Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: han tror ju att han ska dö varenda gång han sätter dig i ett flygplan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: LHC är absolut inte bra de har en slips som är absolut i Sverige topp annars bara en liten(Little)haha
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: det blir ett rejält uppsving för landslaget med Sam Hallam en riktig coach som styr upp allt istället för denna hittepå coach som styr nu!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: det är mycket hillbilly i Hedemora/Avesta trakten de har nog haft svårt att få in nytt blod rumpmaserike??
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silly: ska bli så härligt att se Dicken hjälpa ner Jurgån till allsvenskan!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: sen verkar det som omikron är väldigt mycket mildare vad man har kunnat läsa sig till.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snart pucksläpp med stor optimism inför match det är bara synd att CMore levererar så kassa kommentatorer så det blir en ljudlöst match ikväll för mig.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Gott Nytt år alla Leksandsfans och spela skiten ur Lule ikväll.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: en av de sämsta eller den sämsta domaren genom tiderna i elitserien/shl. Sen kanske han har rätt i sak men iallafall en skitdomare!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: det är bara för Gunler o parkera i slottet o hålla klubban i isen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: tror stenhårt på en trea idag och Ryan Gunderson högaktuell om nåt år Tjohoo
Forza Brynäs
Forza Brynäs
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: jag kanske var otydlig men till hemmalaget såklart?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT: Genoway kommer att bli väldigt nyttig i ett slutspel!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: så där kan han stå på fler presskonferenser...mohahaha
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: dåligt drag här vad händer med Leksand?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : efter 0-2 ledsna jag på SkrikLena och stängde av ljudet oj vad det gjorde susen!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: jag kan ge mej fan på att PA hade en agenda att skicka Brynäs ner rätt i skiten och han hade absolut inte lagets bästa framför sina ögon. MM kommer göra underverk med Brynäs helt klart.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan det är tungt idag i dubbel bemärkelse, jag hade satt femlingen om vi vunnit så 8500:- Bye Bye.....16 sekunder kvar jaja livet är väl rättvist men vi kommer igen!
Absolut att Manner har en hel del på gång med Brynäs som är positivt så jag ser fram emot resten av säsongen med stigande optimism!
Absolut att Manner har en hel del på gång med Brynäs som är positivt så jag ser fram emot resten av säsongen med stigande optimism!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Rödin är absolut inget C ämne inget driv ingenting bara en liten surbäbis när det går emot. Det skrev jag när Rödin kom hem igen"ge absolut inte Röding ett C på bröstet".
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: jinxa inte men du har rätt Gluggen skulle ha satt minst ett ikväll så det är ju inget nytt under solen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: oj vad det märks att Hrivik och Celarik är borta, blir tufft i år för Leksand?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : det kan inte bli bättre i Joel land! Skål broder??
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: vi kan nog konstatera att PA inte var rätt man för att få rätsida på Brynäs, så jag tycker vi släpper det nu i sin linda angående jämförelsen med en annan diktator!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: svaga mot våra bottenkonkurenter och starka mot topplagen så ser jag förra årets kalkonsäsong, vi får hoppas på lite högre lägsta nivå denna säsong?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Tror vi på flera nyförvärv?
Ni verkar ju inte fatta att det är PENGARNA som styr i dagens ishockey ingen gävla klubbkänsla! Ransaka er nu och tänk på er jobbsituation om ni blir handplockade och får 5000:- till i månaden? Ja just det...säg 10k till då? eller 100k ja just DIN JÄVLA "H*RA...sant eller .
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pasman: P.B är väl en mer känd person så då ser pöbelmedia det som mer legitimt att publicera namn på vederbörande T.H är ju inte en kändis så finns det väl inget att vinna på det för media! Det finns många paralleller till denna soppa Hedin o vargen exempelvis...
Brynäs IF > Sv: Uppriktigt orolig
Silfverkroken: härligt med nånting positivt i denna vattnigasoppa!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: det är dags att Hedberg sätter dit en nu när han har börjat visa lite av vad han kan!
Ersson håller nollan och då blir det 0-3
jajamen nu börjar det bli nervöst igen....
Ersson håller nollan och då blir det 0-3
jajamen nu börjar det bli nervöst igen....
+ 4
Föregående · 9 · Nästa