« Föregående · 2291139 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
KRB: Vad har du för agg mot Madhawk?
Han har sysslat med det här under väldigt lång tid och har bevisligen ett väldigt stort nätverk av kontakter. Man kan anta att han har möjlighet att nysta i spelarövergångar på flera olika håll.
Han har sysslat med det här under väldigt lång tid och har bevisligen ett väldigt stort nätverk av kontakter. Man kan anta att han har möjlighet att nysta i spelarövergångar på flera olika håll.
+ 4
Sv: Silly season
Saleva: vill du vara ett arrogant rövhål som du å svarar man som du Satsleva :)
Du är fåordig och dum som få :))
Du är fåordig och dum som få :))
Sv: Silly season
TickledDonkey:
Det är sjukt intressant oavsett vilket lag det gäller. Fortsätt dela med dig av det du känner att du vill.
Det är sjukt intressant oavsett vilket lag det gäller. Fortsätt dela med dig av det du känner att du vill.
+ 5
Sv: Silly season
TickledDonkey: Sen kanske det inte är skitintressant för alla att veta hur de andra lagen värvar då det inte gäller MoDo, så jag kan ju dra mig tillbaka in under min stubbe igen om MoDo-boken inte finner det så intressant😁
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
KRB: Och för att vara steget före Madhawk igen kan jag nämna att Troja värvar denna pojke.
+ 5
Sv: Silly season
KB: hoppas han markström har mer rätt än nooky som vi har genomskådat å timrå hatar grymt
Sv: Silly season
KB:
Ok, hade inte mera än bara hört talas om TickledD sedan innan,
Kanske beror på att Mr”fetknopp/fåntratt”Madhawk får stort utrymme i en av kvällsblaskorna…
Ok, hade inte mera än bara hört talas om TickledD sedan innan,
Kanske beror på att Mr”fetknopp/fåntratt”Madhawk får stort utrymme i en av kvällsblaskorna…
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: killarna i situationsrummet räddade sitt livebet på hästen genom att ringa till domarna 😅
Sv: Silly season
Bössa 68: Är säkert full fart inom Modos väggar, Karlin o Gradin jobbar säkert halva natten
Sv: Silly season
KRB: Vår egna TickledDonkey har ju slagit han med råge på alla nyförvärv vid den här deadlinen än så länge. ;)
+ 5
Sv: Silly season
Markström: Jag kan fan köra ner från Umeå på direkten och hjälpa Emil att packa väskan. Släpper av han hos Hinken så fixar de pappret.
Sv: Silly season
Markus1212:
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att den där Mr”fetknopp/fåntratt”Madhawk ofta får reda på heta hockeynyheter först av alla?!
Är det bara jag som tycker det?!
Förundrad…..
Jag har alltid undrat hur det kommer sig att den där Mr”fetknopp/fåntratt”Madhawk ofta får reda på heta hockeynyheter först av alla?!
Är det bara jag som tycker det?!
Förundrad…..
+ 1
Sv: Silly season
Markus1212: hoppas vi släpper Molin till er ser gärna er gå upp till shl istället för hv
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Sätter verkligen pricken över i'et på kvalitén hos allsvenska domare..
Han dömer mål 2 gånger, lämnar isen, får ett samtal, åker sedan in på isen och dömer ej mål 🤷 man tar sig för pannan
Han dömer mål 2 gånger, lämnar isen, får ett samtal, åker sedan in på isen och dömer ej mål 🤷 man tar sig för pannan
Sv: Silly season
{9682}: Har sagt det ett tag nu. Men sticker ut dubbelhakan och GISSAR att vi landar Reid Gardiner.
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Imorgon på Uppesittarkvällen blir det Grevinnan och betjänten "Same procedure as last year" och "Ring klocka Ring". Innan det ska Frontschwein presentera filmen Det sjunde inseglet och läsa några rader från en Lars Norén-pjäs.
+ 10
Sv: Silly season
Padrone78:
Nu vet alla hur jag och Icing - Ove går runt ock känner varje dag...... KÖP KÖP KÖP
Nu vet alla hur jag och Icing - Ove går runt ock känner varje dag...... KÖP KÖP KÖP
+ 2
Sv: Silly season
Golden boy :
Karlskoga förstärker laget inför slutspurten.
27-årige kanadensaren Marc-Olivier Roy är klar för klubben,
Karlskoga förstärker laget inför slutspurten.
27-årige kanadensaren Marc-Olivier Roy är klar för klubben,
Sv: Silly season
Mer silly på g allsvensk toppklubb har värvat… måtte det vara MoDo nu! Ja det kommer från MrMadhawk
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Gradin ringer speakerbåset i Uppsala och ber domarna framföra MoDo-fansens intresse för Golovkovs😵💫
Nu är det High Chaparral inför deadline!
Nu är det High Chaparral inför deadline!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: jättekalabalik i Uppsala nu.
Domarna ringer på en regelfråga!
Domarna ringer på en regelfråga!
Sv: Silly season
Ser hellre att dom försöker köpa ut Golovkovs än värvar Kelleher om man nu ska börja lägga ut några stora summor.
+ 4
Sv: Silly season
KB: Här håller jag med fullt ut, skulle inte förstå alls om hinken varit på honom tidigare och varit intresserad om han nu skulle va lat osv.
Jag tror detta är en fullträff även om prislappen är hög.
Men sen är jag ju otroligt partisk här.
Jag tror detta är en fullträff även om prislappen är hög.
Men sen är jag ju otroligt partisk här.
+ 1
Sv: Silly season
Sven Tuta: Ja, vi behöver en ytterforward. Modigs passade ju aldrig in.. :-D
Ja, hemskt ledsen jag är från Götelaborg..
Ja, hemskt ledsen jag är från Götelaborg..
Sv: Silly season
Rytter: nej, men man ska också tänka att många spelare brukar ge extra i slutspel exempelvis så inte säkert att det blir ett problem den korta tid som är kvar
Sv: Silly season
Rytter: Nocky hintade om spelare från Finland som möjligt skulle presenteras ikväll, vad hände med det
+ 2
Sv: Silly season
{9315}:
Låter inte som Karlins drömspelare direkt =)
"liten i spelet, uppfattas som lat, tycker inte det är kul utan puck"
Låter inte som Karlins drömspelare direkt =)
"liten i spelet, uppfattas som lat, tycker inte det är kul utan puck"
+ 1
Sv: Silly season
Gavelo: Typ halva vårt lag har ju spelat med Kelleher i Oskarshamn så vi lär ju ha bra referenser. Hinken/Karlin bör känna väldigt starkt att han passar in i gruppen eftersom vi har varit på honom så pass länge. Om man ska hitta något positivt med den här potentiella värvningen.
Prislappen är fortfarande på tok för dyr.
Prislappen är fortfarande på tok för dyr.
+ 2
Sv: Silly season
Amitiel: vill vara tydlig med att jag inte är en person som är tokig i kelleher
rapporterna på kelleher är:
positivt: otroligt skicklig, skulle med stor sannolikhet vara en toppsleare i ligan
negativt: liten i spelet, uppfattas som lat, tycker inte det är kul utan puck
med det sagt litar jag fullt ut på hinkens omdöme i frågan, han kan mer än mig :)
rapporterna på kelleher är:
positivt: otroligt skicklig, skulle med stor sannolikhet vara en toppsleare i ligan
negativt: liten i spelet, uppfattas som lat, tycker inte det är kul utan puck
med det sagt litar jag fullt ut på hinkens omdöme i frågan, han kan mer än mig :)
+ 1
Sv: Silly season
{9682}: Kommer Tyler så tar han Olssons plats i första kedjan till 100%
Tyler är rightare och är en god framspelare som kan göra mål, han är liten men betydligt mer fysisk än tex Olofsson.
Han har ett riktigt fint hockeyhuvud och spelar kvick hockey, skulle vilja säga att han påminner om Broc little även om han såklart inte är riktigt lika spetsig.
Enligt uppgifter har han även bra inställning.
Men 1 miljon…. Nä då blir jag tveksam faktiskt
Tyler är rightare och är en god framspelare som kan göra mål, han är liten men betydligt mer fysisk än tex Olofsson.
Han har ett riktigt fint hockeyhuvud och spelar kvick hockey, skulle vilja säga att han påminner om Broc little även om han såklart inte är riktigt lika spetsig.
Enligt uppgifter har han även bra inställning.
Men 1 miljon…. Nä då blir jag tveksam faktiskt
+ 3
« Föregående · 2291139 · Nästa »


Jag minns han skrev något nedlåtande om MoDo för 10-20 år sedan….det sitter fortfarande i tydligen