1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2829014

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Grattis domarna.
Grattis till Olli som också nu har en målvaktstavla i baken också.

SLUTA.
SPELA.
VÅR.
DÅLIGA.
MÅLVAKT.
NÄR.
VI.
HAR.
DEN.
BÄSTA.
I.
SERIEN.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
vonDöbeln: Ja om vi ska maximera våran vinstchans ska vi såklart spela Juel. Spelarna verkar inte lita lika mycket på JJ som släpper fler returer.

3-0 då är det god natt. Nu finns fortfarande en liten chans. Hoppas Jokinen river i i paus att de ger mer framåt. Vilja ger oftast vinst.

Kan vi få.någon kompensationsutvisning kanske? Eller har domarna spelat på Örebro?

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
vonDöbeln: Världens sämsta förlorare är kanske inte en norsk sprintåkare?

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
vonDöbeln: 2 min för abuse på Hartmann.
Nä det blir förlust.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer