var så överlägsna under två perioder men trots detta torskade matchen. Pinsamt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ibland behöver coachen bänka även dom som normalt levererar vilket Manner bör göra med Palve idag. Palve sitter kvar i bussen eller han är ju kvar hemma
+ 2
Föregående · 93 · Nästa