Historik
Föregående · 213 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
{297}: Han blir en bra andremålvakt när Bartosak återansluter
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Rytter: Ingen målvakt kan spela på topp alltid. MoDo valde Dackell som tvåa , vilket jag tycker är oerhört fel. Jag vet att några flitiga skribenter skrev hur bra han var på träning i höstas, bla bla, men Peters hade behövt en bra backup
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Rytter: Jag ser ingen gudomlighet i Pappa Styf. Mer en lojal tjänare som ställde upp när åsnebrottaren o Ville inte höll måttet. Alltså en man, utan prestige, som tog över när inget alternativ fanns. Han har ett stort MoDo-hjärta, tror jag.
Att hans son inte är mogen, ,liksom flera andra juniorer är tydligt.
Men Piva-effekten har jag missat.
Hur lätt snyter vi fram en erfaren tränare ur näsan på kort sikt? Vi ska ju ändå ha en visionär inför kommande säsonger. Hoppas verkligen Karlin har mandat att lämna Västervik med hedern i behåll
Att hans son inte är mogen, ,liksom flera andra juniorer är tydligt.
Men Piva-effekten har jag missat.
Hur lätt snyter vi fram en erfaren tränare ur näsan på kort sikt? Vi ska ju ändå ha en visionär inför kommande säsonger. Hoppas verkligen Karlin har mandat att lämna Västervik med hedern i behåll
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Rytter: För att behålla allsvensk existens och förhoppningsvis gå till slutspel. Vi är i behov av förstärkning, och lyckas vi med några kan allt vända
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Speciellt inte i ett lag som inte har en andre målvakt värd namnet. Peters är en målvakt som på vår nivå bör ha en minst lika bra konkurrent, såhan får avlastning.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
KB: Nästan alla härinne har spelat hockey på hög nivå o vet bättre än Pappa Styf. Vilken underbar begåvningsreserv vi har i oss alla. Med oss blir vi oslagbara kommande säsong
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Rytter: Tycker inte Rockwood är på plus minus noll denna match. Han sätter oss i sämsta läge 2 perioder i rad, men nu siktar vi mot nya höjder.
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
gokar: Även Rockwood ställer till det, han dräller med puck vid första målet o tar en totalt onödig utvisning vid andra. Nu bör han vara med och avgöra matchen, om han ska ha nån framtid här
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
{7814}: Ambulansen har lämnat isen, hoppas Sebbe blir återställd, poäng känns mindre värda nu
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
bar mofftak: Oavsett avsikt, oerhört trist. Hoppas det inte blir några bestående skador
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
{5647}: tar icing alla dar i veckan jämfört med onödigt baklängesmål
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Monno: håller med, han får för stort ansvar. Men blir en storback,
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
modomille: Synd att rockwwod o lill-Styf inte förstår att spela enkelt när det är en minut kvar av perioden. Bra insats annars
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Örebro nittonde i första tjugotjugoett
Nisse på Mon or: Patetiskt namn dock, E4-derbyn mellan HV o Linköping, en kioskvältare en masse
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Du är ju så poetisk så man blir alldeles vilse i pannkakan, minst sagt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Alltid krångligt med för många negationer, men menar du egentligen att vi förlorade idag på grund av bristande ledarskap? Du kan säkert få rätt, men matchen har inte ens börjat
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bilyaletdinov: Tack. Men bara namn på ett papper. Tror vi spelar andra formationer när pucken släpps, allt för att lura VIKs smarte tränare plus att driva med ondsinta Modoiter
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Smurfen: Ja, hur många utvisningar med 6 man på isen har vi fått då?
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Heyerdal: efter att ha lyssnat till Widebro, nu mår man bra igen!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Sa Widebro att vi hade dyraste truppen? Missade det trots att jag tittar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: 'Vi måste gräva där vi stå' Widebro är en stor tillgång!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe: Min favvo-uppställning med tjeck o slovaker
Krizan i buren
Horava o Kaberle som backar
Framåt kör vi Vyborny Hostak o Blatny då(han har ju aldrig förlorat ett slutspel.
Nu är det snart dags för Widebro att inte scenen
Krizan i buren
Horava o Kaberle som backar
Framåt kör vi Vyborny Hostak o Blatny då(han har ju aldrig förlorat ett slutspel.
Nu är det snart dags för Widebro att inte scenen
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: O när det brinner i buskarna klackar lill-Horava in en
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Jävla tur att Hari är ungrare då, han vill jag inte ha.
Men tjecker o slovaker har oftast varit lyckosamma i MoDo
Men tjecker o slovaker har oftast varit lyckosamma i MoDo
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Nucky: Lägg till en nypa övertro på truppens kvalitet(inte från hockeysnacks skribenter förstås, härinne finns det bara realister).
Men med lite nytt självförtroende efter upphämtningen igår avslutar vi den här lilla borta-turnen med seger ikväll
Men med lite nytt självförtroende efter upphämtningen igår avslutar vi den här lilla borta-turnen med seger ikväll
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Gusse: Bara för att du vill få in ett o annat ass, men inte Bert va :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Ja, verkligen, kändes som ett lag. Hoppet finns kvar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Håller med, en solo-spelare, måste vara en mardröm att spela med han. Kanske därför dom körde han med Hedberg o Olsson. 3 tuta o kör, ett pass vore en skräll, haha
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Inte bara andra matchen, han är ju smått galen, min poäng är att oavsett hur en tränare babblar, vissa spelare bara gör saker
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Kör en till då, bonus, haha
borde alla gilla, oavsett klubbhud
borde alla gilla, oavsett klubbhud
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Peja är ju moderator så han respekterar nog en bra låt från en Brynäsare
www.youtube.com/watch?v=k_0U3DlLFSU
www.youtube.com/watch?v=k_0U3DlLFSU
+ 1
Väsby IK HK > Sv: Varför sitter coachen i Väsby kvar?
Kamil: ingen vetenskaplig analys, men att tappa matchen beror nog på paltkoma.
Eller att ert lag inte är vana att kontrollera en match.
Jag tycker ni är bra offensivt, men målvaktsspelet har räddat poäng åt oss de 2 senaste mötena. Har ingen koll på er tränare, men hoppas verkligen ni blir kvar i allsvenskan(så länge inte Modo drabbas)
Eller att ert lag inte är vana att kontrollera en match.
Jag tycker ni är bra offensivt, men målvaktsspelet har räddat poäng åt oss de 2 senaste mötena. Har ingen koll på er tränare, men hoppas verkligen ni blir kvar i allsvenskan(så länge inte Modo drabbas)
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Rytter: Håller med, med men han måste avlossa sin fantastiska bössa ibland, annars blir det statiskt(även om det gav en del poäng idag)
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Dansken tog ju en totalt onödig utvisning, sen gjorde han mål. Kan ledare i båset alltid styra över korkade beslut på ien? Nej, i min värld
Föregående · 213 · Nästa