Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
NuMo: Förstår inte varför inte Hinken värvade Dzhaniyev. Förutspår att han kommer ha lekstuga på samma sätt Diaco. Tror det hade kunnat bli en ny Riley Woods.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Fan... Det händer grejor nu i SHL..
Brynäs Gällstedt vill utomlands och bryter k8ntraktet efter den här säsongen...
Nubben ser slutet på sin tid i Timrå.
Nu skall han leta en ny sportchef..
Jag tror att det blir Z: a?
Fan... Det händer grejor nu i SHL..
Brynäs Gällstedt vill utomlands och bryter k8ntraktet efter den här säsongen...
Nubben ser slutet på sin tid i Timrå.
Nu skall han leta en ny sportchef..
Jag tror att det blir Z: a?
Sv: Silly Season
jonteboy:
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
+ 1
Sv: Silly Season
NuMo: Bara en VM-kommentar här, men det blir ju 16-del mot Norge. Förlängning och Crazy Eyes Ayari lägger bollen till Gyökeres som sätter den ribba in. Stället går Bananaaass!
+ 2
Sv: Silly Season
jonteboy: Pekka Jormakka erbjuds nu till svenska klubbar både i SHL och hockeyallsvenskan, forward med fina meriter dock ingen ungdom.
Sv: Silly Season
NuMo: Vet att han aldrig litat här, menar att jag har för mig att han var supporter som ung.
Sv: Silly Season
Willow: Blir säkert C+sniper från ECHL som snittar 1 PPG i serie och slutspel om vi slantar upp ur Plånkan. 7 juli verkar vara ett datum då AHL kan erbjuda dem kontrakt och de blir free agents. Rätta mig gärna, bara fick fram det nu.
+ 1
Sv: Silly Season
NuMo: Jag vill verkligen inte ha Tedenby. Han utvecklades inte som man kanske trodde när han slog igenom. Då hände det massor kring honom och han tordes utmana mest hela tiden. Dessutom hade han en skridskoåkning som då såg väldigt bra ut. Det är inte så han sett ut sedan han flyttade tillbaka till HV...
Det känns som att HV haft kvar honom de senaste åren då han haft så hög lön att man inte kunnat bli av med honom, utan då satte man honom i tredje eller fjärde där han gjorde minst skada.
Det känns som att HV haft kvar honom de senaste åren då han haft så hög lön att man inte kunnat bli av med honom, utan då satte man honom i tredje eller fjärde där han gjorde minst skada.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.