« Föregående · 2011987 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
modomille: Ja, men Fagervall är ju en riktig skrikhals i båset. Han är liksom Sveriges svar på Babcock. Skriker och gapar som den mest galne supportern. Inte konstigt att Lövenspelaren gnäller på domaren når denne gjorde helt rätt (syns tydligt på reprisen att Weigel inte ens vara nära att bli trippad).
+ 5
Sv: Björklöven-MoDo 191207
jonsson: Sett till spelet så borde du vara missnöjd med 1-1, Modo helt klart bättre i första
+ 3
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{5647}:
Riktigt skönt att vi kan visa att vi kan spela riktigt bra hockey. Rejält och bra arbetsmoral.
Riktigt skönt att vi kan visa att vi kan spela riktigt bra hockey. Rejält och bra arbetsmoral.
+ 5
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{8384}: Löven är ett fult och grisigt lag. Hoppas att vi tar ner dom på jorden och visar hur man spelar hockey på riktigt.
+ 2
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{8384}: björklöven kör lite på gränsen taklingar. Inga skador tack. Känns som vi måste ha kontroll på våra känslor så det inte blir något ge igen. Men spännande match
Sv: Björklöven-MoDo 191207
NuMo: Weigel ramlar helt själv och Tambellini blev trippad. Jag tycker det inte var något snack.
+ 5
Sv: Björklöven-MoDo 191207
Djuunaz: Nu verkar det som att vi fick marginalerna med oss i domarbedömningen i alla fall. Upp till bevis i PP.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
NuMo: Hanses är inte bra förstår verkligen inte varför man ställer han i mål istället för Lundin. Kan vara dags att plocka hem dackell eller eventuellt värva ny målvakt
+ 1
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{5647}: Jag väljer att försöka se positiva saker. Som t.ex. att webradiokommentatorerna är suveräna. Man fattar ju vad de säger och vad som händer t.ex.
FAN!!! Nu blev man negativ direkt.
FAN!!! Nu blev man negativ direkt.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
Rytter: den crosscheckingen med klubban å men bara de håller samma nivå och inga skador tack. Hittils spela de ju riktigt bra
Där kom skitmålet när vi har typ spelet så jäkla bra. Tabbe.....vrat flyt
Där kom skitmålet när vi har typ spelet så jäkla bra. Tabbe.....vrat flyt
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{5647}: Fan. Vi har ju varit mycket bättre än dem. Flytmål eller tavla?
Norlinder går på helt fel spelare.
Norlinder går på helt fel spelare.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{5647}: Vi får hoppas att de dumma domarna spelar upp sig så vi slipper skyla på det. ;)
Sv: Björklöven-MoDo 191207
{5647}:
Så jävla uselt, blåser man inte icing där får man ta 2 min för crossen i ryggen. Farligt och fegt.
Så jävla uselt, blåser man inte icing där får man ta 2 min för crossen i ryggen. Farligt och fegt.
+ 1
Sv: Björklöven-MoDo 191207
Ben Perrault: Synd att linjedomarna är värdelösa. Två klara icingar där vi varit först har de slagit av. Den andra riktigt farligt då vi redan fått en skada pga korkade beslut av linjedomarna.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
Ben Perrault: Hörs bra faktiskt. Lyssnar på webradion. Men nu får vi en utvisning emot oss. Vi har ju varit bedrövliga i numerära underlägen på slutet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: nu blir det nervöst, inte stå stilla från början nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: får hoppas vi kan börja bra så det inte rasar ihop direkt, Hanses får gärna göra sin bästa match idag och ha tur med stolparna sen behöver vi inte spela oss ur egen zon varje gång
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Det kan jag verkligen hålla med om, en förlust där man visat lite hjärta!
Ibland får man bara acceptera att motståndet varit bättre men att man gett allt!
Vill inte se en samling yra höns som åker omkring och ser ut som dom skiter i det
Ibland får man bara acceptera att motståndet varit bättre men att man gett allt!
Vill inte se en samling yra höns som åker omkring och ser ut som dom skiter i det
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Tänkte så jag med. 3p är viktigt. Men viktigare att vi gör en bra match och att man ser förbättring från senast. Löven får gärna ha mycket puck, men försvaret ska se ut som när vi möttes i fc.
Tänkte så jag med. 3p är viktigt. Men viktigare att vi gör en bra match och att man ser förbättring från senast. Löven får gärna ha mycket puck, men försvaret ska se ut som när vi möttes i fc.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Har vi inte rätt inställning idag då börjar jag bli orolig. En förlust kan jag ta. Inte en halvhjärtad insats.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: j20 går bra utan tvillingarna, 3-0 borta mot Tik nån minut kvar -;)
+ 4
Sv: Björklöven-MoDo 191207
S-vikaren: kul med en till från Sandviken som gillar både Modo och NHL-timmen :)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Modo har alltid varit ett Jojo lag, i början av januari har vi tappat 20 poäng på det 3 första lagen och ligger på plats 6.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Kunde bara få in 200:-, fanns tydligen nån spärr på mitt konto :-((
Sv: Björklöven-MoDo 191207
RedNek:
Nej tänker inte ge upp, skall fortsätta gå när jag får tillfälle.
Nej tänker inte ge upp, skall fortsätta gå när jag får tillfälle.
Sv: Björklöven-MoDo 191207
RedNek:
Jag tror det är väldigt svårt att stoppa människor som vill bråka från att göra det.
I övrigt står sporten över laget, för min del är laget ett sätt att kanalisera mitt intresse för sporten. Med det sagt så har ändå rätt svårt att följa SHL/NHL något närmare med skyller på utrymmesskäl.... när jag går i pension så....
Jag tror det är väldigt svårt att stoppa människor som vill bråka från att göra det.
I övrigt står sporten över laget, för min del är laget ett sätt att kanalisera mitt intresse för sporten. Med det sagt så har ändå rätt svårt att följa SHL/NHL något närmare med skyller på utrymmesskäl.... när jag går i pension så....
« Föregående · 2011987 · Nästa »