Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Nån på Twitter påstod att Djoos tänkte lägga av efter förra säsongen men valde att fortsätt pga att Bäckis och Kempny kom. Nu skulle hans gamla skada vara så jobbig att han förmodligen lägger av. Skulle förklara varför han sett ut som han gjort.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Måste pucken va över linjen när spelaren är det. Pucken var på linjen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så enkelt Rögle har stängt ner. Påminner om Brynäs förra säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Rögle har haft ledningen efter 2 perioder 10 ggr och vunnit samtliga. Brynäs har legat under 10 ggr efter 2 perioder och förlorat samtliga. Place your bets, s'il vous plait.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas Gällstedt & co studerar Rögles spel i egen zon. Som ett topplag,
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För många spelare i laget som inte håller SHL-klass. Sjuk skillnad mot förra årets lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rögle är bra trots flera spelare borta. Brynäs spel i egen zon ser inte särskilt stabilt ut. Jag hoppas Witkowski kan bidra där.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svrcek -1 och utvisad vid ett baklängesmål vid VIK:s 2-4-förlust mot bottenkonkurrenten Vimmerby.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vinner vi på torsdag har du rätt. Annars tvivlar jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: En riktig skituvisning. Antar att Shitmin väntade in junioren och tajmade sin vurpa perfekt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: svåraste som finns, leda med 2-0. Och 3-0 och 4-0.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Oroväckande att man aldrig kan vända ett underläge. Det känner man igen från säsongerna före degraderingen. Ser nästan uppgivet ut vid underläge i sista perioden. Bottenlagens adelsmärke.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: GD skrev väl att Scott spelade back under flera övningar senaste träningen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Frölunda-Lasse kan omöjligt hålla den nivån hela säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kollar Ssk-Modo i brist på riktig hockey. Nån som vet om Modo saknar spelare idag? Laguppställningen ser ju inte särskilt imponerande ut för att vara favorittippade.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Extrema siffror för Brynäs. Samma med xGF% där bara Frölunda är bättre.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt! SHL-lagens räddade mål över/under förväntan:
1. Frölunda: 19.02
2. Timrå: 8.57
3. Växjö: 7.72
4. Färjestad: 7.06
5. Rögle: 6.80
6. Örebro: 6.59
7. HV71: 5.08
8. Luleå: 4.76
9. LHC: 4.73
10. Skell 3.46
11. Lyxfällan: 1.14
12. MIF: 0.66
13. Brynäs: -10.94
14. DIF: -13.22
1. Frölunda: 19.02
2. Timrå: 8.57
3. Växjö: 7.72
4. Färjestad: 7.06
5. Rögle: 6.80
6. Örebro: 6.59
7. HV71: 5.08
8. Luleå: 4.76
9. LHC: 4.73
10. Skell 3.46
11. Lyxfällan: 1.14
12. MIF: 0.66
13. Brynäs: -10.94
14. DIF: -13.22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: ”Såna här saker vet vi ju inte ett skit om härinne, därför är det omöjligt att säga varken bu eller bä om Alcens agerande bakom kulisserna.”
Osäker på om du menar att vi inte kan bedöma Alcens prestation öht? Vi är 10:a av 14 lag. Skitbra om vi var nykomlingar. Vi vann serien förra säsongen. Har svårt att se nån i Hockeysverige som skulle bedöma Alcens lagbygge som en framgång, oavsett omständigheter.
Osäker på om du menar att vi inte kan bedöma Alcens prestation öht? Vi är 10:a av 14 lag. Skitbra om vi var nykomlingar. Vi vann serien förra säsongen. Har svårt att se nån i Hockeysverige som skulle bedöma Alcens lagbygge som en framgång, oavsett omständigheter.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Brynäs var förra säsongens i särklass bästa lag. Luleå hade en tvåveckors formtopp i april som stal vårt guld,
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lirar ni aldrig på tips? Leksand drar in 3 ggr så mycket som Brynäs på Gräsroten. Tom allsvenska hockeylag drar in mer. Skärpning!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vet inte vad som är värst, de mediokra värvningarna eller att dom ledande spelarna från förra säsongen är sämre. Ett gäng trötta 35-åringar i ett kval känns inte bra.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Från guldfavorit till nedflyttningskandidat på 6 månader. Det går fort i hockey!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fn kunde Hv göra 6 mål på Dif? Brynäs skapar inte ens 6 målchanser.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs spel i egen zon håller allsvensk klass. Dom öppna lägen motståndarna får…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Det är sjukt när man kollar "underliggande" statistik. Vi äger Corsi/Fenwick och whatever. Det ser fan bättre ut än förra säsongen.
PS. Jurgårn är i andra änden av den statistiken.
PS. Jurgårn är i andra änden av den statistiken.
Länkar:
Översikt - Statistik | SHL
Översikt - Statistik | SHL
+ 13
Föregående · 6 · Nästa