« Föregående · 498913 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda vs Modo
Dawidovski: Givetvis menar jag de som buar. Men jag antar att det fanns överförfriskade bland dem med.
Sv: Frölunda vs Modo
Lumber Jack: Med "Goa gubbar" menar du att dom var överförfriskade, eller menar du buandet åt Alexander?
Sv: Kaberle- en glad nyhet
knaskamilla:
Personligen har jag en känsla som säger att de inte fått fram några pengar och att vi missar Kabben. Hoppas jag har fel, har hänt förut (Under hösten -99)
Personligen har jag en känsla som säger att de inte fått fram några pengar och att vi missar Kabben. Hoppas jag har fel, har hänt förut (Under hösten -99)
Sv: Frölunda vs Modo
Poffa: Han gillar ju att vara blöt. Frisco såg honom köra egna styrkepass på Dekarsön förra sommaren, medelst stenbumlingar i det kalla havsvattnet. Är det kanske en reinkarnation av Poseidon som huserar på det frusna vattnet runt om i ES-Sverige?
Sv: Kaberle- en glad nyhet
På tal om glada nyheter, när tror ni vi får ett besked? Jag gissar på runt två idag, och att beskedet är positivt.
Sv: Frölunda vs Modo
Lumber Jack:
På tal om Hasse. Kan han inte låta bli att spruta vatten i ansiktet inför intervjuerna? Karl är ju sjöblöt. Han ser ut som om han just fått en tioliters hink med vatten över sig.
Sv: Frölunda vs Modo
Poffa: Hasse sa ju igår att han var en hårding och snart tillbaka, så vi går på det så länge.
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla:
Han kommer undersökas idag, men det mesta talar för att han snart är tillbaka. De första undersökningarna tydde på att både ledband och korsband var oskadade och att det bara var mjukdelar och en svullnad som han fått.
Men som sagt, han undersöks noggrannare idag.
Sv: Frölunda vs Modo
Någon som hört något om Enström? Vore lite intressant att veta om han är tillbaka imorgon, snart eller borta jättelänge...
Sv: Frölunda vs Modo
Emma no15: Det går ett tåg från Sundsvall till Stockholm på tisdag!
Om du vill får du följa med på ett vinnartåg till Globen; )
Om du vill får du följa med på ett vinnartåg till Globen; )
Sv: Frölunda vs Modo
Salle: Vet ej. Jag har faktiskt en replica i garderoben. Fick en för nåt år sedan när jag köpte säsongskort.
Sv: Frölunda vs Modo
Frisco: Är vinsten en "riktig" matchtröja eller är det en replica??? Tänk om DU skulle vinna en replica och bli som oss andra... Hemska tanke. :-)
Sv: Frölunda vs Modo
Frisco:
Själv tippade jag några resultat innan seristarten, men iddes inte tippa alla. Det var inte så taktiskt gjort, såhär i efterhand.
Sv: Frölunda vs Modo
Salle: Jag verkar vara grym att tippa. Det kan tilläggas att jag tippade alla resultaten före seriestarten och har inte varit in och ändrat i tipsen en enda gång.
Sv: Frölunda vs Modo
I och med denna match så övertog Frisco ledningen i den prestigefyllda tips-tävlingen på [url=www.villakiosken.com]www.villakiosken.com[=url]
Go Frisco!!!
| Totalställning | ||||
| Plac. | Namn | Antal | Medelv. | Totalt |
| 1. | Frisco | 41 | 14.7 | 601 |
| 2. | AB Millan | 41 | 14.5 | 595 |
| 3. | Bella | 41 | 14.1 | 579 |
| 4. | Bandyboll | 41 | 13.4 | 550 |
| 5. | A*Roland | 41 | 13.3 | 546 |
Sv: Frölunda vs Modo
Dagens möte var tydligen till för att välja ny kassör, om jag förstått det rätt. Jag vet inte mer än så.
gud:
Dagens möte var tydligen till för att välja ny kassör, om jag förstått det rätt. Jag vet inte mer än så.
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla:
Lars är riktig trevlig kille och kan sina saker..
Blev övriga i styrelsen kvar..??
Lars är riktig trevlig kille och kan sina saker..
Blev övriga i styrelsen kvar..??
Sv: Frölunda vs Modo
gud:
Pratade med säkerhetsansvarig i Scandinavium idag. Han tyckte inte alls om fru Sydordförande, sett ur synvinkel från sitt jobb.
