Chamez: Nyfiket, vad baserar du det på? Vill såklart att du ska ha rätt men spelet verkar bara bli sämre och sämre nu
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly: tyckte inte Topping gjorde sig jättesynlig denna match men håller med om att han har kapaciteten till att spela hårt
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Vart är snacket om Svetlikoff? På plats ikväll kan jag säga att hans storlek syntes rejält och jag tror han har potential att vara en fysisk nyckelspelare under säsong och allra särskilt slutspel.
Inte sett något snack om honom online därav blir jag nyfiken vad resterande supportrar tycker om honom?
Inte sett något snack om honom online därav blir jag nyfiken vad resterande supportrar tycker om honom?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
Modo-Målet: tycker södergran är en av de få i modo som visar kämparglöd på isen numera
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Om någon mot förmodan ställer in eller har 2st sittplatsbiljetter till ikväll så kan ni hojta till mig så köper jag dom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
En annan insats som inte ska bortses ikväll är Halloran, drev in väldigt många puckar mot mål för Modo. Hoppas han fortsätter resten av finalen
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Kommer avsluta denna säsong med en pacemaker oavsett resultat känner jag…
Tycker vi spelar bättre i mångt och mycket denna match men avsluten finns inte där. Önskar Woods och Dickinson kunde skina som de gjorde innan skadorna.
Tycker vi spelar bättre i mångt och mycket denna match men avsluten finns inte där. Önskar Woods och Dickinson kunde skina som de gjorde innan skadorna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Bortser från de kolossalt obegripliga domarbesluten och känner att vi hållit spelet period 2 och 3 än så länge. Mycket kvar av matchen
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Skulle något hända Gudlevskis i final blir det uppror
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{297}: Vill ej se Modospelare på lasarettet så därav hellre en final mot DIF.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Vilken match av Halloran, imponerat enormt hela slutspelet
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett: Ser ut som vi spelar väldigt reaktivt just nu och skapar inga förutsättningar för våra anfall. Tror vi behöver ladda om inför period 2 och lämna denna period bakom oss för att gå mot vinst ikväll
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Varför har vi inte Bernhardt i 4v5? Hade för mig hans BP statistik såg bra ut
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Marrdin: Jo tack det håller jag verkligen med om, är mest nöjd att han visat sig ta sig tillbaka från svackan han hade mot gnaget
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Robin Ztorken L: Tycker Vela på sistonde inte spelat som första-kedjas material men kan visa sig väldigt viktig i en final med hårdare hockey än vi ser nu.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Galet stark Gudlevskis visar sig vara. Krister! Krister! Krister!
+ 1
1 · Nästa