« Föregående · 2122946 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Sven Tuta: Jag tycker faktiskt att det är mer sällan det läcker ut rykten angående MoDo nu för tiden.
+ 2
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
jonsson: NÖJD?!?!
Vi ska vara nöjda att vi inte förlorat med 10-2
Att vi snor 2 poäng är ren och skär stöld
Vi ska vara nöjda att vi inte förlorat med 10-2
Att vi snor 2 poäng är ren och skär stöld
+ 1
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Tarasov: är materialet så dåligt att vi ska vara totalt utspelade och förlora skotten med 48-16 mot Väsby? Det är något större fel än materialet.
+ 13
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Tarasov: Menar du att Väsbys, Tingsryds och Kristianstads trupper är så mycket bättre så de spelar ut oss efter noter? På de senaste nio matcherna har vi varit utspelade i sju!!! I två har vi vunnit där vi lika gärna kunnat förlora.
Vi är i dagsläget seriens särklassigt sämsta lag. Det är inte ens en tvekan om det.
Vi är i dagsläget seriens särklassigt sämsta lag. Det är inte ens en tvekan om det.
+ 4
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{8879}: verkligen. Peters är anledningen till att det inte blev ännu en 7-2 förlust.
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Sven Tuta: Dom sitter på kontoren och dricker kaffe o snackar om fiske
+ 3
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{9108}: Händer det ingenting den närmaste tiden då är det ngt mkt märkligt från ledningen
Eller så har man varit så kall och har något redan klart. Men det brukar alltid läcka ut ngt men det är så tyst om allt
Eller så har man varit så kall och har något redan klart. Men det brukar alltid läcka ut ngt men det är så tyst om allt
+ 1
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Tarasov: jadu något måste hända när man har en målvakt som behöver få stå emot över 150 skott på 3 matcher?
+ 2
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{5647}:
Ja vi tycker olika helt enkelt, men det är väldigt sällan de räcker med byta tränare. Jag skall tillägga att jag också är
Tveksam till Styf men samtidigt tycker jag materialet är väldigt svagt sen Kaut/Hepo försvann.
Ja vi tycker olika helt enkelt, men det är väldigt sällan de räcker med byta tränare. Jag skall tillägga att jag också är
Tveksam till Styf men samtidigt tycker jag materialet är väldigt svagt sen Kaut/Hepo försvann.
+ 3
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Tarasov: Ja för de kan inte bara kolla resultaten målmässigt och göra en rättvis bedömning i alla fall.. Peters har vart riktigt bra.
+ 2
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Det känns som att spela ett shoot 'em up-spel där motståndarna har cheats.
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{9108}:
Styrelsen får gå in, det är bara att kolla de senaste 8-9 matcherna ä.
Styrelsen får gå in, det är bara att kolla de senaste 8-9 matcherna ä.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: De har väl nån långtidsskada på viktig center sen innan va? Kanske inte har så många att skeppa iväg?
+ 1
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Steken84: Peters slår ju undan pucken, Hedberg varför spela hem till Peters istället
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Fy faan vad Hedberg är bedrövlig!! Han har skridskoåkningen, i övrigt ingenting! Hur fan har vi rekryterat?
+ 2
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Sven Tuta: Jo det man har sett så känns det som det var enbart en engångs grej.
Men frågan är hur modo ska gå vidare med detta när ni har en sportchef som bara rullar tummarna och tror på sitt bygge ifrån ledarstaben till spelare?
Alavaara borde vara ett hett namn för modo som sportchef, så kan Glader sitta o fiska på sjön i sin båt
Men frågan är hur modo ska gå vidare med detta när ni har en sportchef som bara rullar tummarna och tror på sitt bygge ifrån ledarstaben till spelare?
Alavaara borde vara ett hett namn för modo som sportchef, så kan Glader sitta o fiska på sjön i sin båt
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{9108}: Minst 1 poäng och det är ren stöld
Nä, kämpaglöden och energin från första matchen mot Timrå det var en engångsföreteelse
Nä, kämpaglöden och energin från första matchen mot Timrå det var en engångsföreteelse
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Kan bara instämma. Utan Peters hade det varit NOLL pinnar mot Väsby...ja Väsby...suck.
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Tarasov: Själv tycker jag att Oscar Nordin varit väldigt bra. Möjligen att Styf inte håller, men det känns som att man när Titanic sjunker klagar på att sängen är dåligt bäddad.
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: tycker som många andra att modo bör se över sitt bås.. en ny röst kanske kan hjälpa dom innan det är för sent.
men Glader sitt väl lugnt i båten än säkert.
men Glader sitt väl lugnt i båten än säkert.
+ 1
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Man tappar helt suget. Utspelat av Väsby! Nu måste Styf avgå.
+ 4
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{9108}: Modo har varit fullständigt utspelade, klasskillnad mellan lagen.
Att vi snor en poäng är faktiskt helt sjukt!
Att vi snor en poäng är faktiskt helt sjukt!
+ 4
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Confusius:
Vi ligger riktigt pyrt till...det här expremintet måste upphöra. Vi kan säkert byta tränare men det funkar inte att spela med juniorer mot vuxna spelare.
Vi ligger riktigt pyrt till...det här expremintet måste upphöra. Vi kan säkert byta tränare men det funkar inte att spela med juniorer mot vuxna spelare.
+ 5
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Gavelo: Så oväntat, SUCK!!
Surt när vi ledat hela matchen, men vi är inte värda en enda poäng!
Surt när vi ledat hela matchen, men vi är inte värda en enda poäng!
+ 1
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Confusius: Där kom 2-2..tyvärr måste vi nog inse att vi inte är bättre än så här. Iallefall inte på bortaplan
+ 2
Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
Heyerdal: Helt plötsligt bara 4 man på isen, vad fan sysslar dom med i båset??
In med en ny tränare NU!
In med en ny tränare NU!
+ 4
« Föregående · 2122946 · Nästa »