Labban: Vad man hör i Domustrappan så låter det ju som att organisationen/matchvärdarna var relativt snabba på fötterna och löste så HV fansen kunde få tag dricks och snacks.
Sen är det ju självklart under all kritik att de fallit mellan stolarna att det kommer bortasupportrar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen är det ju självklart under all kritik att de fallit mellan stolarna att det kommer bortasupportrar.