Historik
Föregående · 92 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså, vi har extremt svårt med avslut. Vi skapar klara lägen men strular till. Djurgården skapar i stort sett NADA men gör mål på sina få chanser. Jag blir så jävla förbannad
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Och då blir vi straffade pga en idiot utvisning. Så fucking korkat
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som törs gissa slutresultatet i kväll med någorlunda objektiva ögon?
Jag tror på 3:3 efter full tid. BIF tar 2 pinnar efter sudden.
Jag tror på 3:3 efter full tid. BIF tar 2 pinnar efter sudden.
Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Luddf: Att leverera i HA är helt annan sak än att lira i SHL där det mesta gör betydligt snabbare. Ljungkrantz befinner sig någonstans där emellan och enligt mina åsikter så tycker jag att han borde fortsätta vara utlånad. Vi behöver stabilare spelare, vi behöver ersätta många i dagens trupp. Många här inne har någon form av anknytning till spelare som är uppfostrade i Brynäs och ser gärna dessa vara kvar men men man kan inte skriva kontrakt med dessa bara för att man är Gävlebo.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Anders Berg: Vi har lite olika erfarenheter och åsikter i frågan helt enkelt
+ 3
Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Bara för att man tar bort restriktionerna så innebär det inte att covid har försvunnit. I detta land är man som en robot, säger regeringen att restriktionerna tas bort den 9-e februari så tror folket att allt är guld och gröna skogar. så jävla korkat. Folk måste fortsätta vara solidariska och vara rädda och försiktiga. Fråga bara dom som arbetar inom vården.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det har blivit mycket jämnare de senaste veckorna mellan lagen i SHL. Vi får hoppas att Brynäs fortsätter spela lika bra som innan den ofrivilliga uppehållet och att vi skippar skador. Ska vi klara kontraktet, gå vidare till slutspelet så måste vi göra det på egen hand.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många intressanta inlägg och många starka åsikter.
Det jag undrar över är hur vissa här inne har tid att sitta och skriva dygnet runt?
Det jag undrar över är hur vissa här inne har tid att sitta och skriva dygnet runt?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Solidaritet? Vem tar hand om alla Covid sjuka om vården kollapsar?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det vore trevligt om Timrå och Linköping kunde välja bort poängen i kväll 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du tar ju några glas enbart vid matcherna så nu blir det vita veckor 😁, eller?
+ 1
Föregående · 92 · Nästa