Smurfen

6038 inlägg · 5299 besäkare

Historik

1 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Hur kul var det denna säsong då med alla dessa stjärnor vi hade ?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Klockrent !!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Gnugga på gnugga på .............
(kanna på) sen kan jag inge mer

Fyll på någon Tack !

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Man är glad över att han är tillbaka herr Widebro !

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Lätt å gömma sig bakom skärmen !

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kan detta vara bland det snyggaste som rullar på våra vägar ??
Uppladdat:

500x0-screenshot20260622-200306gallery.jpg


MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Har dom gjort nån kupp på Årsmötet då ?
Tänkte dom som vill ha bort Hinken här inne

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vila i Frid världens bästa Harriet !!

Du kommer att vara saknad nere på Arenan och framförallt inom Lumberjacks !

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Det var nå nytt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Semester , Sol och få se tre bilar med MoDo märke på inom 5 min på Ersboda i dyngdiket stad !!

Man är glad !!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: En Göteborgare som EJK har ett betydligt större MoDo hjärta än herr Sellgren !!

Sellgren har nog aldrig haft ett MoDo Hjärta

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Årsmötet börja närma sig med stormsteg , får vi se några häftiga nyheter på mötet tro ?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Div 2 när vi spelar

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Finns det nån utflugen MoDo it som skulle kunna tänkas komma tillbaka inom närmast århundraden , tror knappast det

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Hoppas på lite bra Silley innan midsommar !

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Den uppfattningen fick man då inte ifrån Karlberg att det kommer vara nån semester på träningarna framöver i alla fall !!!

Men det är ju klart vill man bara skriva ner MoDo i allt vad dom gör så , då blir det väl så !

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Han var så bra att lyssna på så att man kom knappt ihåg vad han sa ,var ganska lång intervju med han.

Han vill verkligen att MoDo skall bli ett hårt jobbande lag !


Kanske fler här inne som har lyssnat på intervjun med han som kan ge bättre analys av intervjun än jag

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Har nu lyssnat på intervjun med Karlberg MoDo röv podden , jäklar vad bra det känns med han !

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Fick till mig nu om att MoDo skall in med en tredje tränare !

Sen om det är så eller inte har jag ingen aning om !!

Ta med en nypa salt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Haakana32: Snacka om att leka med elden

Men den var bra !!!

Gick ju på den själv

Man törstar efter SPETS !!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Barndoms kompis med Rosen va

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Karlberg tro ????

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Peja: Ha ha ha

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
?????
Uppladdat:

500x0-screenshot20260615-064856x.jpg


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Skulle vara grymt om han gör det !!

Själv tror jag att Berglund kommer att överraska positivt

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Tror inte ens att det var dom som hade lagt ut

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Janne G: Då var var det nån bluffsidan som hade lagt ut nått om att han var klar

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vikingmodo : Grattis AIK då till SHL platsen nu när Kovaz är klar

Ingen kan hota AIK

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bössa 68: Det blir väl så då !!!
Livet som MoDoit i Allsvenskan

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Lätt hänt

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Vem är Grundström ?

Förmodar att du menar Grundberg ?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Jag tillhör nog veteran gänget här inne och jag älskar hans presentation av spelare
Å då är jag gammal som satan

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: 3 2 1

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Härligt !

Nu kör vi !!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Varför kommer ens Trump på tals i en Silley tråd för vårt älskade MoDo för 🤔🤔

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
k1m: Får stå för dig 😜 , vi är några ändå som tror på Laget , tränarna, Hinken och även busschauffören !!!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Om alla kunde vara lika positiv till MoDo som du jag och JoJo2613 och några fler då 😜😜

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Är det inte jobbigt att vara så negativ jämt ?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Bara glatt och positiv anda här inne nu , man njuter !!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: 😅😅

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Jäklar vilket lag SSK verka få , och fler verka vara på ingång !

Deras insamling verka har gjort resultat

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: med eller utan blondiner ?

Några spets på denna trupp så då jäklar är vi med eller hur !
Vi måste tro på truppen, nya tränarna, Hinken

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Håll blondinerna för dig själv då !!!

Hur många blondiner fick du i helgen då , gick ju av ett gäng av tåget i fredags när jag klev i Dyngdiket , förstod ju direkt att dom skulle till dig !!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Nu skall vi bara försöka övertala Frontschwein , Bad Brett och dom andra som inte tror på laget att tänka positiv också 😜😜 , nog för att det är näst intill omöjligt men vi gör ett försök va 😃😃

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Randy Marsh: Vi längtar 😜😜

Vi är ju ganska så Silley törstig nu 😅

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Jag känner mig positiv inför säsongen , helt omöjligt att det kan bli sämre än föregående säsong !

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Tänkte mera att det var nått gäng här från Hockeysnack som har bildat något gäng för att avsätta honom

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Blir det nått gäng på årsmötet som skall avsätta Hinken ??

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
JoJo2613: Allt för att han skall få spy galla över Hinken , han letar verkligen alla halmstrå han kan för att få den chansen.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Stämmer nog , dom nämnde ju hans namn !!
Dumstrut på mig !!😜😜

1 ·
Om Smurfen
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE