Inlägg: 2228630
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jag förstår inte vad de som frekventerar detta forum ska kunna göra åt saken? Jag förstår att du är upprörd, men förstår inte riktigt vad du tänker att du ska kunna åstadkomma. Glöm och gå vidare....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9461}: förhoppningsvis snabbar någon i ledning upp eller så fortsätter media driva detta. Man ska stå till svars
Sen är det ju extra kul att några tomtar på riktigt tror att det har med ”sportsliga grunder” att göra. I så fall har vi ett dussintal vi kunnat göra likadant med
Sen är det ju extra kul att några tomtar på riktigt tror att det har med ”sportsliga grunder” att göra. I så fall har vi ett dussintal vi kunnat göra likadant med