« Föregående · 2010997 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
puffe: 44-23 i skott 1-4 i mål
Nu jävlar måste Hellkvist putsa glasögonen och få någonting att hända.
Nu jävlar måste Hellkvist putsa glasögonen och få någonting att hända.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Gavelo:
Så vi ska ta in coach från ett bottenlag i ha. Vad exakt har karlin gjort så bra?
Känns som det finns andra som får ut betydligt mer av sitt material och har ett attraktivare spel.
Är ytterst tveksam till hans kvaliter och att han skulle vara bättre än de vi har.
Så vi ska ta in coach från ett bottenlag i ha. Vad exakt har karlin gjort så bra?
Känns som det finns andra som får ut betydligt mer av sitt material och har ett attraktivare spel.
Är ytterst tveksam till hans kvaliter och att han skulle vara bättre än de vi har.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: ne de ser totalt oengagerade, gör bara jobbet till max 50%, offrar sig inte och anstränger sig inte osv. Just nu är modo ett förlorargäng hoppas det vänder snarast. Stänger av skiten inte värd att se.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{6870}: Man tackarrrrr för uppmärksamheten!!! Pajas tror jag att du är själv!!
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{5647}: om laget kan få till en grym prestation och vinst mot Löven så kanske det kan vända och att vi får igång alla lagdelar igen. vore skönt
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Heyerdal: Sparka styf och Hellkvist, skriv långtidskontrakt med Karlin
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Rytter: Inte för att vara dryg eller strö salt i såren men va fan håller Modo på med????
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Rytter: Det är nog bara inbillning från min sida men det känns lite som att Norlinder och Hedbergs form försvann helt i och med att SHL-Ryktena damp ner.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: stämmer men han hade gjort en massa hyss tidigare o varnats, 80 skottning på två matcher och ett mål...
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
puffe: Hellre då att låta juniorerna ruttna på bänken än att försöka väcka laget och ge dem chansen. Det måste känns fruktansvärt förnedrande att se Norlinder och Hedberg sådär och ändå inte få ett enda byte.
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Gavelo: Då måste han ju sätta in en frisk spelare från bänken, inte hans grej
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}:
Kan norlinders svacka bero på avsaknad av riktig försäsong? Han ser ju lånsam ut både i ben och tanke.
Att han kom med i jvm är ju gamla meriter och inte form på slutet.
Kan norlinders svacka bero på avsaknad av riktig försäsong? Han ser ju lånsam ut både i ben och tanke.
Att han kom med i jvm är ju gamla meriter och inte form på slutet.
+ 3
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: När sådana som Hagelin inte ens går in i närkamperna, From tvärbromsade och stoppar dit klubban och Hedberg är sämre än sämst.
Några är väl mindre dåliga. Tänker på Hedman, Berglund, Olofsson, Jellvert och Forsberg. Inte lysande, men de behöver inte skämmas lika mycket.
Några är väl mindre dåliga. Tänker på Hedman, Berglund, Olofsson, Jellvert och Forsberg. Inte lysande, men de behöver inte skämmas lika mycket.
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: vart det inte sylwander som fick utvisning när han skötiväg pucken vid icing?
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{5647}: ja vi är så jäkla loj vid alla målen och verkligen torry krut framåt
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{5647}: jo så är det men allt som gick in tidigare går utanför eller mitt på för tillfället.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8384}: den skall ju bara sitta inget studsa med. Men 11-1 på senaste två är ju bra
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
modomille: Det är inte skillnad på skott och skott då? Alla skott är lika farliga...
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{8879}: Mot BIK skapade vi i alla fall massor av chanser. Det gör vi inte idag.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{5647}: Hellkvist verkar inte vilja sätta Hedberg på bänken heller
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
henkeiskogen: försvaret måste styras upp nu, sen är ju iofs målskyttet helt död för tillfället också
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Eller: dessutom blev han skadad i finalserien, vilket inte missgynnade MoDo
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{7639}: Ja, andra gången som Victor Öman backar undan och Hedberg står som ett jäkla fån. När han är dålig är han helt enkelt sinnessjukt urusel.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
jonsson: Bara för att dom här två matcherna går åt helvete så har jag en känsla att vi vinner på lördag mot Löven.
