« Föregående · 506548 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: knas...
ria-ra:
Jag trodde det var bra, men efter min plötsliga och oväntade bandycomeback har jag kommit fram till att det kunde varit bättre, men det är nog en bra bit över medel anser jag, mest pga av att cykeln är trasig så jag måste gå till universitetet (tänkte skriva varje dag nu men så ofta är jag inte på univ, långt ifrån) numera.
Jag trodde det var bra, men efter min plötsliga och oväntade bandycomeback har jag kommit fram till att det kunde varit bättre, men det är nog en bra bit över medel anser jag, mest pga av att cykeln är trasig så jag måste gå till universitetet (tänkte skriva varje dag nu men så ofta är jag inte på univ, långt ifrån) numera.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Så då har NHLPA alltså godtagit ett lönetak till slut, men ett lönetak vars miniminivå ligger drygt 25% högre än så långt som NHL kunde tänka sig att sträcka sig. Ett litet steg framåt, men en skillnad i 12 miljoner USD är trots allt en jäkla skillnad.
Sv: Arenan klar?
Poffa: Turas om att fota tycker jag att vi ska göra.
Fast den sista bilden. Såna kan jag producera vid fint väder. Tråkigt att trädet ska vara lite ivägen.
Fast den sista bilden. Såna kan jag producera vid fint väder. Tråkigt att trädet ska vara lite ivägen.
Sv: Arenan klar?
Salle:
Om nu cheerisarna skulle bli sotis,
ta istället med en sån här tamburmajor istället.
Om nu cheerisarna skulle bli sotis,
ta istället med en sån här tamburmajor istället.
Sv: Arenan klar?
Salle:
Om nu cheerisarna skulle bli sotis,
ta istället med en sån här tamburmajor istället.
Om nu cheerisarna skulle bli sotis,
ta istället med en sån här tamburmajor istället.
Sv: Arenan klar?
Frisco: Redan nu, i det befintliga utförandet, är den way ahead of arenan som byter namn som en skogshuggare byter kalsonger.
Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Blir inte cheerleadisarna (?) avundsjuka/konfunderande om man skulle ta med sig en tamburmajor?
[url=home20.inet.tele.dk/dds-cj/ls-2004/billeder/soendag04/pages/Garden_kommer.htm]Tamburmajor[/url]
Jag sittplats? Inte i nuläget men man kanske måste ställa sig i kö för att få en till pensiondagarna...
Sv: Arenan klar?
Salle:
Ta med en tamburmajor, tycker ria-ra. Förresten - inte ska väl du ha sittplats?
Sv: Arenan klar?
Frisco: Jag tycker att nedersta platserna på övre plan ser lovande ut.
Borde få bra överblick utan att koma för långt ifrån plan. Man missar förstås jackkrokpåväggenbakom-möjligheten men man får fiskauppölfrånlogenunder-möjligheter istället. Hmmmm!!!
Sv: Arenan klar?
Frisco:
Härliga bilder. Jag hade tänkt föreslå att de skulle flytta webkameran snart, men nu har jag en bättre idé. Vi skickar ner dig ett par gånger i veckan och låter dig knäppa en massa kort på bygget.
Slut på förslag? Då bifaller vi det här, tycker jag.
Sv: Arenan klar?
Frisco: Trevliga bilder, speciellt de där två på varningsskyltarna. Lite mer kött på benen mot för att bara titta på webkameran.
Sv: Arenan klar?
Nej inte är den klar inte men det byggs för fullt.
Dagsfärska bilder på härligheten:
www.frisco.se/bilder/050215arenan/index.html
Paddan: Vad tycker du?
Ni andra: Vad tycker ni?
Dagsfärska bilder på härligheten:
www.frisco.se/bilder/050215arenan/index.html
Paddan: Vad tycker du?
Ni andra: Vad tycker ni?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Du kan skylla på vad du vill, men nu har vi äntligen en hållhake på svensklärarinnan när hon börjar gasta om felstavningar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Hahaha. Jag tyckte väl det såg dumt ut. Kan jag skylla på att hon har kasst tangentbord?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Ett nytt ord från Fröken Språkpolis. Bergning. Frågan är vad det betyder?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Det funkade att ringa Salus Ansvar och beställa bergning genom dem också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
du kan väl dyka in med en cola är du bussig. jag ligger hemma med feber och behöver dricka mycket. :o)
du kan väl dyka in med en cola är du bussig. jag ligger hemma med feber och behöver dricka mycket. :o)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Ett nummer att ta med sig. 0620 - 513 42, går direkt till Sollefteå Bilbärgning.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Varför fick inte han en hustyp uppkallad efter sig? Hade nog blivit roligare, tror jag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Äh, vilken glädjeförstörare du var då.
Då får jag väl bidra med en trevligare bild istället.
Då får jag väl bidra med en trevligare bild istället.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Här kändes det som att det behövdes en bild för att lätta upp samtalet...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Jo, visst var det ett försök av något slag - men jag skulle nog vilja kalla henne: alldeles för o-timeoutad i det läget. Nästan som Kent varje gång vi leder med 4-0, då. :-)
Jo, visst var det ett försök av något slag - men jag skulle nog vilja kalla henne: alldeles för o-timeoutad i det läget. Nästan som Kent varje gång vi leder med 4-0, då. :-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: "En maximal, hederlig svensk urluftentagare som funkar på alla situationer. Rätta som felaktiga situationer."
Var det inte det Friggebo försökte sig på med "We shall overcome"
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
Fingerspitzgefühl i Göteborg. Allting tar bara slut ibland, det enda moraliska fördömande jag eventuellt kommer att göra från denna punkt är ifall inte både förbundet och LHC verkligen erbjuder dem allt professionellt stöd som går att få.
Jag håller dock fortfarande på att en time out hade blivit den bästa lösningen. En maximal, hederlig svensk urluftentagare som funkar på alla situationer. Rätta som felaktiga situationer.
Fingerspitzgefühl i Göteborg. Allting tar bara slut ibland, det enda moraliska fördömande jag eventuellt kommer att göra från denna punkt är ifall inte både förbundet och LHC verkligen erbjuder dem allt professionellt stöd som går att få.
Jag håller dock fortfarande på att en time out hade blivit den bästa lösningen. En maximal, hederlig svensk urluftentagare som funkar på alla situationer. Rätta som felaktiga situationer.
Sv: MODO i Tre Kronor
Poffa: Håller fullständigt med. Weinis spelade grandios hockey med härliga framspelningar till spelare med fart, gång på gång på gång. Vi skall vara glada över att ha en så kreativ spelare i Modos trupp.
Sv: U 19 Landslaget
Martin S:
På modohockey.se står det följande:
"För första gången på flera år så står Sverige som vinnare av Sweden
Hockey Games i Globen."
Hockey Games i Globen."
Mig veterligt så vann Sverige SHG förra året efter tre raka segrar.
« Föregående · 506548 · Nästa »
min mesta motion är tåhävningar på ståplatsläktaren (pga kortväxthet).