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla:
Hmmm..Jag vet nog det mesta om vad som har skett..Och jag blir lite förvånad att sittande ordförande blev just sittande en säsong till..
När det tidigare ordförande satt så hade vi ett givande samarbete mellan
TIK031 och Dåvarande The Reds Syd..Tyvärr blev klimatet mycket
sämre efter den nuvarande ordförande kom på plats...
Hmmm..Jag vet nog det mesta om vad som har skett..Och jag blir lite förvånad att sittande ordförande blev just sittande en säsong till..
När det tidigare ordförande satt så hade vi ett givande samarbete mellan
TIK031 och Dåvarande The Reds Syd..Tyvärr blev klimatet mycket
sämre efter den nuvarande ordförande kom på plats...
Sv: Frölunda vs Modo
gud:
Jag tycker inte att det ser bra ut för Syd att ha henne kvar, efter vad som hänt på sistone. Hade jag varit medlem i Syd hade jag heller inte velat ha henne där. Så enkelt var det med den saken. (De som vet vad som hänt vet vad som hänt...)
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla:
Nu när du ändå dryftar att det är helt galet att MODO Syds ordförande
får sitta kvar på sin post..Vad grundar du det på?? Om du inte riktigt känner för att svara härinne så får du gärna skicka ett brev till mig..
Nu när du ändå dryftar att det är helt galet att MODO Syds ordförande
får sitta kvar på sin post..Vad grundar du det på?? Om du inte riktigt känner för att svara härinne så får du gärna skicka ett brev till mig..
Sv: Frölunda vs Modo
Lumber Jack & Salle & Poffa:
Det VAR inte mitt fel! Han jag gick med tog dock på sig hela skulden.
Kan för övrigt rapportera att ordföranden i MODO Syd fortfarande sitter kvar som ordförande, efter dagens medlemsmöte. Helt galet!
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla: Klart det skulle bli förlust då Du var på plats igen. Har du inte lärt dig nånting... :-)
Sv: Frölunda vs Modo
Dragan 2k: Kan man ha några åsikter om en match som man varken sett eller lyssnat på?
Nähäpp, det kunde man tydligen inte. Men då slapp jag ju skriva ett inlägg om matchen. Vilken himla tur.
Froza Muir!
Nähäpp, det kunde man tydligen inte. Men då slapp jag ju skriva ett inlägg om matchen. Vilken himla tur.
Froza Muir!
Sv: Frölunda vs Modo
Dragan 2k:
Jag trodde faktiskt att Salo skulle få pris som matchens lirare, men icke. Det fick ju Markus Näslund - extremt rättvist. Eller...?
Sv: Frölunda vs Modo
knaskamilla: Första perioden var riktigt kul att se på. Övriga två kändes mest som kamp - mycket kamp.
Tommy Salo bra i mål. Jäkligt synd om Enström. Hoppas han är tillbaks inom kort. Alltid kul att se på.
Tommy Salo bra i mål. Jäkligt synd om Enström. Hoppas han är tillbaks inom kort. Alltid kul att se på.
Sv: Frölunda vs Modo
Lumber Jack: Det var en jäkla snygg dribblingsraid av steen, synd att han inte fick sätta pucken på detroit redwings, mmm, förlåt, menar frölunda.
Sv: Frölunda vs Modo
Jag och Dragan tyckte det skulle ha varit mer rättvist med 2-1. Tråkigt att det ska vara så förbannat svårt att få in pucken! I övrigt har jag inga kommentarer om matchen för tillfället. Tråkigt var det.
Sv: Frölunda vs Modo
Poffa: Du ger mig i alla fall rätt i att han inte är än slutspelsback än, hoppas jag.
Sv: Frölunda vs Modo
Lumber Jack:
De enda backarna som klarar att trycka fast är ju Aucoin och Hasse J. Resten är ju i samma nivå som Viklund. Detta trots att backar som Timander och Damgaard båda är större och har bättre förutsättningar än Viklund. Viklund är ju dessutom den enda av dessa tre som verkligen försöker, de andra två lyckas ju inte ens irritera.
Sv: Frölunda vs Modo
Poffa: Han lyckas irritera dem möjligvis, men inte trycka fast dem. Snart höjs den fysiska nivån ytterligare ett snäpp, och då är han chanslös. Men hans tid kommer.
« Föregående · 498913 · Nästa »
Kan det ha att göra med finansieringen av Kaberle kanske?