« Föregående · 2544269 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Alex59863: Lugn, menar bara att det finns oerhört många överskattade spelare som kostar skjortan. De som inte är överskattade kommer inte gå till en bottentippad nykomling. Tills vi etablerat oss är det väl inte konstigt att vi behöver hitta spelare andra klubbar inte tittar på och hoppas på att det slår väl ut
+ 3
Sv: Silly season
Apelsin: Inte direkt va? Sen är det en oerhört stor skillnad på en match och 52 matcher. Men det vet du också, så en konstig jämförelse.
Sv: Silly season
Är det i år som Hinken testas rejält som sportchef med lagbygget?
Gissar på att Sampo inte är enda finnen vi kommer ha i laget.
Gissar på att Sampo inte är enda finnen vi kommer ha i laget.
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: timo och ranta + våran supercenter! Hörde jag sm guld någon? Skojar bara😁 näe men lite glädje/hopp för oss modo!
Sv: Silly season
Tarasov: Låter på Hinken i ÖA som att Ranta inte börjar i 1a-kedjan utan mer att han kan blomma ut som en sådan på sikt.
+ 3
Sv: Silly season
grimiss: Jag är rädd att han underskattar SHL. Jämför med andra SHL lags förstakedjor, tror inte Timashov och Ranta hade tagit plats i särskilt många.
+ 1
Sv: Silly season
grimiss: Hahahahah. Värvningen växer hos mig mer och mer. Baserat på orden från Coloradofans och att Hinken känner till honom, ja, det börjar kännas jävligt bra.
Problemet är bara att det inte är HA längre.
Problemet är bara att det inte är HA längre.
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: alltså gillar...jag tycker den är dyngspännande? Men forumet verkar väldigt ljummet i sann modo-anda. Vafan känner ni inte igen en hinken-pärla?
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov:
Då uppdaterar vi igen, får vi se om vi även landar Timashov.
(Timashov) - X - Ranta
Aagaard - JD - Woods
AP - Niederbach- Walli
Södergran - EJK - Ohlsson
OP X
Bernhardt- Rundblad
(Norlinder) - Näsen
Brickley - Berg
Wahlberg- Folin
X - Olle Eriksson- Ek
Då uppdaterar vi igen, får vi se om vi även landar Timashov.
(Timashov) - X - Ranta
Aagaard - JD - Woods
AP - Niederbach- Walli
Södergran - EJK - Ohlsson
OP X
Bernhardt- Rundblad
(Norlinder) - Näsen
Brickley - Berg
Wahlberg- Folin
X - Olle Eriksson- Ek
+ 2
Sv: Silly season
Alex59863: Kan slå ut väldigt väl. Hade varit extremt orolig om Nieminen varit vår tränare och Glader sportchefen, men nu har vi en av de bästa tränare och en av de bästa sportcheferna.
+ 3
Sv: Silly season
Hinken fortsätter med sina 2års kontrakt också. Bra det så har dom en morot att inte åka ur.
Tycker det låter som en spännande spelare. Sen säger ju Hinken rakt ut att han inte tror han går direkt in i en 1a kedja. Så gissningsvis ska det in 3st där då? Eller går Woods eller Dansken upp?
Aja det ser vi i september. :-)
Sampo verkar vara målskytt minst sagt, ofta mer eller lika många mål som assist.
Tycker det låter som en spännande spelare. Sen säger ju Hinken rakt ut att han inte tror han går direkt in i en 1a kedja. Så gissningsvis ska det in 3st där då? Eller går Woods eller Dansken upp?
Aja det ser vi i september. :-)
Sampo verkar vara målskytt minst sagt, ofta mer eller lika många mål som assist.
+ 1
Sv: Silly season
Bössa 68: Hinken i allehanda:”Jag ska inte säga att det är en bättre Johan Södergran”
Men det var liksom det han ändå sa😂
Men det var liksom det han ändå sa😂
+ 3
Sv: Silly season
{10015}: Gillar verkligen att vi har ett gäng spelare som har både tyngd och storlek med sig !!
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Timrå-Olle är likt Saida(dock i ett annat liv nu) ett orakel som vidgar våra vyer, en influencer , man inte kan vara utan. Så trist att inte vi har en MoDo-Olle...snyft
Sv: Silly season
erjo:
Ja absolut, men samtidigt är väl inte heller tidigare poängproduktion allt, även om det förstås säger en del. Kan ju fortfarande leverera en bra mängd poäng med rätt omgivning. Var mest nyfiken på ditt resonemang.
Ja absolut, men samtidigt är väl inte heller tidigare poängproduktion allt, även om det förstås säger en del. Kan ju fortfarande leverera en bra mängd poäng med rätt omgivning. Var mest nyfiken på ditt resonemang.
Sv: Silly season
{5647}: Omöjligt. Timrå-Olle har sagt att inga bra spelare finns kvar på marknaden!
+ 1
Sv: Silly season
modomille: Han spelar säkert nästan gratis, AHL spelare som spelat några NHL matcher är kända för det! Intressant spelare, jag hade kanske väntat mig att ni skulle bygga lite mer på rutin men han kan så klart bli en stjärna.
+ 1
Sv: Silly season
Mr Goofy: känner väll inte att jag ska behöva motivera det då det borde vara ganska lätt att räkna ut vad jag menar, men jag gör det ändå. Med tanke på att en förstalina är tänkt för poängproduktion och han inte levererat speciellt mycket av det tidigare i hans karriär så var det det jag syftade på.
Sv: Silly season
modomille: Jag tror att han är för fjärdekedjan och att vi värvar 11 fantastiska forwards till. Eller möjligen 12.
+ 9
Sv: Silly season
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Ni kan aldrig gissa vilka Wennerholm tippade i final igår!
+ 2
Sv: Silly season
erjo: Tämligen säker på att han är tänkt för andrakedjan. Det här är bra det visar på att vi kommer satsa.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Härligt när dom avslutade med hans glädje skrik i bild 😅😅 , efter nationalsången !
+ 1
Sv: Silly season
erjo: Titta svaren från Colorado-fans på den här tweeten. Bådar hyfsat gott ändå.
+ 7
Sv: Silly season
hockey_21: ranta måste ju va tänkt för en andrakedja, annars ser det riktigt dystert ut!
Sv: Silly season
hockey_21: Är det första nyförvärvet på länge som inte läckt ut innan MoDo själva gick ut med det 🤔🤔
+ 5
Sv: Silly season
Ranta kan passa in i gänget. Såg lite på tuben och är lite lik Södergran till sättet. Spännande!
Tre kronor är ju sämst för övrigt
Tre kronor är ju sämst för övrigt
+ 1
« Föregående · 2544269 · Nästa »