Historik
Föregående · 209 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}: När alla andra lag förlitade sej på lån, hade du hellre suttit lugnt o fint i båten?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:att Glader ex.vis fick hit Harju, är det bra eller mindre bra?
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}: De svenska 'stjärnor ' vi värvade har ju inte varit högst i hack-orrdningen(om man pratar höns) . Jag är inte heller sportchef på nån nivå(vi har ju några som tydligen är det...) men vem mer än du tackade nej till Kaut o Heponiemi? dom gav oss en del poäng.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}: Nä, du behöver inte orka mer, det gör ont att vara Modoit. Men , utan att försvara Glader, hur skulle du agerat? Jag anser inte att våra svenska nyförvärv överglänst de utländska, tvärtom
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9025}: flera ´'experter' här lovade ju att Heponiemi och Lindgren garanterat skulle stanna, så Glader är inte ensam om att ha missbedömt läget. Glader har inte haft enbart tur minsann, men vi måste ändock rädda kontrakt och förhoppningsvis få spela slutspel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter: Krångliga regler, men givetvis ska vi följa dom. Vad hände dock med den uppsjö av spelare som skulle bli tillgängliga efter NHL-camperna?
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Vi får ta det en match i taget. Vinst i morgon, sen går vi vidare. Alla ska kriga i morgon.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: www.youtube.com/watch?v=JANVqNPb4Y4
du hittar sjuka låtar du, haha
har dock svårt att minnas refrängen...
du hittar sjuka låtar du, haha
har dock svårt att minnas refrängen...
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Werner: Det är nu vi visar att vi är MoDoiter. Några segrar och vi är mentalt i SHL igen, oj så fort det svänger
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Jo, men vinner vi resterna av matcherna så är allt glömt
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Vi har fyllt kvoten av dvärgar, förlåt kortväxta. annars är det bra, nu insåg t.o.m ledningen att vi gick in i säsong med en oprövad målvakt(dock väldigt bra) så nu ska vi äntligen få in en beprövad målvakt till , förhoppningsvis
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}: Piva-effekten ligger och mullrar som en slumrande vulkan. Tror inte vi släpper in nåt mer mål denna säsongen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Padrone78: Sen, när du vaknar upp i april möts du av rubriken 'MoDo gjorde det!!!'
Inte troligt, men man missar alltid det klassiska när man stänger av för tidigt :)
Inte troligt, men man missar alltid det klassiska när man stänger av för tidigt :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Lugn o fin nu va, det är ju 7 dvärgar med gemensamt ansvar, du kan inte lägga all skuld på Glader
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Säsongen då vi bytte ut allt, från styrelse till tredjemålvakt. Ett 100årsminne att minnas
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Hank: Vet inte om han såldes eller ej, men han hade inte varit avgörande för vår insats denna säsong. vi hade fått några 'enkla' mål såklart, men ännu fler onödiga utvisningar. Alltid lätt att glorifiera utsocknes när det går tungt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Jodå, Karlskoga gör det bra år efter år, så ingen slump alls. , Men går vi inte över ån efter vatten är blir det gnäll över det. Vem skulle tränat oss om vi inte gått över ån? Skägget?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Bad_Brett: Fast du slår in många öppna dörrar när du har facit i hand, inte svårt att bli profet då. Att behålla Björklund med flera som stomme, bara värva en etablerad tränare....Undrar om livet är så enkelt innan man har facit?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Villervalla: Bara ett klargörande, skulle många må bra av :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Vet inte hur Glader är som moderator, men ni borde byta jobb
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
Rytter: Kom hem sent o såg klart matchen först nu. . Bedrövligt och så sorgligt att se, men är styrelsen hönan eller ägget? Ingen undgår ansvar inför denna kräftgång. ALLA har ett ansvar, styrelse,vd,sportchef,tränare,spelare.
Men ser dock Widebro som den ende oantastlige just nu,
man måste ju tro på något
Men ser dock Widebro som den ende oantastlige just nu,
man måste ju tro på något
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Får aldrig skriva på er sida heller, men klart det är tyngre när man håller på laget. Här får du en tröstlåt
Härinne är vi alla fria
www.youtube.com/watch?v=CTUsFm0BAu8&list=RDCTUsFm0BAu8&start_radio=1
Härinne är vi alla fria
www.youtube.com/watch?v=CTUsFm0BAu8&list=RDCTUsFm0BAu8&start_radio=1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Robin Ztorken L: Fast vi har ju en eller annan skribent till som också har koll. Kan ni bli en trojka?
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Robin Ztorken L: Om inte du är en demontränare, antar du uppgiften att stå där, bli bespottad,hånad av expertisen på Hockeysnack?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Robin Ztorken L: vem ska stå där i morgon då?
alltid kul om man har förslag på någon bättre som är ledig.
Boork är inget förslag dock.
alltid kul om man har förslag på någon bättre som är ledig.
Boork är inget förslag dock.
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
mr_brasco: Underbart att se Pappa Styf i harmoni efter vinsten, han har något ändå, den mannen
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Sven Tuta: Ja, men inte snyggt. Lika dumt som hans försök till getskägg....
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Sven Tuta: Befarar det värsta, apropå dyngdike. Hoppas Costanza ger ett livstecken snart. Wallson står int upp för sin målvakt efter matchen, lite b..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo 2021-01-29
Nucky: Mayday mayday!! Tydligen tog Costanza fel på ventilations och avloppstrummor inför dagens match.
Kentää blev skitnödig inför tredje perioden och spolade bort vår käre costanza.
Finns det någon som har koll på avloppen i Umeå? Vi behöver dej George!
Kentää blev skitnödig inför tredje perioden och spolade bort vår käre costanza.
Finns det någon som har koll på avloppen i Umeå? Vi behöver dej George!
+ 2
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Haha, jo, han borde gjort som ett slagskepp, bara brötat rakt in i mål, med med-mot-spelare puck o en o annan linjeman. Men eftersom vi vann tycker jag det var en spännande kamp. Ni har ju lite uppsida framöver när de nya fått vänja sej.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Tarasov: inställt, skottarna hann inte med, nu blixtinkallas irländare också
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Men, mannen från Vännäs höll nollan va? Om jag minns rätt
+ 1
Föregående · 209 · Nästa
Tycker de tre vi tog in som lån var bra, tyvärr för bra