Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ELFBIF: Ja annars blir det så lite matcher men Frölunda är bäst och har varit det satsar alltid i varje match snart Torsdag...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Timrå spelar en ineffektiv skotthistorik klart sämst I serien Skellefteå bombade som bara den med Pudas och Pellika förra året svårt hitta såna skyttar sen har nästan alla lag jag studerart har positionspel Timrå är enda lag som inte har stategi i onfallzon där har vi att lära av klubbar i SHL för ca 5 år hände något man spelar till man har ett förväntat mål direktskott eller inre slotten
Timrå spelar på chans nån ska skymma så det blir mälchans
Kan jag...exp..h fe
Timrå spelar på chans nån ska skymma så det blir mälchans
Kan jag...exp..h fe
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: varje säsong är ett överlevnads kit, pengar spelar ingen roll men visst Modo Kommunen bidrar 20 miljoner årligen Hv har klirr i börsen men för en mindre klubb är det förödande stt åka ur. se på Leksand lever på övertid ca 20 miljoner back ifjol men ändock en något större klubb med en snäll kommun som betyder så mycket för hela Dalarna Djurgården klev upp och är stabil förening lika så Brynäs men dom hat haft blytunga men arenan rädda dom då den som lever för se brukar man säga men tungt för nye VD att jaga mer intäkter
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
Favorit i repris Juel bäst sen sämst i Europa på skott då kommer skrällen eller
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-10-28
Modano: ja vad säger man? Didde slängde sig som Börje Salming t o m värre och Juel kung igen 2 burväktare har vi som man kan lita på även om det blåser storm.Även Mange Pääjärvi var ytterst viktig bara målet fattades men nära på volley
Grattis Nu tar vi bottenlagen i veckan
Grattis Nu tar vi bottenlagen i veckan
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TD: Lite statistik sagt det förr vi skjuter nog sämst i serien mot Frölunda vann vi skotten 30-21" typ men Frölunda har 18 skott som förväntas bli mål Timrå ik endast 7 skott värväntas bli mål eller riktigt farligt på dessa chanser sen att vi har målvakter som räddar och försvaret och vi släpper till mest eller 12a enligt statistik
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Toppspelare finns i alla serier från SHL till ettan ex vis Sundsvalls burväktare har skapligt betalt även om man jämför HA Toppspelare brukar vara skillnad mot topp och bott. Timrå lägger procent mässigt mycket pengar på truppen kanske mest.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
JonteD: Skjuts inte alls för lite det som skiljer är kvalitet på skotten som en dålig jägare inte bara slänga iväg skott som Timrå gör därför har vi sämst statistik kanske för hela hockey Europa problemet har funnits många år men blitt bättre M Hardegård kom han låter själv halva laget med sina skott sen att man ej har positiospel i slottet då blir det uddlöst men många kockar i båset löser nog det?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Nu när SHL är så jämn och hög kvalitet dags att låsa serien
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Nä nu vill vi se Brynäs och Leksand klassikerlagen i tv4
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Skulle vilja ha ett samarbete med ÖIK spelare kan lånas in etc Timrå har dåligt med samarbete men Zäta och Emil kanske har lite koll men nästan ingen klubb lånar ut spelare från HA brukar vara praxis att man ger dom bostad annars står klubben den som lånar ut står för lön
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Tv 4 är köpt solklar filmning på Friberg även om det var ett svanhopp erkände att han snubblade men skulle aldrig filma
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Belfast vinner nog mot kollegan i SHL apropå skatte fusk minns jag Frölundas vd fick fängelse 18 månader i början på 2000 talet klubben klarar sig nog i alla väder..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Otroligt att Leksandspelare kan gå till Mora finns inte på kartan för Leksandsfans som att Djurgårdare gick till Aik finns väl inget mer extremt skulle vara då att en tikare gick till Sundsvall hc men kan bli verklighet om de gär upp i HA den dagen den sorgen
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
EXPLORERSMÅLAND: Dalle har åkt hem privata skäl..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Men bra målvakt nä jag som amatör eller proffs kan inte ha fel kanske 1a ggn
+ 1
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Ovanligt bra domare ikväll mer av det restan av serien
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Kul ändå att Johan Hedbrrg kommit hem minns för många år sen när han träna Mora på efterfesten när de gick vidare mot Timrå i kvalet bjöd han på oss på öl i Wasastugan men sa att har en hemlis, just det Leksand tröjan bar han under Moratröjan, alltid Leksing sen barns ben läste jag nu i tidningen en riktigt bra målvakt var han allafall
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Godkänd 1a period försvaret är nyckeln sen att målen måste trilla in
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: nog är det ett skämt önska att Nobina tar över efter Byberg sätt in en ledbuss och alla får plats nu stänger de dörren om inte alla sitter
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
2 man mer och direktskott godkänt hur det såg ut mediokra match Leksand ser också mycket svaga ut
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Träna direktskott eller har vi lagt det åt sidan alla lag i Sverige skjuter mer än Timrå ik
Tyvärr Leksingarna är hungriga ikväll
Tyvärr Leksingarna är hungriga ikväll
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Nubben hade räknat bort Tim Erixon för ett tag sen nu är han på sittande kontrakt så när han blir fullt frisk kostar han en riktig genomgång av hälsoläget kommer ge hans kontrakt gälla fullt ut vad jag kan förstå Barai Timrå vi den tryggheten? Eller? Men det såg mörkt ut för ett tag sen. Och tror verkligen han behövs..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: ja visst men Brynäs är en klasss för sig i år igen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Håller man på Tik ligger man lågt 6a ifjol var bättre än väntat enligt mig sen att Brynäs vinner serien igen är ingen skräll dom är 1 klass bättre i år hoppas Tik och Lif kan ha plus på dom ett av få lag ifjol Tik och Lif försvagade kan jag ha fel? Man är för gammal att va optimist ligg lågt..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: vi kan inte konkurera ekonomiskt med Brynäs Hv Färjestad Frölunda Luleå dom omsätter över 200 miljoner vi får snåla på allt utom på spelartruppen som tar den stora kakan det är en balansgång att konkurera med de stora ändå med 100 miljoner lägre intäkter
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Välkommen Tommy Samuelsson, det blir säkert bra, rutin på högsta nivå, skolad i Färjestad org
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
EXPLORERSMÅLAND: Jo nog var rädd för det Timrå har haft chansen mot Brynäs men Luleå ser ruggigt taggade ut tippade Brynäsguld men nu är Luleå nära nu
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Jo nog känns Djurgården lite hatat lite som modo och heta matcher vill vi ha
+ 1
Föregående · 3 · Nästa