« Föregående · 2846576 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: Kul ändå Dichow ser ut som Vasilevsky och våran målvakt ser ut som en 14 åring junior! Sen kul att Engsund får göra exakt vad han vill helt utan påföljder. Skulle han crosscheckat en modo spelare i ansiktet så skulle han nog inte ens få en tvåa.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Chamez: tror jag struntar i att titta på matchen. Har gått bättre för Modo då..🙈
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dundee: Knappast omöjligt att vända detta, glöm inte bort att ni möter ligans sämsta lag
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Där går man inte o videokollar men de två tidigare modo utvisningarna är videokoll? JÄÄÄÄÄÄVLIGT skumt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Randy Marsh: Måste redan gjort klart med ny klubb två jätte tavlor byt målvakt för helvete
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modoitmagnus: skoja inte du borde dragit på mer HELVETE VAD DÅLIGT
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: TOTAL MARDRÖM!! Uppförsbacken är fan omöjlig just nu..
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Randy Marsh:
Då loggar jag ur för gott
Laget svek ner sig när det inte var läge för det
Vi ses hösten på bortastå i Södertälje,
Då loggar jag ur för gott
Laget svek ner sig när det inte var läge för det
Vi ses hösten på bortastå i Södertälje,
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dundee: Man hade inte ens goda chanser vid 0-0 i början av matchen.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
dempa: Fan! Uppförsbacken är lång men det är inte omöjligt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Modo-Målet: blir härliga matcher i Vimmerby i vinter. 300pers på läktaren.
Vilken kanonsäsong hinken.
Bra lagbygge
Vilken kanonsäsong hinken.
Bra lagbygge
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Den där utvisningen kostade oss chansen att spela shl nästa säsong tyvärr. Finns inte på kartan att detta lag vänder på detta.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Hoppas publiken lämnar. Måste markera att det inte är ok.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: HV kommer slå in sin matchboll hemma. Laget ser redan ut att ha gett upp.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
ForzaMoDo1921: tack godnatt farväl och dra åt helvette
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
modomille: Sebbe och OP blir perfekt leading line i HA! 💪💪
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Hur många gånger hade vi inte chansen att få ut pucken där
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: Vi sätter ju öht ingen press i BP, inte en enda gång har vi vunnit pucken.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Jag har sagt det hela jäkla säsongen. Det är helt otroligt hur han kan få en tröja före Jeppe. Han är en säkerhetsrisk och gör noll nytta i någon del av banan. Så skönt att han inte spelar mer ikväll iallafall
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Zource: Bara SLUTA krosschecka i ansiktet. HUR JÄVLA taggad man är. IQ Noll
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Greenwolper: varför åker inte dampspelaren i hv ut när han överfaller benson! Holm är ju störd
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Tänk att det skulle avgöras så här tidigt i matchen, på detta sättet.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Cardigan Daffipoff: Efter den dramashowen borde han fan inte kunna spela bytet efter… blir lite genomskinligt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Apelsin: Måns kan sitta på bänken resterande match nu grattis du har nu skickat ner oss till HA! Dock ska sägas att Andre Pettersson är en riktig horunge ligger helt död på isen för att nu göra mål i PP! Ridå Måns nästa gång tryck till han hårdare iaf.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Dundee: De där va riktigt fult gjort stackars er när nån inte kan behärska sig!!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Fan va härligt att den döda Petersson kunde skjuta mål. Älskar när man kan dö av allt fysiskt spel och sen återuppstå när det blir utvisning
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Steken84: kände det på mig efter hans start.. två felpass och sedan detta.
« Föregående · 2846576 · Nästa »