« Föregående · 2291338 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
KB:"internationell klass" Vad betyder det? Japansk? Australiensisk? Urugaisk? ;-D
+ 2
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Kul att ni är på G och på allvar utmanar HV, Gradin jobbar på bra! Men Löven då, har de ff covid hela högen? Har Umeå-Jesus kastat in handduken?
+ 1
Sv: Silly season
{9108}: Känns som Rögle var mer angelägna om att tjäna en hacka än att bli av med en kostnad, speciellt när man nobbar MoDos bud (gissningsvis har man försökt förhandla ner sign offen).
KHL-bömber billigare än skadeskjutna SHL-spelare.
KHL-bömber billigare än skadeskjutna SHL-spelare.
+ 3
Sv: Silly season
KarateKing700:
För att få tre starka kedjor såklart, är ju perfekt ifall Sam/Woods är ett radarpar och Sven/EJK/Aagaard är en annan fungerande enhet.
Sedan med två bra värvningar kan vi bilda ett nytt radarpar med x-MacMaster/Nordin-Letten
Vi kommer behöva kedjor som kan kliva fram när de andra har en sämre kväll ifall vi ska gå långt i slutspelet.
De som är hetast för kvällen får ta mest istid.
Det intressanta med letten är ju att han har betydligt bättre stats i KHL än Zykov som var en bra allsvenskspelare.
Hoppas verkligen att vi landar detta, en riktig bomb!
För att få tre starka kedjor såklart, är ju perfekt ifall Sam/Woods är ett radarpar och Sven/EJK/Aagaard är en annan fungerande enhet.
Sedan med två bra värvningar kan vi bilda ett nytt radarpar med x-MacMaster/Nordin-Letten
Vi kommer behöva kedjor som kan kliva fram när de andra har en sämre kväll ifall vi ska gå långt i slutspelet.
De som är hetast för kvällen får ta mest istid.
Det intressanta med letten är ju att han har betydligt bättre stats i KHL än Zykov som var en bra allsvenskspelare.
Hoppas verkligen att vi landar detta, en riktig bomb!
+ 1
Sv: Silly season
KarateKing700: nej det tror jag inte.
Men om det dyker upp 2 spelare så tror jag man låter 2a vara då den ändå skött sig helt ok hela säsongen.
Om man sedan vill kalla 2a för vår 2a eller 3e kedja låter jag vara osagt om 3e får tillbaka McM och ett nyförvärv.
Men om det dyker upp 2 spelare så tror jag man låter 2a vara då den ändå skött sig helt ok hela säsongen.
Om man sedan vill kalla 2a för vår 2a eller 3e kedja låter jag vara osagt om 3e får tillbaka McM och ett nyförvärv.
Sv: Silly season
KarateKing700:
Gynnar lagets helhet, Lite som när Phil Kessel lirade i Pittsburgh 3 kedja ett år när det vann SC, enligt rapporter spelade han t.o.m. bättre där än med Crosby och Malkin. Kan han driva spelet tycker jag definitivt han skall lira i 3 eller om nu EJK - kedjan blir en 3.
Beroende på vad för spelartyper det handlar om tycker jag man kan sprida spetsen. Hade hade jag haft Foppa/Sudden/Bäckis samtidigt hade jag exv låtit dem leda varsin kedja.
Gynnar lagets helhet, Lite som när Phil Kessel lirade i Pittsburgh 3 kedja ett år när det vann SC, enligt rapporter spelade han t.o.m. bättre där än med Crosby och Malkin. Kan han driva spelet tycker jag definitivt han skall lira i 3 eller om nu EJK - kedjan blir en 3.
Beroende på vad för spelartyper det handlar om tycker jag man kan sprida spetsen. Hade hade jag haft Foppa/Sudden/Bäckis samtidigt hade jag exv låtit dem leda varsin kedja.
+ 3
Sv: Silly season
KarateKing700: ”Internationell klass” på den andra forwarden som vi har på gång. Enligt Mattias på ÖA.
+ 1
Sv: Silly season
Men alltså varför tror folk man skulle köpa en spelare från KHL som dessutom är OS-aktuell för att spela en tredjekedja 😒
+ 2
Sv: Silly season
Idbyn: eller så chockar de oss med 2 spetsspelare o vi får 1 för 1a och en för 3e.
Jag har svårt att tro att McM bara ska gå in o dominera om några veckor efter att ha varit borta så länge.
Så bra om han får lite hjälp också.
Jag har svårt att tro att McM bara ska gå in o dominera om några veckor efter att ha varit borta så länge.
Så bra om han får lite hjälp också.
Sv: Silly season
TickledDonkey:
Inte bara allehanda utan Expressen trummar på med nyheten som att de gjort ett riktigt scoop.
