Inlägg: 3039355
Sv: A proposito de nada
Farsang: Gällstedt spelar golf. Har spelat med honom 1 gång. Tyvärr rätt oskön. Lite Gävle mentalitet över honom. Ni som fattar, fattar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också imponerad av vad han uträttat under tiden han varit i Brynäs. Tagit upp dom direkt, Tagit obekväma beslut med att ta C av Rödin. En hårsmån från ett SM-guld.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också imponerad av vad han uträttat under tiden han varit i Brynäs. Tagit upp dom direkt, Tagit obekväma beslut med att ta C av Rödin. En hårsmån från ett SM-guld.
+ 18
Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Mer villfarelser och skvaller. Lägg bara av. Kan ni inte moderera bort den här ständiga skiten?
Mer villfarelser och skvaller. Lägg bara av. Kan ni inte moderera bort den här ständiga skiten?
+ 10