Vad är sannolikheten för det här lixom?
36-20 i skott men 1-4, och det är samma spelare som har gjort deras 4! mål.
20-41 i skott men 7-0.
Vad är sannolikheten för det här lixom?
36-20 i skott men 1-4, och det är samma spelare som har gjort deras 4! mål.
20-41 i skott men 7-0.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
{5647}:
Vad har hänt med Berglund. Han förlorar typ varje närkamp. Han som varit så stabil i defensiven.
Vad har hänt med Berglund. Han förlorar typ varje närkamp. Han som varit så stabil i defensiven.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
jonsson: ja detta är modo i vanlig ordning. Toooookdippar som vanligt. Bara testa nya målvaktet mot oss för vi gör dem bra i våra dippar
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
RedNek: Ja det ska absolut bli kul att se dom matcherna 20 & 29 december! Hoppas dock att tillställningen inte drabbas av slagsmål och förstörelse av fordon/annan egendom, det brukar ju kunna spåra ur rätt duktigt.. Tyvärr. Tjafset bör man hålla på isen, där det är spännande!
Heja modo, kämpa på!
Heja modo, kämpa på!
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Domsjö: Andra pp är klart bättre. Inte lysande, men de rör sig i alla fall.
Sjukt bra Hedberg. Följ inte din markering.
Sjukt bra Hedberg. Följ inte din markering.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
puffe: Vart är "nyttige" Hagelin och vart har han varit överhuvudtaget såhär långt😉 Dessa "nyttiga" spelare ska kliva fram i såna här matcher.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
puffe: 1978 spelade Kallur i Modo och gick sedan till Dif och förlorade finale 1979 mot Modo.
Om jag inte minns fel.
Om jag inte minns fel.
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Chivaz:
Du verkar inte vara läskunnig. Skrev att alla perioder mot bik var bättre än de två vi sett nu.
Det är du som går in och svarar mig och hittar på att vi var bättre laget mot bik.
Du verkar inte vara läskunnig. Skrev att alla perioder mot bik var bättre än de två vi sett nu.
Det är du som går in och svarar mig och hittar på att vi var bättre laget mot bik.
+ 3
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Tror faktiskt det bästa som kan hända just nu att Modo möter Björklöven nästa match. Modo brukar alltid göra bra matcher mot Björklöven. Men först så vänder ni till seger i den sista perioden nu.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
puffe: Första målet blev en dålig retur på men vad gjorde backen?
Andra målet får skytten stå helt ostörd framför mål och skjuta ett otagbart skott. Varför tittade inte T.H på vad som fanns att markera framför mål.
Tredje målet får skytten stå och sikta hur länge som helst utan att bli störd, skottet helt otagbart.
Jag tycker att försvarsspelet är under all kritik. Det måste vara en mardröm att bli uttagen som målvakt för dagen i detta Modo.
Andra målet får skytten stå helt ostörd framför mål och skjuta ett otagbart skott. Varför tittade inte T.H på vad som fanns att markera framför mål.
Tredje målet får skytten stå och sikta hur länge som helst utan att bli störd, skottet helt otagbart.
Jag tycker att försvarsspelet är under all kritik. Det måste vara en mardröm att bli uttagen som målvakt för dagen i detta Modo.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2019-12-04
Robin Ztorken L: Mest orolig blir jag när jag läste Björn Hellqvists kommentarer efter överkörningen i Karlskoga.Men nu vänder vi detta, finns ju faktiskt några supportrar som betalt för att se MoDo
« Föregående · 2010997 · Nästa »
Urk vad dåliga vi är. Jag tror vår vinstrad var det sämsta som kunde hända oss.
För många såg poängen rulla in fastän spelet ibland inte borde betytt poäng.
Nu åker de omkring o tror allt ska lösa sig utan att ta i.
Dags att väcka laget nu.
Kan nog inte bli sämre om 5 spelare får stå över och ta in 5 junisar som dessutom får öppna matchen. Kanske inte ändå, får hoppas de vaknar iom derby.