Inlägg: 2228628
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fan det är tungt idag i dubbel bemärkelse, jag hade satt femlingen om vi vunnit så 8500:- Bye Bye.....16 sekunder kvar jaja livet är väl rättvist men vi kommer igen!
Absolut att Manner har en hel del på gång med Brynäs som är positivt så jag ser fram emot resten av säsongen med stigande optimism!
Absolut att Manner har en hel del på gång med Brynäs som är positivt så jag ser fram emot resten av säsongen med stigande optimism!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jag förstår inte vad de som frekventerar detta forum ska kunna göra åt saken? Jag förstår att du är upprörd, men förstår inte riktigt vad du tänker att du ska kunna åstadkomma. Glöm och gå vidare....