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/forward-slutforhandlar-kan-forstarka-modo/
Publicerad 15 feb 2022 kl 10.55
Inte bara allehanda utan Expressen trummar på med nyheten som att de gjort ett riktigt scoop.
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/forward-slutforhandlar-kan-forstarka-modo/
Publicerad 15 feb 2022 kl 10.55
+ 2
Sv: Silly season
Foppatofflan:
Tänker att man då får 3 Kedjor som hela tiden hotar offensivt. Då blir det inte lika enkelt att ta bort Vigges kedja
Tänker att man då får 3 Kedjor som hela tiden hotar offensivt. Då blir det inte lika enkelt att ta bort Vigges kedja
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Tänkte samma, Sam o Rilley går så bra ihop att det är bättre han placeras med Macmaster, kanske vi får två riktigt bra kedjor.
+ 1
Sv: Silly season
KB:
Spännande om han kan driva en kedja.... tänker då
Jelisejevs - Macmaster - Mannberg alternativt Ohlsson då han visar sig vara en skicklig komplementspelare.
Ohlsson kan eventuellt stanna i Första beroende på vem som kommer in
Spännande om han kan driva en kedja.... tänker då
Jelisejevs - Macmaster - Mannberg alternativt Ohlsson då han visar sig vara en skicklig komplementspelare.
Ohlsson kan eventuellt stanna i Första beroende på vem som kommer in
+ 1
Sv: Silly season
{7639}: Angående Letten från en som följer KHL nära:
” Fantastiskt underhållande att se på. Bra skott, svår att följa som försvarare på offensiv planhalva. Drev i stort sett hela Rigas offensiv, fram tills han skadades. Då dog Rigas säsong. Hade platsat i ett topplag i SHL, anser jag”
” Fantastiskt underhållande att se på. Bra skott, svår att följa som försvarare på offensiv planhalva. Drev i stort sett hela Rigas offensiv, fram tills han skadades. Då dog Rigas säsong. Hade platsat i ett topplag i SHL, anser jag”
+ 16
Sv: Silly season
{9108}: fan ta hyr tjecken Radil från samma klubb också då så har vi kanske ett radarpar där..
Sv: Silly season
{9682}: Vi slutförhandlar med Letten och har tydligen en till forward på kroken enligt MadHawk!
+ 2
Sv: Silly season
SKiLMY: Då kör vi igång första filmen för dagen, den handlar om Hockeyallsvenskan..
www.youtube.com/watch?v=FSFAjVqCTWU
www.youtube.com/watch?v=FSFAjVqCTWU
+ 1
Sv: Silly season
Fan, jag har börjat städa lägenheten för att inte sitta hela dagen framför hockeysnack och twitter. Ge mig något lugnande, NU
+ 1
Sv: Silly season
KB: Typiskt danskar som öresundstullen, de ska leva på intäkter de inte borde ha rätt till. De borde väl kunna va lite schyssta med tanke på alla NHL pengar då drar in på att poacha våra juniorer :).
Sv: Silly season
KB: ganska påhittade siffror dom kom upp med för en " fjärde-kedja-13-forward- spelare "
Sv: Silly season
SKiLMY: Sjukt många spelare har de. Men Önerud har pajat knäet. Sen har väl Ullström och någon till hjärnskakning just nu.
Sv: Silly season
SKiLMY: vet ej, men jag tycker det är helt fel av dom att ta in fler nu, förstöra gruppen. .låt dom som har spelat hela säsongen få chansen nu
Sv: Silly season
Smurfen: sant, tänkte precis att ett kontrakt är en som en lite lös muntlig överenskommelse tills den dagen spelaren har ledsnat, vill spela med brorsan i det andra laget, vill testa spela i annan stad som har mkt bättre kebabgrill
Sv: Silly season
Amitiel: Ja, för återstående del av säsongen så spelar det väl ingen roll om han har kontrakt eller inte. Färdigspelat i KHL just nu.
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
Werner:
Fast tillhör ju lag som spelat klart så blir väl att MoDo i så fall hyr han för resten av säsongen.
Fast tillhör ju lag som spelat klart så blir väl att MoDo i så fall hyr han för resten av säsongen.
+ 2
Sv: Silly season
Werner: Google translate är lite tokig men det är Nikolajs det handlar om iallafall.
+ 1
Sv: Silly season
TickledDonkey: Varifrån kommer ryktet om Nikolajs Jelisjevjs egentligen? Icing-Ove letade upp en spelare på EP men känns som ett "drömnamn" mer än ett rykte, eller har jag missat nåt i flödet? :)
« Föregående · 2291338 · Nästa »

Löven har köpt bra, men Gradin la sig i spurtläge och verkar spurta hem köpfesten