Historik
Föregående · 24 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
bar mofftak: Fast Hardegård e ju tillbaka när kontraktet går ut
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi har ändå varit ett av seriens bästa lag i PP både i HA och SHL med Freddan som coach
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu håller vi tummarna för att F.Westerlund inser att ett år i HA är bäst för honom...
1. Brattström (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 94. Hartmann
14. Carlson - 16. Westerlund
72. Ohlsson - 26. Nässén - 81. Lööke
7. Hardegård - 25. Carlsson
12. Jansson - 29. Madsen - 50. Wahlgren
48. Nielsen - 36. Lerebäck
71. Fjellström - 22. Berglund - 23. Boyce
Extra:
17. Lindblom
63. Westlund
Utanför:
21. Kaijser
47. Söderberg
58. Lander
1. Brattström (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 94. Hartmann
14. Carlson - 16. Westerlund
72. Ohlsson - 26. Nässén - 81. Lööke
7. Hardegård - 25. Carlsson
12. Jansson - 29. Madsen - 50. Wahlgren
48. Nielsen - 36. Lerebäck
71. Fjellström - 22. Berglund - 23. Boyce
Extra:
17. Lindblom
63. Westlund
Utanför:
21. Kaijser
47. Söderberg
58. Lander
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Om det nu är så att Jonte har varit klart sedan i Juni så har Timrå haft väldigt lång tid på sig att planera ett bra sätt att presentera det här på nu. Att han kommer glida in på ispremiären verkar ganska så spikat om man ska tro på ST. Hoppas de har spelat in någon slags intervju eller något liknande som de spelar upp på mediakuben/publicerar på hemsidan, inte ett vanligt felstavat pressmeddelanden bara... Det här är årets värvning i svensk hockey!
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
1. Brattström (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
14. Carlson - 16. Westerlund 🙏
72. Ohlsson - 50. Wahlgren - 94. Hartmann
7. Hardegård - 25. Carlsson
12. Jansson - 26. Nässén - 71. Fjellström
47. Söderberg - 48. Nielsen
23. Boyce - 29. Madsen - 22. Berglund
Extra: 17. Lindholm, 36. Lerebäck
Utanför: 21 Kaijser, 58. Lander, 63. Westlund
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
14. Carlson - 16. Westerlund 🙏
72. Ohlsson - 50. Wahlgren - 94. Hartmann
7. Hardegård - 25. Carlsson
12. Jansson - 26. Nässén - 71. Fjellström
47. Söderberg - 48. Nielsen
23. Boyce - 29. Madsen - 22. Berglund
Extra: 17. Lindholm, 36. Lerebäck
Utanför: 21 Kaijser, 58. Lander, 63. Westlund
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
"Vi är underbemmanade", har de sagt på varje möte sedan vi åkte ur. När faen hade TIK tänkt att ta nästa kliv? Känns som att vi bara står och stampar
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Propagandus: Du säger först att han är klar och sedan att du är först att skänka pengar "om det händer". Hur säker är du egentligen?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Herminator: Glömde han! Han och Kaijser får göra upp om den ärofyllda platsen brevid Boyce och Berglund😬
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Brattström (NY)
Fjellström - NY - Hartmann
Carlson - Nielsen
Wahlgren - Nässén - Lööke
Hardegård - Carlsson
Ohlsson - Jansson - Persson
Westlund - NY
Kaijser - Berglund - Boyce
Lander - Lerebäck
En förstecenter och en offensiv rightback på det här så känner jag mig väldigt nöjd.
Fjellström - NY - Hartmann
Carlson - Nielsen
Wahlgren - Nässén - Lööke
Hardegård - Carlsson
Ohlsson - Jansson - Persson
Westlund - NY
Kaijser - Berglund - Boyce
Lander - Lerebäck
En förstecenter och en offensiv rightback på det här så känner jag mig väldigt nöjd.
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Håller inte med er alls här faktiskt... Tycker backsidan känns trubbig. Westlund en chansning, ingen som imponerade på mig senast han var här, kan lika gärna gå sönder igen, A.Carlson likaså. J.Carlsson hade en lyckad sejour i Mora, men är väl egentligen samma back som senaste han var här. Kan funka i ett andra backpar, men en försteback är han då inte. Lerebäck ingen back för den här nivån, än. Mycket press på att Hardegård ska studsa tillbaka och att Nielsen ska fortsätta som han avslutade förra säsongen. Lite för mycket chansningar tycker jag men som i slutändan kan falla väl ut också
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Carlson - Nielsen
Hardegård - Carlsson
Westlund - Lerebäck
Ingen backuppsättning för topp 5 iaf, behövs ett starkt namn in men troligtvis blir det Molinder som tar sista backplatsen...
Hardegård - Carlsson
Westlund - Lerebäck
Ingen backuppsättning för topp 5 iaf, behövs ett starkt namn in men troligtvis blir det Molinder som tar sista backplatsen...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Brattström (NY)
NY - Wahlgren - Hartmann
Carlson - Westerlund
Fjällström - Jansson - Persson
Nielsen - NY
Ohlsson - Nässén - NY
Hardegård - Lerebäck
Kaijser - Berglund - Boyce
Westlund
Mycket spännande lag vi börjar/kan få! Saknas en förstecenter dock... Hoppas lite på L.Haudum från Malmö/Pantern
NY - Wahlgren - Hartmann
Carlson - Westerlund
Fjällström - Jansson - Persson
Nielsen - NY
Ohlsson - Nässén - NY
Hardegård - Lerebäck
Kaijser - Berglund - Boyce
Westlund
Mycket spännande lag vi börjar/kan få! Saknas en förstecenter dock... Hoppas lite på L.Haudum från Malmö/Pantern
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nässén och Fjellström från Frölunda klara! Fjellström var en överraskning, riktigt bra.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Panterns spelare börjar fly, i Blomberg har vi vår förstecenter. Hoppas han vill komma tillbaks
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tonymontana: Tror nog han kommer gå som vinge. Faktiskt en spelare som jag tycker ha stuckit ut när han väl fått spela i Frölunda
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Fattar inte vad de håller på med? 15-17 spelare klara, släppte två igår men ingen idag, vad det verkar. Barmarksträningen drar igång nästa vecka (?), media kommer vara på plats, så de lär ju gå ut med dom som är klara så inte ST gör det. Nubben säger att han ville släppa alla på engång för att "visa vart vi är påväg", förlängning med Berglund och Ohlsson får ju inte mig att vilja köpa ett säsongskort iallafall, som dom släppte idag, 1.5 mån sedan säsongsslut
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Är det Patrik Berglund de kommer presentera månne? Västerås kommer verkligen bli laget att slå i vinter...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
C.Bengtsson till SSK. Börjar bli orolig på riktigt nu? Finns typ ingen toppspelare på HA-nivå kvar på marknaden nu...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Och även Anton Karlsson känns det mycket Timrå över. Bror till EK19
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Bengtsson lämnar FBK, känns som att det kan bli Timrå för honom faktiskt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fint av Fille, inte utan att det kom en tår - ska erkännas. Hur fan kunde det bli såhär?😥
+ 21
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Emil Lindblom på try-out i AIK. Kan tycka att Timrå borde ha gett honom ett permanent kontrakt...
+ 1
Föregående · 24 · Nästa


