« Föregående · 2883149 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Varför skulle Forsberg vända hem nu? Borde väl kunna få nytt kontrakt i Nordamerika?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Med åren inser man att löften oftast bara är luft, tyvärr. Men positivt dock, då är risken mindre att Werner försvinner. Vi behöver en rejäl förstemålvakt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Äh, MoDo är ändå bäst. Slutat kolla på andra klubbar. Tycker MoDo-klubben bygger ett tuffare lag nu i HA och jag skiter i dem som skiter i MoDo.
+ 1
Sv: Silly season
Gavelo: Som jag tidigare nämnt, jag betvivlar att Kelleher skulle skrivit på om inte intentionen är att han ska spela top 6. Han är ju jättedyr också, långt över medel för en SHL-spelare till och med. Det betalar man väl inte för en bortom 6-forward i Hockeyallsvenskan? Har för mig att han petades ner till tredje i Djurgården under hösten, men då var han småskadad (fick man veta i efterhand) och kunde väl inte spela lika mycket per match.
Min teori i alla fall.
Min teori i alla fall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Snackar om hur mycket MoDo betyder för honom i intervjuer och när han väl ska sticka hem efter att ha tjänat 100 miljoner går han till Brynäs. Kan ju inte stämma.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Anton Forsberg slutförhandlar med Brynäs tydligen , den sög
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Den som nu säger att Rundblad är klar, är det samma person som sa till dig att Topping var klar för Björklöven?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tveksamt om Anton Forsberg får nytt kontrakt i NHL och jag läste på twitter av ett mindre konto att han pratade med Brynäs, men det måste väl ändå vara skitsnack?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Precis. Jag och du borde vara sportchefer. Göra mos av HA måste vara första målet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Grundserien lär Modo fixa på ett bra sätt. Ja vi lär ha pucken väldigt mycket. Just nu så bygger vi ett tyngre och elakare slutspelslag och än så länge ser det lovande ut. Jag saknar dock en till defensiv back och en stor center, då har vi verkligen ett lag som kan slakta
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Sam hallam tackar alltså nej till Ullmark. Markström håller fan inte samma nivå
Sam hallam tackar alltså nej till Ullmark. Markström håller fan inte samma nivå
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Slappna av. MoDo kommer slakta säsongen nu som kommer. Ingen kan få låna pucken. Jag kan hockey!
+ 1
Sv: Silly season
Supert: Jag också, en klasslirare på Ha nivå, stark målskytt och lika bra framspelare, skulle nog vara ypperlig med Olofsson och en offensiv Center
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hoppas du har rätt av 2 anledningar, käre kompis.
Nån gång har man rätt och Rundblad vore Guld värd att ha med som kapten när vi ska tillbaka
Nån gång har man rätt och Rundblad vore Guld värd att ha med som kapten när vi ska tillbaka
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Skönt med lirare som lirar med oss. Giller egentligen alla personer bara MoDo vinner.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Fick nyss av en om att Rundblad skall tydligen vara helt klar för MoDo , men den jag fick av har typ aldrig haft rätt förut så ta allt som ett långskott
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tror, som de flesta, att Rundblad inte är ute efter pengar i första hand. Finns färdigt kontrakt om han inte får spela i SAIK. En hedersman som jag hoppas är med och spelar upp oss. Har inget med tidigare bud att göra!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Vi kommer att slakta i höst! Nu har MoDo fattat att det måste finnas kilon, galenskap och hetta. Lyft in lirare och VINN!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Skulle inte den här killen vara en bra 3; e lina forwards, Inte så dyr, Bra ålder...
Kan växa och leverera?
Passar profilen dom söker.
Center som kan spela ytter
Eller tvärt om...
Kan växa med förtroende?
Skulle inte den här killen vara en bra 3; e lina forwards, Inte så dyr, Bra ålder...
Kan växa och leverera?
Passar profilen dom söker.
Center som kan spela ytter
Eller tvärt om...
Kan växa med förtroende?
+ 2
Sv: Silly season
Supert: Jag gråter. MoDo satsar på hårdingar. Äntligen. Kom hit, ja nu ska vi kramas Modano!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Jag tror att det kommer ett besked inom 1 vecka från Rundblad,
Sedan kommer Gradin gå vidare.
Jag misstänker att Gradin har några backar på bordet som redan fått frågan..
Jag hoppas Hinken är så kall art han inte har ett så högt kontrakt för Rundblad,
Att han spela högt i spelet,
Okej ...SAIK sa Nej,
Du vill stanna hos oss?
