« Föregående · 2292157 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
{7639}: Får be om ursäkt då, man vill ju bara hoppas. Trodde vår sportchef bara hittade på, men , än en gång, ursäkt
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Leo Johansen Halmrast och Helmer Styf räknar jag inte direkt in i vår laguppställning. De har fått hoppa in och göra några byten här och där.
+ 2
Sv: Silly season
puffe: Nu får du ju för fan ge dig, vi har vetat sen 15:39 idag att det inte blir några fler spelare.
+ 3
Sv: Silly season
KB: Tack, men nej tack. Man blir väl deprimerad av vårt forum, så tål inga fler smärtor, 11 minuter kvar...tick tack, vore kul om Hinken levererar, annars får har en jobbig sommar, Karlin kan han inte gömma sej bakom...
Sv: Silly season
puffe:
HV 71: Om Vesel går sönder eller blir avstängd så flyttar man in Powell och in med en ny ytter. Och man behåller samma kvalite i 1: a och 2: a linorna.
MoDo: Om Sam går sönder eller blir avstängd så sätter vi in .........?🤔🤔
Och inte spräcker inte andra linan!
Nordin? Samma kvalite i 1:a linan
.. Njaaa 🤔
Vem skulle ni spela fult på eller provecera i matchserie bäst av 7 om ni var coach i andra laget?
HV 71: Om Vesel går sönder eller blir avstängd så flyttar man in Powell och in med en ny ytter. Och man behåller samma kvalite i 1: a och 2: a linorna.
MoDo: Om Sam går sönder eller blir avstängd så sätter vi in .........?🤔🤔
Och inte spräcker inte andra linan!
Nordin? Samma kvalite i 1:a linan
.. Njaaa 🤔
Vem skulle ni spela fult på eller provecera i matchserie bäst av 7 om ni var coach i andra laget?
Sv: Silly season
Tarasov: Ja, vi har 15 minuter kvar till en god nyhet. Är inte Modoiter värda en sån simpel sak. Jag var i domkyrkan idag, köpte ett ljus som jag tände. Kan vi få nån hjälp nu när Hinken kanske har stämplat ut?
Sv: Silly season
puffe: Du skulle läsa Lövens silly tråd på deras forum så kan du få uppleva sann depression.
+ 1
Sv: Silly season
puffe: Det mest deprimerande avslut på Silly season jag upplevt. alla är nöjda med i princip inget och konkurrenterna förstärker.
Med dryga halvtimman kvar, hade man hoppats på lite hopp, men känns som att alla är nöjda med att 'laget' ska överträffa sej själva något oerhört. Med Karlin som kapten, kan skutan alltid gå upp men Gradin, snälla, gör något mer nudå!
det är ju ändå en halvtimme kvar
Med dryga halvtimman kvar, hade man hoppats på lite hopp, men känns som att alla är nöjda med att 'laget' ska överträffa sej själva något oerhört. Med Karlin som kapten, kan skutan alltid gå upp men Gradin, snälla, gör något mer nudå!
det är ju ändå en halvtimme kvar
Sv: Silly season
KB:
Det är livets skola i Elitidrotten, om du inte leverera på det halvåret du har fått chansen, Då blir du en läktaspelare sedan Och i fortsättningen glädjas åt att få träna med grabbarna under veckan.
Och hoppas på en skada i laget?
Det är livets skola i Elitidrotten, om du inte leverera på det halvåret du har fått chansen, Då blir du en läktaspelare sedan Och i fortsättningen glädjas åt att få träna med grabbarna under veckan.
Och hoppas på en skada i laget?
Sv: Silly season
Rytter: De här två femmorna som inte får spela alls kanske kan lira innebandy ute på parkeringen eller nåt.
+ 1
Sv: Silly season
Laban:
Nya KHL spelaren och Forsberg lär ju älska att spela i tredje och få lite istid.
Man ska få spelarna att köpa sina roller också och spela efter systemet.
Bra att hv fläskar på, blir laget alla vill slå.
Nya KHL spelaren och Forsberg lär ju älska att spela i tredje och få lite istid.
Man ska få spelarna att köpa sina roller också och spela efter systemet.
Bra att hv fläskar på, blir laget alla vill slå.
Sv: Silly season
Modo har en joker som inte hv har
Samt man kan inte värva sig till framgång brukar sluta illa
Samt man kan inte värva sig till framgång brukar sluta illa
Sv: Silly season
Kelleher-vesel-powell
Davidsson-davidsson - ullström/thörgren
Hunter - matson - Forsberg
Lindbäck - wennlund - hutula
Extra
Kokkonen
Wikström
Davidsson-davidsson - ullström/thörgren
Hunter - matson - Forsberg
Lindbäck - wennlund - hutula
Extra
Kokkonen
Wikström
Sv: Silly season
Silly: Ser ut som de kompletta kedjor HV hade på pappret förra året när de var SM-gulds kandidat.
Sv: Silly season
puffe:
En komplett kedja lyfter man in utan att störa några andra kedjor.
Kelleher- Skinkaruk- Powell
En komplett kedja lyfter man in utan att störa några andra kedjor.
Kelleher- Skinkaruk- Powell
Sv: Silly season
Silly: Ett lag , helt utan själ. Hoppas vi (eller någon annan , för all del) låter dom tyna bort, sakta men säkert, i allsvenskan
Sv: Silly season
JoseGonzales: Ja, man hoppas verkligen dom köpt ihjäl se och att det blir ett norrländskt lag som går upp efter en episk 7-matchare
Sv: Silly season
{5647}: Vi har ett slagkraftigt lag nu, absolut men vi är skadekänsliga.
Vi är beroende av en skadefri trupp slutspelet ut, om vi ska gå hela vägen
Vi är beroende av en skadefri trupp slutspelet ut, om vi ska gå hela vägen
Sv: Silly season
Skulle kännas bra för bredden i laget om man värvar ytterligare en forward. Skulle det komma någon skada så har man fortfarande bredden
+ 11
Sv: Silly season
puffe: Jag skrev också att jag kunnat tänka mig en forward till. Möjligen en back.
Samtidigt är det vanskligt.
Tampa vann väl cupen med bara 11 forwards...
Samtidigt är det vanskligt.
Tampa vann väl cupen med bara 11 forwards...
Sv: Silly season
puffe: Dessutom har jag aldrig upplevt dej ens som enögd, enbart trevlig.
Men snart vill man se Hinken leverera, 2 timmar kvar
Men snart vill man se Hinken leverera, 2 timmar kvar
Sv: Silly season
KB: Håller med helt! då det alltid förändrar gruppdynamiken med att ta in någon ny så känns risken stor att det kan bli problem med 3+ men däremot tror jag truppen skulle palla en till om än någon av de yngre skulle bli besviken men skulle förhoppningsvis köpa det, dock tror jag inte att det blir så.
Sv: Silly season
Nucky: Menade absolut ingenting mot dej. du må vara enögd men är alltid trevlig, så ingen cyklop-varning på dej, haha
+ 1
« Föregående · 2292157 · Nästa »