Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Jag är besviken på Öviks kommun, allt under 120% är ett hån.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Det är inte alla klubbar som får 99% av kommunens idrottsstöd.
Korrupt sa Bill, korrupt sa Bull!
Det var inte på detta sätt idrottsrörelsens stöd skulle tillämpas av kommunerna.
Korrupt sa Bill, korrupt sa Bull!
Det var inte på detta sätt idrottsrörelsens stöd skulle tillämpas av kommunerna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: försökte va rolig. Ingen aning va den gör.
Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg.
Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.
Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg.
Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Klicka aldrig på länkar du inte känner till, som speciellt kommer från någon som bara har 1 inlägg på HS
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ja han har gjort ok ifrån sig med 1.5 säsong i echl o ca 1p per match. Samt innan dess en hel del ahl med toppar på 1 säsong vardera på 0.5 och 0.3 ppg.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.

Lite sponsorstrategi:
Hägglunds sponsrar MoDo Hockey med 1st. CV90.
Hinken tar med sig den till USA som får ett bra rabattpris på den för fyndpriset 75 miljoner.
Hinken kommer hem med 2 st. Forwards och en backgeneral till laget.
Widebro sätter sig ner med styrelsen och öronmärker resten av summan för övriga verksamheten och dricker kaffe och Tårta som det står "Lets start" på!