lapad

6178 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 92 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Molin ser ut att lida av Hypersomni

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Molin står och sover

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Brynäs känns trötta idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Det vore kul att se statistiken över antal uppställningar du kommit med under åren, hahahaha…

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: I morgon???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Räven: Ja, det verkar som andra klubbar hittar backar men inte Brynäs. Vi hoppas på en förstärkning innan tiden rinner ut, får vi någon av backarna skadade så ligger vi i skiten vilket vore onödigt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Fy fan, vad skönt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Skönt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Undrar om hur länge Holmqvist ska vara kvar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Vad håller Rödin på med i PP? Andra gången i kväll ställer han till på samma sätt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså, vi har extremt svårt med avslut. Vi skapar klara lägen men strular till. Djurgården skapar i stort sett NADA men gör mål på sina få chanser. Jag blir så jävla förbannad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Japp men detta beror på att han inte jobbar hundra procent utan väljer svåraste alternativet.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Och då blir vi straffade pga en idiot utvisning. Så fucking korkat

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Gunler, vem annars?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Beeeertiiiillllsson

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi slarvar som vanligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som törs gissa slutresultatet i kväll med någorlunda objektiva ögon?
Jag tror på 3:3 efter full tid. BIF tar 2 pinnar efter sudden.

Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Charliejfz: Claesson ???? Så jävla dåligt

Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Luddf: Att leverera i HA är helt annan sak än att lira i SHL där det mesta gör betydligt snabbare. Ljungkrantz befinner sig någonstans där emellan och enligt mina åsikter så tycker jag att han borde fortsätta vara utlånad. Vi behöver stabilare spelare, vi behöver ersätta många i dagens trupp. Många här inne har någon form av anknytning till spelare som är uppfostrade i Brynäs och ser gärna dessa vara kvar men men man kan inte skriva kontrakt med dessa bara för att man är Gävlebo.

Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Lunkz: O herregud, hjärtat höll på att stanna.... Bra Rögle

Brynäs IF > Sv: Kvällsmatch
Stefan R 63: Yesss

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Berge: Det känns som den ofrivillig pandemi uppehållet ställde till en hel del för osssom hade ett bra flyt innan. Hoppas att spelet finns kvar och att vi radar upp några vinster så kan vi blicka framåt/uppåt

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Anders Berg: Vi har lite olika erfarenheter och åsikter i frågan helt enkelt

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Bara för att man tar bort restriktionerna så innebär det inte att covid har försvunnit. I detta land är man som en robot, säger regeringen att restriktionerna tas bort den 9-e februari så tror folket att allt är guld och gröna skogar. så jävla korkat. Folk måste fortsätta vara solidariska och vara rädda och försiktiga. Fråga bara dom som arbetar inom vården.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag är tyvärr rädd att det kommer förlängas en del kontakt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Bergman är usel på blå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danielsson ser riktig trött ut idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Försvaret???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gunderson: I stället för 4-1 blev det bortamål, faaaaan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Domarna är usla

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Pudas levererar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Yeees

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tack Pudas och tack domarna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7536}: "Mycket billig utvisning"

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: 👏👏👏


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det har blivit mycket jämnare de senaste veckorna mellan lagen i SHL. Vi får hoppas att Brynäs fortsätter spela lika bra som innan den ofrivilliga uppehållet och att vi skippar skador. Ska vi klara kontraktet, gå vidare till slutspelet så måste vi göra det på egen hand.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många intressanta inlägg och många starka åsikter.
Det jag undrar över är hur vissa här inne har tid att sitta och skriva dygnet runt?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Solidaritet? Vem tar hand om alla Covid sjuka om vården kollapsar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det vore trevligt om Timrå och Linköping kunde välja bort poängen i kväll 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du tar ju några glas enbart vid matcherna så nu blir det vita veckor 😁, eller?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
GAMEDAY = I WISH 😭

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Ja, så korkat

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Fan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred : Ja, inte ofta man hejar på Frölunda 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Ljuger? Gissar?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Domarna tycker synd om Timrå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Kärringar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Hm… va faaaan….

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Billig utvisning

· 92 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE