« Föregående · 2292800 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
bollan123: Vi är extremt tama när det gäller att komma till skott i bra lägen...
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{7639}: Undrar jag också varför flyttades pucken ut där? hahaha alltså dessa dommare
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{5647}: Ja vad är det som händer i denna match? Årets sämsta insats från domarna
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Foppatofflan:
Det blir i regel inte så bra när man inte driver upp passningstempot lite synd att man skall ha en sådan här dag idag
Det blir i regel inte så bra när man inte driver upp passningstempot lite synd att man skall ha en sådan här dag idag
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Frontschwein: i alla fall utifrån vad han visar upp på isen. Sen är han säkert väldigt trevlig och bra i omklädningsrummet osv.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Gavelo: Kul att tänka efter Tikkanens fantastiska förstaperiod (han tog hälften av skotten som gick på mål) att han är den i laget som har störst chans att spela en SM-final..
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Foppatofflan: jag tycker att sylle har allt annat att önska i egenskap av kapten.
Sen piasavakvasten mellan stolparna kanske skulle behöva lite zumbapass ett par veckor.
Sen piasavakvasten mellan stolparna kanske skulle behöva lite zumbapass ett par veckor.
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{8879}: dålig inställning är ju det absolut värsta som finns. Det är ju sådana här matcher som Sylle ska gå i bräschen och vissa upp lite jävlaranamma.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}:
Klacken överröstad av en ensam Almtuna supporter låter det som...
Klacken överröstad av en ensam Almtuna supporter låter det som...
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Highcoast1: vi har ju superkämpen OP som måste ha blodsmak efter att bara kämpa med en skridsko match efter match.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}:
Precis så är det!
Börjar vi tävla så vinner vi.
Surt att vi behöver 2 inkörningsperioder för att komma igång på allvar.
Precis så är det!
Börjar vi tävla så vinner vi.
Surt att vi behöver 2 inkörningsperioder för att komma igång på allvar.
+ 3
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
NuMo: Ja, pucken ska in i det andra målet. MoDo borde vinna om de bara rör på arslet.
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
NuMo: Hur många bitar? 6 stora och 3 små? Ja det är bara att luta sig tillbaks och njuta av segern.
+ 3
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
KyleTopKing: Glaset gick i flera bitar och vinet rann ner mellan spisen och diskbänken. Men en grogg finns det nog plats för någonstans i alla fall. ;)
Nu ser jag fram emot en vinst.
Nu ser jag fram emot en vinst.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{8879}: Ironi används ej på detta forum. MoDo är på dödligt allvar, ibland viktigare än så!
+ 4
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Steken84: kan fatta att inställningen mot ett lag som Almtuna kan svikta i mitten av november, men när det är tio matcher kvar och det är superviktigt med poäng för att få välja motstånd, få hemmaplansfördel etc. så är en sån här plattmatch inte ok.
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{7639}: Nu jävlar måste MoDo vinna! Kanske badar i Dyngdiket då med Olle Liss som nyss gjorde ett hattrick!
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
NuMo: Nu får du plats med grogg i glaset! Behövs för att fira målfesten i tredje. 6-3 är voodooprofetian. Se det som ett tecken.
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{8879}: Skämtar ni? Det har ingenting förutom att filma till dig straffar. Blir vinst så fort Sam och Riley böjar spela.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Modo verkar ta lätt på uppgiften och tävlar inte för att lösa 2:a platsen i tabellen. Almtuna gör det mesta rätt och leder rättvist
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Robin Ztorken L:
Håller med.
Ser inte bra ut någonstans ikväll, framförallt defensivt tycker jag.
Nu får de skärpa till sig och börja tävla på riktigt!
Håller med.
Ser inte bra ut någonstans ikväll, framförallt defensivt tycker jag.
Nu får de skärpa till sig och börja tävla på riktigt!
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Foppatofflan: Sveningsson tar i för kung och fosterland när han ska skjuta, men är ju kass på att sikta och skotten måste ju vara rätt så lättlästa för målvakten.
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: FAN!
Man blir ju förbannad!
Nu råkade jag välta ut ett fullt glas vin. SKIT!
Man blir ju förbannad!
Nu råkade jag välta ut ett fullt glas vin. SKIT!
+ 3
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
locken: jag skriver som det är, du får läsa bättre
spelarna saknar hopp nu efter hinkens momunemntala haveri igår !
det ser vi idag, kanadensarna har gett upp det här och tikkanen tänker på shl.
tråkigt när detta var enda chansen
spelarna saknar hopp nu efter hinkens momunemntala haveri igår !
det ser vi idag, kanadensarna har gett upp det här och tikkanen tänker på shl.
tråkigt när detta var enda chansen
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Gavelo: känns som en förlustmatch. Stör mig på Sylwander. Alibispelar. Så otroligt trög.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
DrCox: Han var riktigt bra senast han var i MoDo, glimrade till även nån gång i höstas. Killen är dessutom endast 24 år, så blir bara löjligt att döma ut honom som du gör.
Jag hör på din ton att du vet bäst, så jag pallar inte diskutera det här mer med dig.
Jag hör på din ton att du vet bäst, så jag pallar inte diskutera det här mer med dig.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9315}: Gradin själv tycker han har misslyckats då han inte värvat en center till.. med tanke på Macmasters skada.
Tur att du vet bättre ! Ock vi andra med Gradin i spetsen inte har någon koll.
Hoppas inte vi faller på det. Utan att han är bättre än innan skadan!
Tur att du vet bättre ! Ock vi andra med Gradin i spetsen inte har någon koll.
Hoppas inte vi faller på det. Utan att han är bättre än innan skadan!
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{5647}: Han har en hög högstanivå men når den på tok för sällan.
Var väldigt länge sedan han var bra i MoDo-tröjan
Var väldigt länge sedan han var bra i MoDo-tröjan
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Nucky: sen angående straffsituationen... Känns som att han ramlar på grund av dålig balans, klubban rör honom knappt.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Nucky: Wallin har ju inte visat nått som tyder på att han håller Hockeyallsvensk nivå.Att Tikkanen är rent utsagt bedrövlig just nu ändrar inte det faktumet.
« Föregående · 2292800 · Nästa »