Inlägg: 3039404
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Bra, då vet vi varför du tycker det är skönt att han ska lämna.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: jag tycker det är skönt att han ska lämna för att han är en fruktansvärd usel matchcoach och dessutom inte fått ordning på special teams (ytterst ansvarig som head coach) på 2 säsonger trots mängder med spets och rutin. Att han sedan verkar vara rätt dryg spär dessutom på allting. Men jag känner inte honom. Har bara en känsla kring honom. Precis som alla Källgren hatare har kring Erik och att han verkar dryg.
+ 1