« Föregående · 2009461 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Tingsryd
NuMo: Men, trots den 'fantastiska sviten' vi måste upp till bevis..
Är vi ett lag som ska utmana om en SHL-plats till våren så måste vi kunna slå Karlskoga nu, så vi får lite ro i tabellen. Björklöven är oerhört bra, men nu måste vi hänga av Karlskoga lite
Är vi ett lag som ska utmana om en SHL-plats till våren så måste vi kunna slå Karlskoga nu, så vi får lite ro i tabellen. Björklöven är oerhört bra, men nu måste vi hänga av Karlskoga lite
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ullmark har redan nypt till med plocken på två bra lägen av Nylander
+ 3
Sv: Modo - Tingsryd
puffe:
Nästa match Karlskoga borta blir väldigt spännande. Jag tror vi får det svårt, men hoppas verkligen att vi kan vinna den matchen. Karlskoga känns otroligt bra. Björklöven är imponerande.
Nästa match Karlskoga borta blir väldigt spännande. Jag tror vi får det svårt, men hoppas verkligen att vi kan vinna den matchen. Karlskoga känns otroligt bra. Björklöven är imponerande.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: på stats-tv? men min käresta ser ju på Idol(eller nån annan dynga från tv4)
+ 2
Sv: Modo - Tingsryd
{5647}: Oj, jag har alltid fel, så trist, försöker bara vara en balanserad MoDoit, Jättelessen om jag har helt fel då. Var inte meningen att trampa på en öm tå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Frågan är om nåt av lagen skulle rå på MoDo, det är ju ändå spelare vi släppt iväg.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Match på SVT Buffalo-Toronto, med lite Modoanknytningar. Ullmark/Olofsson/Nylander/Timashov
Match på SVT Buffalo-Toronto, med lite Modoanknytningar. Ullmark/Olofsson/Nylander/Timashov
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Oj. Nu spelar Ullmark och Goalofsson mot Nyllet och Timashov på SVT, missat det...
+ 1
Sv: Modo - Tingsryd
puffe: Jag tycker bara att du har helt fel som vanligt. Jag har inte kritiserat domarna i mer än kanske fyra modomatcher i vinter, men är det jätteviktigt för dig att poängtera så varsågod.
Sv: Modo - Tingsryd
Costanza: Var väl underbart när 1-0 gav vinst. Nu är det ju ett undantag om vi får 1-0, haha
+ 1
Sv: Modo - Tingsryd
{5647}: Jag läser inte allt du skriver, men domarna är påfallande ofta i fokus. Om dom dömer åt ett lag enbart så är det uselt, men om domarna är kassa mot båda lagen så är det trist, men inget som avgör matcher.
No offence.
No offence.
+ 1
Sv: Modo - Tingsryd
Kunglouie: med lite större skärpa i avsluten hade vi stängt matchen efter en o en halv period, sen kom 3-2 snöpligt i början på tredje så klart blev Modo oroliga o Taif fick energi o hade kunnat kvittera med men 4-2 blev avgörande, små marginaler i hockey, tror Modos tanke var att stänga matchen snabbt men marginalerna, sämre avslut o bra målvaktsspel gjorde att 2-0 stod sig
+ 2
Sv: Modo - Tingsryd
Kunglouie: Det är sunt att all halleluja avtar lite. Varje match är tuff och alla kan ju inte vara på topp hela tiden. 4 mål per match i snitt är ju kanon! Har ju fattat nu att man inte vill snålspela defensivt vid ledning och bli stående på hälarna. Förut visste man ju att en en 1-0 ledning i första med P.Bäckman gav vinst. Skriker nu ändå "Meeen uuuut med puckeeen!!!!" Sen gör en Modoback mål med ett skott i krysset bytet efter :-)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Haha, sa han det? Superegot är väl aldrig en nobody, komik i kubik
Sv: Modo - Tingsryd
puffe: Jag har skrivit väldigt lite om domare i vinter och ändå kommer sådana frågor fortfarande. Varför tycker du om att tjata kan jag kontra med.
Jag tycker att det är riktigt illa när domare släpper tydliga utvisningar som blir matchavgörande. Tycker du att det är oväsentligt om domarna gör avgörande misstag eller har du som jag en förhoppning att domarna eventuella misstag blir avgörande?
Jag tycker att det är riktigt illa när domare släpper tydliga utvisningar som blir matchavgörande. Tycker du att det är oväsentligt om domarna gör avgörande misstag eller har du som jag en förhoppning att domarna eventuella misstag blir avgörande?
Sv: Modo - Tingsryd
{5647}: Har du förstått Löven i något domarbeslut eller övrig situation någonsin förr?
Låter nästan som du är Saikare ;) Grattis till segern! Kommer bli Löven-Modo i final högst troligt!
Låter nästan som du är Saikare ;) Grattis till segern! Kommer bli Löven-Modo i final högst troligt!
Sv: Modo - Tingsryd
{8384}: Tycker vi spelar lysande i 1:a perioden. Tyvärr är det tydligt att vi inte orkar hålla den farten och pucktempot i hela matchen, då vi går ner oss redan i 2:a perioden. Vi bör hitta en större jämnhet i vårt spel, istället för att spela med ett sådant vansinnigt tempo som vi gjorde idag i början. För att hålla den farten ständigt kostar massor med energi, det är anledningen att vi sedan går ner oss.
Sv: Modo - Tingsryd
Ben Perrault: Jävla Häggström, Tobias Enström som målskytt hade varit såå viktigt!
Sv: Modo - Tingsryd
jonsson: matchen känns sådär men fick de 3 poängen iallafall som jag ville ha. Såhär fåe vi dock inte köra på söndag om vi skall ha en chans
Sv: Modo - Tingsryd
hockey_21: Wehooo Modo vinner och man dunkar in matchtipset 5-2 Och du hade 6-1 😁👍.
+ 1
Sv: Modo - Tingsryd
modomille: Först missar Timrå öppet mål och sedan avgör Löven på en liknande domsrmiss som mot oss. Jag förstår verkligen Fredrik Andersson för det var en solklar utvisning som Löven avgör på.
Sv: Modo - Tingsryd
{8879}: är det gör lojt jobb så är det skönt att han våga bänka men hoppas inte han är skadad
Sv: Modo - Tingsryd
{8384}: känns som att ”nu tar vi i en stund” och då styr man mensen går man ner sig nåt fruktansvärt i perioder
Sv: Modo - Tingsryd
{8384}: blir knappast tre pinnar ikväll, Hedberg borde. lyft in fyran där hela målet öppet
« Föregående · 2009461 · Nästa »