Okej då får du det här kontraktet..
Take it , Or leave it
Det kostar att dra ut på svaret!
Du skulle ha tagit det tidigare budet!
😉
Jag tror att det kommer ett besked inom 1 vecka från Rundblad,
Sedan kommer Gradin gå vidare.
Jag misstänker att Gradin har några backar på bordet som redan fått frågan..
Jag hoppas Hinken är så kall art han inte har ett så högt kontrakt för Rundblad,
Att han spela högt i spelet,
Okej ...SAIK sa Nej,
Du vill stanna hos oss?
Okej då får du det här kontraktet..
Take it , Or leave it
Det kostar att dra ut på svaret!
Du skulle ha tagit det tidigare budet!
😉
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja:
Håller med angående Lundin tror det kostar mer än det smakar, bra allsvensk spelare men lär inte överprestera.
Håller med angående Lundin tror det kostar mer än det smakar, bra allsvensk spelare men lär inte överprestera.
+ 3
Sv: Silly season
Gavelo: Kan Gradin landa Lundin/Fitzgerald och en till forward så har han gjort det med gott betyg. Ska bli spännande att se vilka som blir nya backar. Får Gradin ihop din uppställning + någon av dom 2 jag nämnde så har han motbevisa många inklusive mig själv.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Sellgren är bäst av de backarna. Allard lär visa sig vara en dagslända.
Kul med Topping. Och ECHL-killen är ju exakt den typen av värvning där er sportchef är sylvass. Skit i Lundin, kommer antagligen vara sämre än bägge ovannämnda.
Kul med Topping. Och ECHL-killen är ju exakt den typen av värvning där er sportchef är sylvass. Skit i Lundin, kommer antagligen vara sämre än bägge ovannämnda.
+ 11
Sv: Silly season
modomille: Kändes grymt å höra när Gradin höjde upp Swetlikoffs skridsko åkning trots storlek !!!
Vi som nu inte har gjort det redan , NU GÅR VI IN Å KÖPER ÅRSKORT innan sista Maj !!!!!
Själv tänker jag göra det !!
Vilka hänger på ??
Vi som nu inte har gjort det redan , NU GÅR VI IN Å KÖPER ÅRSKORT innan sista Maj !!!!!
Själv tänker jag göra det !!
Vilka hänger på ??
+ 6
Sv: Silly season
Gavelo: Älskar din uppställning.
Olofsson X X
Måns Topping Andersson
Gästrin Swetlikoff Kelleher
Så tänker ett riktigt fan. Det ska ALLTID vara topp 3 som ska värvas! @Hinken: Se och lär!
Olofsson X X
Måns Topping Andersson
Gästrin Swetlikoff Kelleher
Så tänker ett riktigt fan. Det ska ALLTID vara topp 3 som ska värvas! @Hinken: Se och lär!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Jättebra format istället för sega standardfrågor. Bra MoDo! Favoritchips?
+ 2
Sv: Silly season
Shangattay: Oj det trodde jag då inte. Folk kan ju inte klaga på att vi inte satsar om vi fortfarande går efter någon av dom efter att ha tagit in Topping och Swetlikoff.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: tror jag fått för mig att han är back bara för han har siffra nr 6 😅 my bad 🙏
För övrigt; imponerande värvningar av the Bucket sista veckan, Topping, Swettly och Kelleheheheher är fina namn på HA nivå och Hinken säger han ska in med mer. Det här kan bli bra ändå, får komma ihåg det inte finns något dopat lag nästa säsong, BIK blir en bjässe men vi har bra chans att gå upp igen, inshallah.
För övrigt; imponerande värvningar av the Bucket sista veckan, Topping, Swettly och Kelleheheheher är fina namn på HA nivå och Hinken säger han ska in med mer. Det här kan bli bra ändå, får komma ihåg det inte finns något dopat lag nästa säsong, BIK blir en bjässe men vi har bra chans att gå upp igen, inshallah.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tänkte att detta skulle vara otroligt cringe men om hon har skrivit sina egna frågor så är jag grymt imponerad! Mer av henne
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 6
Sv: Silly season
hockey_21: MoDo har väl sagt att Swetty är top-2 och då blir ju Topping förstecenter. Sedan är ju det grymma att vi kan fylla på uppifrån sent på säsong och spetsa ytterligare. Ser mysigt ut nu redan.
Sv: Silly season
+ 3
« Föregående · 2883149 · Nästa »