« Föregående · 2023692 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
snowden: Förstalinan ska faktiskt skämmas för dagens match. De har faktiskt betalt för att spela hockey och det de presterat ikväll är snudd på tjänstefel.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
KyleTopKing: ;) Det har blivit mål igen.
Nu vill jag att Mora och faktsikt också Almtuna gör ett mål till. Av privata skäl.
Nu vill jag att Mora och faktsikt också Almtuna gör ett mål till. Av privata skäl.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
NuMo: Streamar även jag via PostNord uppenbarligen. Kan ju fan inte följa flödet när det skvallrar om mål 20 sek innan c-more 😁
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
modomille: Tänkte säga att jag kräver att vi gör mål och vinner matchen. Men så lugnade jag mig som tur var. Man vill ju inte öka pressen på laget.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Rytter: Kommentatorn briljerar med Övikkunskaper :). Det vore sjukt slappt att tappa detta, jag tror att Modo tar sig samman och skärper till spelet... snart.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{5647}:
Ja jag påstår inte att vi var perfekta från start, men tillräckligt för att det skulle vara mer kontrollerat. Men i andra gick vi ner oss ett snäpp till.
Ja jag påstår inte att vi var perfekta från start, men tillräckligt för att det skulle vara mer kontrollerat. Men i andra gick vi ner oss ett snäpp till.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{5647}: Håller med, hade hoppats på en höjning i andra, inte en dipp. Vi kändes bakfulla i första men andra är ju snäppet värre. Inget fel på produktionen men vi känns inte hungriga. Sen har AIK's junismålis gjort några strålande insatser.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Heyerdal: Ta det lugnt grappar...enkelt vinst. Killarna vet hur dåliga AIK är så dom behöver inte försöka...ingen ide att göra det värre för dom.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{5647}: ja en av de sämsta hemmamatcherna inte mycket fungerar, 3-2 så vet jag inte om vi grejor det ikväll, krävs en rejäl uppryckning, AIK ligger så illa till så de kör på utan nerver ser det ut som
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Rytter: Håller inte med riktigt. Tycker att vi jobbade dåligt redan från start. Sedan blev det ännu sämre.
+ 2
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
jonsson:
Jo vi slutar jobba vid 3-0. Det är ju inte så att aik har höjt sig 100%, visst dom är bättre än i första men största skillnaden är att vi dragit ner på farten och jobbar inte klart situationerna. Skärpning krävs.
Jo vi slutar jobba vid 3-0. Det är ju inte så att aik har höjt sig 100%, visst dom är bättre än i första men största skillnaden är att vi dragit ner på farten och jobbar inte klart situationerna. Skärpning krävs.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Synd att vi lägger oss på samma nivå som Aik, tycker det är vi som ger dom chansen att komma in i matchen gång på gång. Kliv ut i tredje och visa klasskillnaden nu !
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{8384}: inte för att vara sån, men Hanses har alltid varit riktigt kass med klubban.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{5647}:
Har någon klivit av eller har man ändrat i kedjorna? Jellvert med karla och tamby och jj flyttad på. Vet inte om det är tillfälligt men ju har tagit två byten med andra kedjor.
Har någon klivit av eller har man ändrat i kedjorna? Jellvert med karla och tamby och jj flyttad på. Vet inte om det är tillfälligt men ju har tagit två byten med andra kedjor.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
jonsson: Undrar hur i helvete dåliga vi ska vara innan man tar en time out och beordrar rättning i leden.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{8384}: haha vad gör hanses där han som bruka vara så bra med klubban. Onödigt mål^^
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
jonsson: Ja, nu har målet kommit till mig också. Jag följer matcherna via postnord.
+ 4
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Amitiel: Hanses har varit riktigt jäkla bra. Det borde han inte behöva vara.
+ 3
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
Skulle vara trevligt om det här håller sig, Timrå ligger under, Björklöven ligger under BIk har oavgjort och Modo leder.
+ 2
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
NuMo:
Andra pp skapar bra lägen. En fröjd att se Öhman med självförtroende på blå.
Första går mer på skills och puckskicklighet andra är mer raka i spelet tycker jag.
Andra pp skapar bra lägen. En fröjd att se Öhman med självförtroende på blå.
Första går mer på skills och puckskicklighet andra är mer raka i spelet tycker jag.
Sv: Modo - Aik 2020-01-15
NuMo: Ja klaga ska man....Men nog tkr jag att det är ofokuserat och allmänt slappt.
Sv: Silly season - 2019
hockeypelle: ”Så om Tambellini vill spela för Lausanne, vad kostar det för honom att bryta kontraktet med Modo? Vad hindrar honom från att göra det och bara lira för Lausanne, och tjäna skitmkt pengar?”
Det som hindrar honom är ju just kontraktet, det går inta att bryta om inte Modo är med på det. Det är så kontrakt fungerar.
Det som hindrar honom är ju just kontraktet, det går inta att bryta om inte Modo är med på det. Det är så kontrakt fungerar.
+ 3
« Föregående · 2023692 · Nästa »