Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Vi är väldigt iskalla. Hur kan vi inte vara påslagna? LHC är ju klasser hetare!
Fattar inte…
Åka runt o se bekväm o skön ut… hejdå säger jag!
Fattar inte…
Åka runt o se bekväm o skön ut… hejdå säger jag!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Finns det några vinnarskallar i det här laget öht? Jag börjar tvivla.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{469}: Syns lång väg vart det här barkar. Ser slött o oengagerat ut. Blir så less!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Sällan vi spelar bra mot LHC. Passar oss väldigt illa. Hoppas att dom åker ur!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Herminator: Då gör han 3 ikväll… det är sen gammalt.
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10779}: Ingen mittzonsgegga härinne inte, för att tala hockeyspråk.
Heaven or Hell, boys! Heaven or Hell!
Heaven or Hell, boys! Heaven or Hell!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
13-1 i skott men bara 1-0. Jobba jobba in ett till!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
falconuggla: Kan man hoppas att dom bryter den där jinxen?
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Nä hörni… nu ska jag bajsa och sen diska.
Syns på lördag.
Syns på lördag.
+ 5
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Det är en skitmatch med dålig inställning. Det här ska FBK få sota för… hoppas jag!
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Nog måste Nässén kunna göra bättre avslut på sin lägen än dessa fjösare. Obegripligt!
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Tycker att vi är bättre i spelet men Örebro leder. Hockey är inte logiskt alla ggr
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Får se om Örebro får fortsätta med att småhakningar o fasthållningar i matchen.
Jag tror det. Kommer att vara vansinnig.
Jag tror det. Kommer att vara vansinnig.
+ 4
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
F.ö är Skistad den sämsta förloraren jag hittills har sett. Snacka om Crybaby…
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Perfekt att JJ står ikväll. Juel får återhämta sig och JJ får bli varm i rustningen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Inte fått nåt mail jag heller o jag är också medlem.
Däremot blir man spammad av Timrå när det gäller allt annat…
Luktar konspiration.
Däremot blir man spammad av Timrå när det gäller allt annat…
Luktar konspiration.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Måste var nåt fel på karln… alltså Björn Hellkvist.
Får ju sparken o gör sig obekväm efter ett tag i varje klubb han är i.
F.ö går inte Löven upp i år heller.
Själv saknar jag Dackehallen och Scaniarinken… kan det bli nån av dom 2?
Får ju sparken o gör sig obekväm efter ett tag i varje klubb han är i.
F.ö går inte Löven upp i år heller.
Själv saknar jag Dackehallen och Scaniarinken… kan det bli nån av dom 2?
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-02-22
Timrå Isstadion: Samma för mig. Hittar det inte och kan inte se några tröjor som man kan buda på.
Edit: NU hittade jag.
Edit: NU hittade jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-02-22
Måste vara den där sövande ramsan som påverkar laget.
Skönt att dom ändrat den just nu.
Skönt att dom ändrat den just nu.
Föregående · 5 · Nästa
Det finns verkligen ingen vinnarskalle i detta laget! Sköna frillor o ett leende kommer man ju långt på?!